středa 17. prosince 2014

Gabriella Salvete č.117


Dobré ránko :)

Po poslední návštěvě Rossmanna jsem si odnesla domů tohoto třpytivého krasavce - Gabriellu Salvete 117. Toužila jsem po něm asi od té chvíle, co jsem ho poprvé spatřila u Aničky, která na něj narazila ve výprodeji v Tetě. Už jsem chtěla psát, že na mě čekal za plnou a ještě předtím mrkla na účtenku. Zjistila jsem, že jsem za něj dala 19,90,- :D Přitom v regálu nebyl nijak označen, že by byl ve výprodeji.

117-ka patří přesně k těm odstínům, které hrozně ráda fotím. :)) S takovým odstínem se totiž nestane, že by na fotkách neodpovídal, fotí se tak nějak samy, a když se ještě tak nádherně třpytí, tak to je radost pohledět.

Jak už vidíte, tak se jedná o černou tekutinu s velkým množstvím holografických třpytek. V lahvičce to opravdu žije jedna báseň, až jsem ji fascinovaně převracela v ruce pořád dokola. :D Nejvíc teda pod umělým osvětlením. Tak bohužel tohle se vám dostane na nehty jen v mírnější podobě, ale i tak ten lak stojí za to.




Pigmentovaný je celkem dobře, ale jelikož má hustější konzistenci a občas měl malinko sklony táhnout se, vytvořily se mi sem tam lysinky, takže jsem lakovala dvě vrstvy. Doufám, že mi časem nezhoustne nějak příliš. Po zaschnutí je na dotek hrubší a moc se neleskne. Tahle podoba se mi nezamlouvala ani trochu a přelakovala jsem ho tedy s top coatem. Ale co se nestalo. Sice se krásně leskl, ale třpytil se méně. :D Tohle ale může být ředěným top coatem. Jsem s ním už totiž skoro na dně a trochu to přehnala s ředidlem. No zkrátka nevím, kam se třpytky poděly, ale byly fuč. :)) To se mi samozřejmě taky nelíbilo, takže těsně před focením jsem ho přelakovala další vrstvou laku a rychle šla fotit, než se začala objevovat ta hrubší verze.





Na chvilku vykouklo sluníčko :)




Ještě jsem vám ho vyfotila v kuchyni pod zářivkami.



Tahle je sice taková rozostřená, ale aspoň pro představu.



Je nějaký odstín od GS, který nemáte a moc po něm toužíte ? Já mám asi v tomhle ohledu skoro splněno. :) Mějte se fajn.

27 komentářů:

  1. Je krásný viď, mám ho od Soničky :) Ty barevný odlesky tě furt nutí abys koukala na nehty, teda alespoň mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně Hani, taky jsem na ně musela furt civět :D

      Vymazat

  2. Taky jsem ho ulovila ve výprodeji...je pravda,že na nehet se těch třpytek dostane nějak míň,ale pořád je moc krásný:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasavec...líbí se mi to tvoje milé oslovení "frajer lak" i tak:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Už viem, čo budem zajtra hľadať v drogérii :D
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  5. Tento lak je jeden z mých nejstarších od GS a naprosto ho zbožňuji. Taky už mi skoro dochází, tak si ho šetřím :D Na nehtech vypadá fantasticky.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen nechápu, že ho už dávno nemám, si ho nechám skoro vyprodat :D

      Vymazat
  6. Vlastním a už sa objavil aj u mňa na blogu :) Čo je lepšie ako trblietky?!

    OdpovědětVymazat
  7. Toto je jeden z najúžasnejších čiernych lakov, aké som videla a skúšala. Ja mám, napr. ten jeden z nových odtieňov (164), čo si tu ukazovala, len k nám akosi tie nové odtiene nedorazili, resp. do nášho mesta nedorazili a budem musieť hľadať inde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás byly asi všehovšudy tři nové odstíny. Taky by jim ale mohli udělat nějakou spešl poličku/místo v regálu, aby bylo hned poznat, že to jsou ty nový. :)) Nakonec je taky klidně možný, že jsem je jen přehlídla.

      Vymazat
  8. Chtěla jsem Ti sem napsat jak je krásný a že si jej musím taky koupit..a hele..já už jej mám :D jen se chudák ještě nedostal na nehty :( poslední dobou víc nakupuju než lakuju :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsem jediná, kdo ho dosud neměl. :D Nechápu, jak jsem ho mohla takovou dobu přehlížet.
      No já takhle před Vánoci to nakupování krotím, tak 2-3 laky měsíčně max. :D Hádám ale, že v lednu to zase začne....:))

      Vymazat
    2. no já na něj tehdy narazila ve výprodejovém košíku a nemohla jsem mu odolat ! :D Taky jsem se chtěla před Vánoci krotit..ale už mám zase za tento měsíc 6 laků :D připadám si, že už je ani tak často nelakuju, ale jen sbírám :D

      Vymazat
    3. Taky si občas říkám :D Jednou nalakovat a šup k ostatním..za rok možná na shledanou. :D

      Vymazat
  9. Začínáš mě fakt štvát. Jaktože na tvých nehtech vypadají všechny laky tak skvěle? Mám ho také a na mých rukách nic moc :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děkuju :D Mě úplně stejně štve třeba fall in...naiLove. :)) Jestli se ti na tobě nelíbí, zkus ho nalakovat ještě s jiným odstínem a použít si ho třeba jenom na jeden nehet. :)

      Vymazat
  10. Skvělá barvička,vždycky takové barvy u jiných obdivuji,ale mě bohužel k mé hodně světlé pokožka prostě nesedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se naopak líbí tyhle odstíny na zimních typech :) Ale člověk se v tom musí cítit, to je jasný.

      Vymazat
  11. Áááááách, to je krása na těch tvých fotkách :) Děkuji za odkaz a jsem ráda, že tě čekalo taky milé překvapení v podobě 19,90 :D Jinak samozřejmě vypadá krásně, ale kdybych ho nenašla za těch 19,90, tak bych si ho asi ani nevšimla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že sis ho všimla, protože to bych si ho pak nevšimla já :D
      A děkuju Aničko ! ♥ :)

      Vymazat
  12. Ja ho nemám, má ho sestra... a trocha jet ho závidím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kryje dobře??? Nebo je potřeba dát min. 3 vrstvy či čistě černý lak naspod? Mám ted od GB č. 123 a vubec nekryje.. po 2 vrstvách je stále vidět nehet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, lakuji ho ve dvou vrstvách a žádný barevný podklad není třeba. :)
      Taky jsem se občas napálila a doma zjistila, že to nechce krýt. Třeba taky GS č.146..Je lepší si při nákupu lahvičku dobře prohlídnout a převalovat ji v rukou - podle tekutiny, která se uvnitř přelévá můžeš docela dobře poznat, jak asi na tom bude s pigmentací. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...