pátek 6. února 2015

Miss Sporty Crush On You #065 & Catrice C04 Metallicious


Ahoj všem,

pískový Miss Sporty a metalický Catrice jsem vyhrála u Aničky. Mám radost, že se mi sbírka laků Catrice zase o něco rozšířila. Normálně by mě asi nenapadlo tyhle dva odstíny spolu kombinovat, ale když mi ty lahvičky stály u sebe, řekla jsem si, že za pokus to stojí. A ono to vypadalo fakt dobře. :)

Catrice jsem nalakovala na ukazovák s malíkem a doplnila o zlatou pecičku. Na prostředník s prsteníkem tedy logicky přišel Miss Sporty ve třech vrstvách. 



Jak úvodní fotka napovídá, nachystala jsem si i fotky jednotlivých odstínů. Začnu tedy s MS.


Pískové laky od Miss Sporty šly celou dobu mimo mě, protože mi připadaly děsně podobný těm od Gabrielly Salvete. Tenhle si mě ale paradoxně získal. Lososově růžová se spoustou třpytek, to mému oku vážně lahodí. Zpočátku jsem se obávala slabého krytí, ale ony mu nakonec celkem stačily dvě vrstvy. I když třetí nic nezkazíte, odmění vás sytější barvou. Ani dlouhého schnutí se bát nemusíte. Je pravda, že ty tři vrstvy mu trvaly o trochu déle, ale žádná hrůza - cca 10 min než byl na omak suchý.

Lakování probíhalo taky v pohodě. Konzistencí je tak akorát a vše tak probíhalo bez problémů.

Máte ho někdo ? Já se přiznávám, že jsem se do něj zamilovala. ♥

Ve skutečnosti je jeho odstín maličko sytější, než jak se ukazuje na fotkách.









Podobný odstín mi ve sbírce určitě chyběl. Metalická světlejší khaki - Metallicious - kryje ve dvou vrstvách. Mírně pruhuje, což je ovšem u tohoto typu předvídatelné. Konzistencí je tekutější, ale během lakování se mi nestalo, že by někam zatékal. Trochu jsem měla problémy s tím, že si štěteček nabíral poměrně velké množství tekutiny a ač jsem ho otírala o hrdlo lahvičky, stejně jsem měla pocit, že lakuju silnější vrstvy, než bych si přála. :D Jinak mu ale nic vytknout nemůžu a ani nechci, protože je fajn.

Pokud jsem dobře hledala, tak lak pochází z limitované edice nazvané Metallure. Ovšem na dostupnost ani cenu se mě neptejte. Jelikož se k téhle značce dostanu jednou za uherský rok, tak nemám vůbec přehled o aktuálních kolekcích. :/






A ona kombinace :) Co na ni říkáte ?
Během focení vykouklo sluníčko.









A do čeho máte momentálně oděné nehty vy ? Jedete si jednobarevné, anebo taky kombinujete ? :)

Hezký den.

31 komentářů:

  1. Ten lak od MS se mi líbí hodně, asi jsem je i v DM přehlédla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně zatím vůbec v drogeriích nekoukala, protože jsem byla přesvědčená, že to bude hrozně podobný těm GS, ale asi je ještě omrknu... :))

      Vymazat
  2. Teeeda, MS vůbec nekupuji a a ni od nich žádný lak nemám, ale tento je teda hodně povedený:)) I ta nezvyklá kombinace vypadá moc pěkně:))
    A ten svetr, jak k tomu božsky ladí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tolik pochval :-* Sem tam i nějaký MS koupím, když mě zaujme odstín a je fakt, že jich asi nemám zase tak málo..jsou docela v pohodě. :)

      Vymazat
  3. Miss Soprtíka mám taky je moc fajnový :) takový zase jinačí než jsme zvyklý právě od Gabči jak si psala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, právě je úplně jinej, fakt se předvedl tenhle kousek ♥ :)

      Vymazat
  4. Co ? Taky mám pískáč miss sporty právě na nehtech a taky už jsem stihla článek :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pískáč má pěknou barvu:-)-já mám Crush On You v odstínu 061...Jinak na nehtech mám teď Maybelline Brocades 220...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) 220 mám nejraději z těch tří Brocades, co se k nám dostaly. :)

      Vymazat
  6. Máš pravdu, dohromady vypadají skvěle, ale i každý zvlášť má něco do sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, jsou to vážně velmi hezký kousky. :)

      Vymazat
  7. Kombinácia je výborná, ako inak :-) A Miss Sporty som kúpila sestre pod stromček, takže si ho niekedy požičiam na fotenie :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten ruzovy je velmi pekny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten růžový je super! :) Ten druhý mě tolik nezaujal, moc na tyhle barvy nejsem, ale u miss sporty vážně přemýšlím, že si ho koupím, i když teda ty jejich laky moc nevyhledávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že s ním budeš vážně spokojená pokud do něj půjdeš. :) Já si ho totálně zamilovala. :)

      Vymazat
  10. Jéé, ty sis pospíšila :) Ten MS je fakt povedený, možná ho koupím ještě pro sebe :-D Protože se mi faaakt hoodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je parádní, dobrý výběr :) To by asi byla škoda, kdybys jeden nepořídila i sobě. :)

      Vymazat
  11. ten miss sporty je bombovy ,ten musim mit

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je nadherna kombinace!! Moc, moc rada se sem chodim kochat, protoze sama odvahu kombinovat barvy nemam:) Momentalne nosim Loreal color riche-Rose bagatelle c. 205:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vygooglila jsem si ho a ten teda je ♥♥ Děkuju mockrát ! :-*

      Vymazat
  13. Nádherně sladěná kombinace!! Radost se kochat..:) MS je krásný, taky ho mám, ale přemýšlím není náhodou podobný jednomu pískáčí Catrice? Budu se muset mrknout až se ke svému Catrice dostanu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na ně, taky mě to totiž napadlo. :)) Catrice je jemnější, s výraznějším zlatým třpytem. MS je oproti němu tmavší, asi i trochu hrubší a hází barevnější odlesky třpytek. :)
      Děkuju moc za pochvalu, mám radost, že se tak líbí. :-*

      Vymazat
    2. Aha..děkuji za přiblížení..to jsem ráda, že nejsou úplně stejné..:) :D

      Vymazat
    3. Tak nie som sama, komu sa podobá na Catrice Call Me Princess... Ale ako tak pozerám Miss Sporty má navyše nejaké tie zlaté šesťuholníkové glitríky. Práve preto, že Catrice mám som MS obišla bez povšimnutia... Ale inak je pekný :) Aj ten druhý metalický od Catrice je fajnový :)

      Vymazat
    4. Podobá, ale při bližším prozkoumání jsou celkem odlišný. :) Jojo, je krásnej a taky bych si ho sama nekoupila, tak jsem ráda, že se ke mně nakonec dostal :) Děkuju, jsem ráda, že se laky líbí :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...