sobota 10. ledna 2015

O jaké kousky se rozrostla má laková rodinka po roce ? :)


Zdravím dámy :)

Při nedávném poklízení laků mě napadlo, že je asi čas napsat opět update mé lakové sbírky. Tak jsem se vás na Facebooku zeptala, zda o něj máte zájem. Měly jste, takže článek je tu. :) Tentokrát jsem fotila jen nové přírůstky za rok 2014, ty ostatní si můžete prohlédnout v loňském článku zde.
Na laky, které jsem již publikovala najdete vždy v textu odkaz. 

A půjdeme abecedně. 


CATRICE / CLAIRE'S

Má úplně první Catrice byla Call Me Princess a vděčím za ni milé Baju :) Na Plum Fiction jsem nedávno trošku nadávala, ale barva je skvělá. A Claire's JAZZ miluju, snad si letos ještě nějaký pořídím. :)



ESSENCE 

Efektové laky od Essence mám moc ráda. Není tedy divu, že mi z řady effect nail polish přibyly 4 kousky. Tři z nich jste tu viděly - 02 Baby, You're a Firework03 Glitz&Glam a 20 Hidden Garden.




ESSIE

Za své první "Esíky" vděčím Soničce :) Nejraději mám Demure Vixen a hned za ním je Lapis of Luxury


FLORMAR

Konečně se v našem městě začala prodávat tato značka. Mini laky Pretty : P19P22 a P29


BD05WL10 M19




GABRIELLA SALVETE

Od Gabči mi přibylo poměrně dost laků. Aby taky ne, když každou chvilku přichází s novou kolekcí. :D

Celá kolekce SUGAR Enamel zde




První kolekce od GS, kterou nemám úplnou, je GLITTER Enamel. Můj největší oblíbenec je 05 Di Miele03 Sogno a 07 Foresta.


119147



117163164





GOLDEN ROSE

Láska k Jolly Jewels v mém případě stále nepolevuje. Navíc jsem nedávno náhodou zjistila, že je jedna parfumerie v našem městě nabízí ♥ Těším se na svou první návštěvu. :D

11111521


GOSH

Vůbec by tu nebyly, nebýt skvělé výhry a u skvělé Suzi :)

619 Girls on Film571 Wild Lilac


CHINA GLAZE

Jsem moc ráda, že se mi rodina ChG rozrostla o 21 nových odstínů. :)
Dva kousky z kolekce Apocalypse of Colour v tomto článku.


Kolekce Twinkle





Electric BeatSexy in the City



This is Tree-MendousAgroCha Cha Cha



Liquid CrystalDon't Be a FlakeYour Present Required 



Immortal a Bizarre BlurplePut a Bow on It



L'ORÉAL

306 Sex on the Peach


MAX FACTOR

Krásnou Diva Pink jsem vyhrála u HaničkyChilled Lilac úplně miluju, jak jistě dobře víte. :)


MAYBELLINE

Tahle značka se u mě taky celkem rozrostla. Jejich limitované edice jsou pokaždé dost povedené, nemyslíte ?
219220224


508946145



800 Couture Grey615 Mint For Life



MISS SPORTY

031001032


024 a 452



311535344



MIX

Značky, které nekupuju každý měsíc, anebo se k nim nedostanu příliš často. Takových mám stejně 1 - 2 ks, tak je nebudu zbytečně rozdělovat.

Call Me Hero !IzzyBerry Ice Cream


020 Mean Machine55 Bleu Aquarelle170



NUBAR

Další značka, která se na blogu poprvé objevila v roce 2014 je Nubar.

Caribbean CoralDon't Hang Up


Rockin' the Garden



NYC

Green Day, East Village a RaindropGold Maiden


OPI

Úplně mega radost jsem měla z těchto tří kousků, protože to byly mé vůbec první OPI laky. A zase jen díky Soně. :)) Prvního jsem s důležitým pocitem lakovala ElePhantastic Pink a byl to úplný obřad, si asi umíte představit. Dále What's With the Cattitude ? a No Room for the Blues tu ještě nebyl, jak teď koukám.


Thanks a Windmillion a The Living DaylightsAlcatraz...Rocks



Kolekce Nordic Little Northies



Tenhle mrňousek k Nordic nepatří, ale já na něj na chudáčka úplně zapomněla. :))


ORIFLAME

Lavend a Nude Pink


ORLY

GlitzRuby Passion


RIMMEL

Stejně jako Maybelline, i Rimmel má skvělé limitované edice, jako např. Midnight Mistletoe z kolekce Glitter Bomb. Ovšem jejich běžná nabídka mi zase tak extra lákavá nepřipadá, jak je asi vidět.
800 Black Out


SALLY HANSEN

Jen dva kousky. :/ A to jsem měla kupón do DM na nějakou akci a zapomněla....

590 Blush Over HueSweetie Pie


SPARITUAL

A jsme u konce. Zakončí to trio laků SpaRitual, ze kterých mám opravdu radost.

ClarityBarefoot


A nějaké to "behind the scenes"... :)

Zvědavý pan Odin.



Tak je čas pomalu se rozloučit. Možná vás ještě zajímají nějaká čísla - za rok přibylo do sbírky ( pokud jsem to dobře počítala ), 132 kusů. Celkem jich tedy momentálně je...tramtadadá chvíle napětí..319 :D Musím říct, že mě samotnou to číslo docela překvapilo. :-o Když jsem vám v tomto článku svou sbírku představila úplně poprvé, bylo jich 75. To se to hezky rozrostlo. :))

Takže teď už fakt všechno, mějte se fajn a doufám, že se článek líbil. :)

19 komentářů:

  1. Páni to je teda přírůstků! :) Ještě teď pořád lituju, že jsem si nekoupila nějaký lak z té limitky Brocades od Maybelline... Od Essence jsem snad ani žádný "efektový" lak neměla, ale vypadají krásně a myslím, že by v únoru měly být zase nějaké nové, tak se určitě kouknu :) Z limitky Glitter Bomb od Maybelline mám odstín 021 Bedazzle a šmankote, to je krásný odstín :D líbí se mi ale všechny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z té kolekce Glitter Bomb ještě hrozně chtěla ten zlatý, ale mám pocit, že se k nám asi vůbec nedostal. :(
      Efektové laky od Essence určitě stojí alespoň za omrknutí, pochybuju, že nějakému odoláš. :D

      Vymazat
  2. Hihi já to říkala, že jich bude přes 300 :D vítej v klubu :D ale krásný láčky se k tobě dostaly v roce 2014 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi nevyfotila všechny laky pohromadě :) já vím si vymýšlím, zbytečně bych tě honila :D

      Vymazat
    2. Říkala, to je fakt. :D Můj hrubý odhad byl něco kolem 270 max. a ejhle. :D
      No já si je zrovna tak krásně uklidila, že se mi vyloženě nechtělo všechny zase vytahovat, ale taková hromadná fotka by nebyla vůbec špatná. :) Tak příští rok. :D

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky! :) Já se bojím zjisit kolik vlastně mám laků..myslím, že to bude šílené číslo. Ráda bych taky udělala článek na sbírku, ale mám laky na dvou místech (domovech) a je to trošku náročně, ale snad se s tím brzo poperu..:D A pak padnu až zjistím číslo, ale aspoň bude čas na prodej..:) A máš super asistenta :) Mě můj kocour taky často asistuje, pak mám na fotkách packy..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda já už takhle měla trochu zmatek a několik snímků musela předělat, protože jsem sem tam nějaký omylem vynechala - bylo to složitější o to, že jsem do fotek nechtěla plést už ty laky, co byly v loňském článku. Mít je ale ještě takhle na dvou místech, tak to si už neumím představit. :D
      Jo, to on asistoval, válel se po mně, protože neexistuje, abych se chvíli soustředěně věnovala něčemu jinému, než jemu. :D Prostě se zvířátky je sranda, bez nich by to nešlo, viď. :) Jinak pokud se ti povede článek nějakým způsobem dát dohromady, tak to bude super, moc ráda bych si ho přečetla. :)

      Vymazat
  4. Krásná sbírka...některé jsme si pořídily totožné...já mám teda o dost chudší sbírku-něco kolem šedesáti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale on ten počet hodně rychle roste, jen o něco málo víc jsem jich měla před těma dvěma lety. :) A šedesát kusů je hezký číslo, určitě by bylo na co koukat a zkoušet a šmejdit.. ! :)))

      Vymazat
    2. Je tam pár hezkých kousků,pravda:-)Ale já si bohužel neumím nehty nalakovat tak dokonale,abych je vystavila,vždy jen obdivuju ostatní...

      Vymazat
  5. Krása, krása, až z toho oči přechází :) Rok byl pěkně štědrý, co? :) Přibyly ti i takové dražší kousky, takové poklady, kochám se nad tvýma úlovkama :) Taky plánuju udělat inventuru, ale děsím se toho.. když to vždycky vidím v tom článku za měsíc a zjišťovat to za rok? Kvůli blogu toho kupuju ještě víc, než normálně :D Uvidím, jestli to taky sepíšu, protože příští týden budu mít hotový mini helmer, takže se budu rochat a ubytovávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že se ke mně ty laky valily opravdu ze všech stran. :D A je fajn ukazovat konečně ve větší míře i jiné značky, než jen ty drogeriové. :)
      To se těšíš viď, až je ubytuješ :D Když se mně uvolnil helmer na laky, tak jsem jančila radostí jak malá holka, která si poprvé hraje s domečkem pro panenky. :))

      Vymazat
  6. Wow to je pekny prirustek.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jejej! :D To jsou přírůstky! No nejvíc se mi líbí čajničky :D A zrovna včera jsem koukala na ten Essence Never Stop Dreaming a říkala jsem si, že na podzim by byl krásný, ale mně ty Essence blbě drží a hrozně rychle mění konzistenci, tak jsem ho tam nechala a budu doufat, že podobný najdu u jiné značky.
    Každopádně si mi udělala chuť jít si právě přelakovat nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsem se svým rokem nadmíru spokojená. :D
      Never Stop Dreaming je vážně na podzim jak dělaný a i mi myslím docela dobře držel, ale vůbec si už nevybavím, jak dlouho...no jo, jak si přestanu dělat poznámky, tak nic nevím. :D

      Vymazat
  8. Krásne prírastky a keď už som robila ten lakovací TAG, tak by som sa asi mohla tebou inšpirovať a po roku spraviť takýto príspevok :-) A vďaka, za skvelé menovanie :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já vyhazuju jen tehdy, když už jsou vyloženě nepoužitelné. :) Taky by se mi líbilo mít třeba část vystavenou, ale radši jsem, když jsou pěkně ve tmě a chladu. :) Děkuju, jsem ráda, že se sbírka líbí. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...