neděle 4. ledna 2015

První letošní nail art :)


Ahoj všem,

tak si letošek zahájíme nail artem, co vy na to ? A zase v něm hrají roli kočky. :)) Bude to vypadat, že jsem kdovíjaký kočkomil ( nedávno celoplošné nálepky s čičinou, pak jsem objevila další a teď tohle :)), což není úplně pravda - psi jasně vedou, ale na podobné samolepky jsem měla už nějakou dobu zálusk a konečně je mám. :) 

Mám je koupené z eshopu Magic Nails, kde mě stály pouhých 35,-Kč - odkaz zde. Musím říct, že mě velikost samolepek trochu překvapila, protože jsem je čekala větší, ale nakonec mi velikost celkem vyhovuje. V balení je jich opravdu dost a samotná aplikace probíhala v pohodě. Drží pěkně jak s top coatem, tak i bez něj a zatím se nikde neodchlipují.




K tvoření jsem si vzala už asi chronicky známé trio laků - prostředník s prsteníkem a palcem jsem nalakovala s OPI Thanks a Windmillion a vytvořila proužky volnou rukou s Orly Glitz, kam jsem následně po zaschnutí laku umístila po jedné samolepce. Trochu jsem je přitlačila s gumovou částí kopýtka pro zatlačování nehtové kůžičky, přelakovala top coatem a tato část byla hotova.

Na ukazovák a malíček přišel odstín Cotton Candy z ještě staré řady nude laků od Essence. Tady mě inspirovala Alice a její Party Queen, takže jsem si vzpomněla na efektový lak Living Daylights od OPI a glittry z něj naskládala na nude podklad. Tentokrát jsem nelovila ze štětečku, ale hezky si kápla na ubrousek a z něj vybírala se zdobící kuličkou. Čekala jsem, že lak na ubrousku ztuhne, ale on se jen vsákl a glittry šly dál pohodlně vybírat. :) Přelakováno top coatem a hotovo.








Snad se vám první letošní nail art líbil a přeju pěkný zbytek víkendu. :)

21 komentářů:

  1. Moc hezká kombinace, líbí se mi hlavně ty glitry, mají hezké barvy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten glittrový fakt miluju, je super. :) Děkuju Luci. :)

      Vymazat
  2. Mačacie nechty sú super aj zimná kombinácia. Myslím, že by som sa mala popozerať po nejakých mačacích nálepkách aj ja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se toho s tím kočičím motivem nějak moc nahromadilo. :D Snad brzy narazím i na nějaký motiv s hafanem. :))
      Děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat
  3. Ten efekťák od OPI je nádherný a vypadá hrozně hezky,jak sis s tím vyhrála a naskládala tam ty glitry místo jen přetření...šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem, aby se to pořádně blýskalo. :))) Překvapilo mě, jak pěkně se glittry nechaly poskládat, ani to netrvalo moc dlouho.
      Jsem moc ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  4. Já jsem strašný kočkofil a ty nálepky mě fakt dostaly. A celý nailart se mi moc líbí.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Ty nálepky doporučuju. Mám je třetí den a pořád dobře drží - i bez top coatu. :)

      Vymazat
  5. Super vstup do nového roku s parádním nail artem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná práce :) Musela sis s tím vyhrát, takhle skládat glittry po jednom, ale výsledek vypadá moc krásně, jako taková mozaika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šlo to moc pěkně a právě to nezabralo ani tak moc času, jak by se mohlo zdát. :) Moc děkuju ! :)

      Vymazat
  7. Děkuju moc. :)
    Ono focení v interiéru není právě silnou stránkou mého foťáku, takže by se to muselo nějak vymyslet, ale zkusit to můžu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé kočičky jsou boží a ta kombinace s proužky je přesně můj styl. Vážně mě ty tvoje nailarty inspirují a mám je ráda. Vždycky se pokochám a zkusím něco podle tvých výtvorů splácat :-D jenže já jsem kopyto a nikdy to tak pěkné jako ty nemám :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, Maru ! :) Zrovna tohle je vyloženě brnkačka, pár proužků, nalepit samolepku a hotovo. :D

      Vymazat
  9. Přidávám se k tomuto webu, protože je zde spousa krásných příspevků a o žádný nový nechci přijít :)
    musím řít, že nehtíky josu krásně a jestli bdue jak na Nový rok tak po celý rok, tak se máme opravdu na co těšít :)
    PinkPomegranate kouni ke mně .:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc milý, děkuju a zároveň tě tu vítám. :)

      Vymazat
  10. Krasne zpestreni konce svatecniho volna, hned mam lepsi naladu na zitrejsi vstavani do prace☺ Hezky vecer a velke diky za inspiraci🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem jedině ráda, jestli jsem zlepšila náladu. :) Ať ten první pracovní den plyne v duchu pohody a není moc dlouhý. :)) Též přeji krásný večer.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...