úterý 23. prosince 2014

Poslední vánoční nail art...slibuju :)) A pár fotek :)


Pěkné úterý :)

Tak zítra tu máme Štědrý den. Těšíte se ? Já moc. :) Chtěla jsem vnést na blog ještě trochu té vánoční inspirace a tak je tu poslední letošní nail art na tohle téma.

Tak nějak mě napadly vánoční ozdoby, vím, děsně originální, ale trochu jsem se inspirovala naším stromkem a když nic jiného, tak aspoň barevná kombinace není úplně k zahození. 

Na prostředník a prsteník jsem nalakovala dvě vrstvy Miss Sporty Clubbing Colours 031 a po zaschnutí na nich vytvořila půlkruhy, jež mají ztvárňovat ony ozdoby, a to s laky L'oréal 809 Mystic Blue ( ten je i na ukazováku), Miss Sporty Clubbing Colours 311 a Nubar Silver Glitter, který jsem přetřela přes stříbrný MS, což jsem provedla i na malíčku. S bílým lakem China Glaze a již zmiňovaným Nubarem jsem sem tam do ozdob vykouzlila vločky a to bylo v podstatě vše. 

A bude pár fotek se stromkem, který doma dělá parádu už od pátku. :))









Takhle nějak vypadala letos vánoční inspirace na blogu. :) Snad se líbila a udělala co měla - inspirovala :)


A když tu byl stromeček tak v pozadí, tak ještě ten :




A to je dnes vše, ale zítra si dáme možná ještě pár slov...:) Užijte si dnešek, mě čeká poslední letošní pracovní den a už bych ho ráda měla z krku. :D 


P.S. Ještě vás zdraví pan Odin :)

14 komentářů:

  1. Opět zase moc krásné, mě se ty ozdůbky moc líbí :) a pan Odin jak čeká na Ježíška. Tak ještě jednou krásné Vánoční svátky a do toho roku 2015 jen to nejlepší a hlavně hodně zdraví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, děkuju Hani :) Oďák už má nachystaný balíček, takže vyčkává malej :D
      Jinak Haničko, Tobě též krásné Vánoce a všechno nejlepší do Nového roku :-*

      Vymazat
  2. Moc pěkné kombinace :) Já si zrovna dolakovala sobíka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru :) Tak ten se bude krásně vyjímat u stromečku :)

      Vymazat
  3. Krásný nail art... My máme stromek stříbrno-fialový a náš psík už ho taky okukuje a očmuchává,který dáreček bude asi pro něj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to ti hafani zkoumají, že :)) To je krásná kombinace, ta stříbrno-fialová, na příští rok zvažuju změnu, tak uvidíme. :) A děkuju :)

      Vymazat
  4. Ju krasne nehty.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně jsem se na dnešek těšila! :D A čekání na Ježíška mi zpříjemňuje tvůj příspěvěk, moc se mi to líbí :) Vůbec všechny vánoční nehtíky se ti letos moc povedly :) A jak to u tebe s nehtama vypadá dneska na večer? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, já taky :D A už je to tu, hodlám si letošní Vánoce vynahradit za ty loňské, kdy jsem ke stolu usedla v pyžamu a županu, s kapesníky jak pro celou armádu. :D Jsem moc ráda, že se nehtíky líbí a jako vždy mám velkou radost z tvého komentáře. ♥
      Dnes asi nahodím tu zeleno-červenou kombinaci s Midnight Mistletoe. :) A do čeho "oblečeš" nehty na večer ty, Aničko ? :)

      Vymazat
  6. ako som už spomínala v nejakom komentári, s originalitou je to pri Vianociach veľmi ťažké, tu už ide len o to, ako si s tým kto poradí :-D A ty si si poradila super, rozhodne lepšie ako ja :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tvoje ozdoby s větvičkou líbily. :) Ale svatá pravda, s originalitou je to během těchto svátků téměř nemožný :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...