středa 4. března 2015

100% Pure Custard & Souffle


Ahoj,
přináším vám další povídání o, jak ráda říkám, zdravých lacích. :) Jedná se o laky na nehty značky 100% Pure a vy jste tu posledně viděly odstín plný barevných glitrů s názvem Mardi Gras. Dnes se to ponese v duchu spíše zemitých barev, což je stále ještě aktuální.

Všechno podstatné o značce 100% Pure jste se dozvěděly v posledním článku, tak kdo nečetl/neviděl, výše je odkaz. Jen připomenu, že jsou to 10-free laky na nehty, tudíž neobsahují formaldehyd, DBP, xylen, parabeny, toluen, formaldehydovou pryskyřici, ftaláty, živočišné složky, parfémy a kafr a jsou cruelty free - netestované na zvířatech ( jako i ostatní nabízené výrobky z tělové, vlasové, pleťové kosmetiky ).
Zakoupit je lze za 279,-Kč a na výběr máte z 51 odstínů + se nechá pořídit i podkladový zpevňující lak a top coat ( taktéž za 279,-Kč )

Dnes to bude tedy o dvou odstínech - středně tmavá nude s názvem Custard a o hnědém laku se spoustou hnědého a zlatavého shimmeru - Souffle - oba z kolekce Ombre.



Kdo už mě trochu zná, asi si všiml, že nejvíce se rozplývám nad fialkovými, hodně výraznými tmavými odstíny s nějakým výrazným třpytem/shimmerem, glitrovými laky a právě nude. :) Ihned po rozbalení balíčku, ve kterém se ukrývaly tři laky na nehty, jsem si při pohledu na Custard řekla, že vypadá jako nějaký tmavší make-up. Nepřipadá vám taky tak ? :)

Za mě je tenhle odstín miláček. Nalakovaný jsem ho měla ve dvou vrstvách. V té první dělá trochu lysinky, ale druhá vše schovala a vypadal moc dobře. Je trochu tekutější, ale zase ne nijak moc řídký, že by vyloženě zatékal kam nemá. Štěteček si tedy nabírá poměrně velké množství tekutiny, takže je ho třeba před aplikací po prvním vytažení z lahvičky pořádně otřít, jinak vás překvapí zákeřná mega kapka, nenápadně ztékající po tyčince štětečku, která netouží po ničem jiném, než se vám rozplesknout na kůži/nehty/džíny...:D Při téhle situaci jsem vyplašeně cukla rukou směrem k lahvičce, kterou jsem skoro převrhla a kapka pleskla právě na ni...nooo sranda. :))

Bohužel se mi fotil trošinku hůře a pro zachování odstínu ( který na fotkách odpovídá zhruba na nějakých 95% ), mám na fotkách trochu tmavší ruce, než fakt mám.








Nemůžu si pomoct, ale Souffle se mi nakonec líbí mnohem víc v lahvičce, než na mých nehtech. Možná nesvědčí odstínu mé kůže, možná za to můžou nepříliš zdařené fotky.. ale mám pocit, že už při lakování jsem měla takový ten neblahý pocit, který říkal - holka, ten ti moc nesluší. :( A přitom je tak krásnej.

Má docela dobré krycí schopnosti už v 1. vrstvě, která by některým méně náročným mohla i stačit, ale pro větší intenzitu barvy vám doporučuju nalakovat si ty vrstvy dvě. Lak je na tom s konzistencí podobně jako jeho kolega a opět si před první aplikací nezapomeňte více otřít štěteček a v klidu si počkat až zteče poslední kapka..ona tam bude čekat, nebojte ! :D

Jinak se s lakem pracuje pěkně, nedělá žádné lysinky ani nic podobného.







Se zkušenostmi, které jsem s těmito laky zatím měla, vám určitě můžu doporučit nějaký ten kousek zkusit. :)



Tímto bych chtěla velice poděkovat 100% Pure Czech Republic za poskytnutí produktů k recenzi.

22 komentářů:

  1. Oba jsou pěkné, Custard bude hezký v létě, k opáleným rukám. Souffle se mi líbí víc, je tak krásně kovovej:)) Mě se právě líbí na tvých nehtech víc, než v lahvičce, tak je to asi jen tvůj subjektivní pocit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem jedině ráda jestli se líbí. :)) Moc děkuju. :)

      Vymazat
  2. Veľmi zvláštne odtiene obidva... rozhodne zaujímavé! A páčili by sa mi aj v kombinácii,v nejakom nail arte ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mě napadlo, když jsem pak koukala na fotky. :) Někdy určitě bude ! :)

      Vymazat
  3. Ten první nude barvička je naprosto dokonalá, moc se mi líbí :-)
    Zvu vás na svoji Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Oba jsou moc zajímavé, mně se víc asi líbí ten první, je to úžasná nude barvička, ten druhý vypadá hezky, ale mně by určitě taky neslušel :D. A hlavně se mi strašně líbí čtvrtá fotka v článku, jak máš nehty úplně zpříma vyfocené, prostě celá ta fotka se mi líbí a nevím proč :D to foť časteji <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nude se nám líbí, viď. :D Jé, děkuju za pochvalu ♥ Vynasnažím se ! :)

      Vymazat
  5. Naprostý souhlas, nude barva je nádherná, ale ten Souffle je až moc kovový a taky by mi určitě neslušel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se asi Souffle nejvíc líbil na hodně, hodně bledých ručkách. :)

      Vymazat
  6. Takový hnědý lak na nehty nemám a ani jsem netušila, že by se mi takový odstín mohl zalíbit. Vypadá moc pěkně. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je rozhodně zajímavej. :) Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  7. Ten odstín Souffle je naprosto dokonalý-tekutý kov:-) I ten nude je hezký,i když dost teplý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je teplejší - taková jakoby karamelová barvička, ale nosil se mi moc pěkně. :))

      Vymazat
  8. A proč nenapíšeš, jak jsou laky odolné? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odolnost laků už většinou moc neřeším. Nevím, jak moc to tu pročítáš, ale prakticky to nepíšu už skoro u žádných laků. Důvodem je to, že výdrž laku je dost individuální záležitost - jinak bude držet dívce s poškozenými nehty a jinak dívce se zdravými nehty.. Taky záleží, jak moc jsou nehty zatěžované apod. Tak proto. ;)

      Vymazat
  9. Ten Soufflík teda je ale myslím, že ti sluší né že ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mu dám ještě šanci. :) Děkuju Hani :-*

      Vymazat
  10. A vieš čo, mne sa ten druhý na tvojich nechtoch páči. Ja verím, že mu nájdeš nejakého parťáka do kombinácie a bude sa aj tebe :-))) Nude je bez chyby, nie je o čom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude čas, tak je zkusím spolu, to by se mi mohlo líbit. :D

      Vymazat
  11. Na fotkách sa mi poriadne zapáčil Souflé, ale viem, že by som ho nevynosila. Je to presne ten typ laku, ktorý obdivujem na druhých, ale na sebe ho neviem mať. Odtieň Custard mám aj ja, vybrala som si ho, pretože som chcela vyskúšať ďalšiu "prírodnejšiu" verziu laku a v takých prípadoch siaham po nude odtieňoch. Akurát sa neviem rozhodnúť, čo si o ňom vlastne myslím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším až ho u tebe uvidím, protože začínám být čím dál zvědavější, co na něj řekneš. :D Mně moc vyhovoval.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...