neděle 8. března 2015

AVON Gel finish - Lavender Sky


Ahoj :)

Trvalo to poměrně dlouho, ale je to tu, konečně jsem si pořídila jeden z těch slavných laků Avon z řady Gel finish :) Asi není nikterak překvapivé, že jsem sáhla po svém oblíbeném fialkovém odstínu. Tahle barva mě prostě nikdy neomrzí. :)

Jak už název napovídá, tenhle lak by měl mít gelový finish, což znamená, že vaše nehty mají hladký a velice lesklý nátěr, což tenhle odstín určitě plní. 
Dočetla jsem se taky, že už 1. vrstva by měla vytvořit intenzivní barvu, což už tenhle konkrétní odstín tak úplně nezvládl. Na některých nehtech jsem měla jednolitý pěkný nátěr - ne však plně krycí - a na některých zase spíš takovou polo průsvitnou vrstvu s občasnými lysinkami, podle toho, jak moc jsem štěteček otřela. Každopádně v obou případech 2. silnější vrstva stačila, abych byla s výsledkem spokojená. Žádné lysinky se už nekonaly - jen krásně svěží a sytý odstín.

Pracovalo se mi s ním dobře. Jeho konzistence je vážně taková lehce gelová a lak zůstává tam, kde má a nikam nezatéká. Štěteček je podle mě tak akorát široký, rovně zastřižený a pohodlně se s ním dostanu všude tam, kam potřebuju. Po zaschnutí se lak moc pěkně leskne a ani jeho schnutí není nijak závratně dlouhé. Myslím, že tak asi hodinku po lakování jsem už normálně fungovala ( top coat jsem nepoužila, na fotkách je také bez TC ), a žádná "havárka" se nekonala. :)

Zatím jsem asi na všechny laky z téhle řady slyšela jen chválu a tenhle bych vám taky mohla doporučit všemi deseti. :)

Tuším, že běžná cena těchto laků se pohybuje kolem 160,-Kč, často jsou na ně ale akce a třeba já ho pořídila za 79,-Kč

Na fotkách se tváří trošku světlejší a ve skutečnosti nemá tolik šedavého podtónu..naopak je krásně šťavnatý. :)










Tak se pochlubte, které odstíny se ukrývají ve vašich krabicích/šuplících/policích....... ? :))
Nebo nejsem sama, kdo doteď neměl žádný odstín z téhle řady ?


36 komentářů:

  1. Od Avonu žádný lak nemám-nějak mě nelákaly,ale kdybych si měla nějaký pořídit,bude to stoprocentně tento-ten odstín je perfektní:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mě dlouho nelákaly - pak jsem je ale začala vídat na ostatních blozích a fakt se mi zalíbily. :) Na blížící se jaro je tenhle odstín perfektní. :)

      Vymazat
  2. Jé, právě si lakuji nehty stejným lakem, jen ho mám v jiném odstínu :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barvicka! Ještě když jsem používala klasické laky, měla jsem tyto moc ráda. Nejraději mám fialové a růžové odstíny. Ale ráda experimentuju, takže např . teď mám na nehtech tmavě šedou se třpytkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že šedou se třpytkami jsem ještě nezkoušela, ale jako bych to viděla - musím zkusit. :)

      Vymazat
  4. Odstín je to nádherný! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny odtieň, fialová neomrzí ani mňa :-) No som na tom aj horšie, ja nemám ani jeden takýto :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta snad nemůže omrzet, je to úžasnej odstín. :) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  6. Krásna farba! Minule som ju zvažovala pri listovaní v katalógu no potom som si objednala ničo podobné z Barry M. Ja to až tak nerozlišujem a tento hype okolo lakov s gélovým finišom ma nejak nezasahuje, aby som si kupovala len také. Hlavne teraz v zime som podľahla nákupu Avoňáckych lakov a už ich mám asi zo desať doma a všetky si len chválim. Z Gel Finish mám Mauvelous, Purplicious a Dazzle Pink.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ještě nekončím a někdy přibude i ten Siberia :) V katalogu mě nechával tenhle typ chladnou, ale pak se začal objevovat u ostatních a taky jsem ho chtěla zkusit. :)) No máš krásný odstíny, ten Purplicious se mi teď hrozně zalíbil. :D

      Vymazat
  7. Tak takhle se ten odstín jmenuje! :D Ségra má tenhle samý lak, ale na lahvičce se název už nepíše (proč?), taky se mi moc líbí a na nehtech mi vydržel skoro týden bez nějakého výrazného poškození :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě mrzí, že je název pouze na papírovém obalu od laku - úplně mi to rozhodilo poslední fotku, kde je vždy štěteček, název laku a tak...:D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Už aby bylo jaro a teplo, bude super na to období. :)

      Vymazat
  9. Tak to je fakt krásná barva! Ale bohužel Avon je jedna z těch značek, kterou nemusím, takže díky tomu mě neláká :D

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odstín je sice krásnej, ale o nějaký originalitě nemůže být řeč, takže ho určitě seženeš i u nějaké své oblíbené značky. :D

      Vymazat
  10. Tenhle lak se mi moc líbí! Odstínově je fakt nádherný! A co se týče těhle gel laků jsem s nimi moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě plánuju ještě pořízení dalších, taky jsem s ním moc spokojená. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  11. Máš krásné nehty a tenhle lak se mi hodně líbí :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  12. To je tak vděčná barvička a moc Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Je super! Já si nově pořídila odstín Siberia. Momentálně ale nelakuju nic, tak si budu muset ještě nějaký čas počkat, než se z toho krasavce budu radovat i na nehtech. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten taky chci, u Monči jsem se do něj přímo zamilovala. :))

      Vymazat
  14. Nádherný odstín, perfektní na jaro :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krása, Romanko :) A jsem ráda, že jsi spokojená, já jsem s nima spokojená moc. Když se chytne dobrá akce, tak je to celkem velké divadlo za málo peněz :) Mně nově přibyl Sheer Love, kterým mě překvapila mamka, takže radost dvojnásobná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak na ten Sheer Love se už těším, až ho u tebe uvidím. :) Děkuju, Aničko :-* Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  16. Prosím poraďte jaký odstín by byl nejblíže tomuto od Miss Sporty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, předpokládám, že jste se ptala ještě na FB, ale kdyby náhodou ne, tak jako podobnou variantu považuju č. 344 od Miss Sporty :)

      Vymazat
  17. Prekrásna farbička. Zvláštne je, že takéto farby stále obdivujem, ale skoro nenosím. Pritom by som niečo podobné v zbierke asi našla. Musím to preskúmať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich mám možná až moc podobných. :D Ale když nemůžu si pomoct, miluju tu barvu. ♥ Děkuju :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...