pondělí 10. listopadu 2014

Nubar Don't Hang Up a kouzlení s Polka Dots od Maybelline :)


Dobré ráno :)

Tahle kombinace laků se vám na Instagramu a následně tady v měsíčním shrnutí líbila a tak je tady samostatný článeček. :)

Tyhle nehty jsem si původně dělala jen tak do práce a zalíbilo se mi to natolik, že jsem je hned hodila na onen Instagram, kde docela sklidily úspěch. On už ten Nubar je sám o sobě dost pěkná a slušivá barva, ovšem to lakování s ním bylo jak za trest.

Trochu mi to připomnělo neonku od Maybelline, která se lakovala nachlup stejně špatně. V 1. vrstvě dělá tenhle lak dost holých míst a ke všemu jakoby během lakování rychle zasychal, což ty lysinky ještě podpoří. Tuhle dosti nehezkou 1. vrstvu jsem nechala tak 20 min. na pokoji a poté lakovala vrstvu druhou, která už byla o něco lepší, ale stejně jsem kvůli lysinám musela lakovat tři vrstvy. Nejlepší by bylo dát první vrstvu slabší a tu druhou silnější a pracovat hodně rychle, s minimem tahů. S top coatem jsem měla manikúru rychle suchou, takže mi ty tři vrstvy zase tolik nepřekážely, ale je to otravný a věřím, že spousta z vás by už z tohoto důvodu po laku nesáhla. Navíc mám pocit, jestli třeba nemám starší kus, protože jsem si všimla, že u hrdla lahvičky je doslova čirá tekutina a barva jakoby v chomáčcích kousek pod ní ( dost blbě se to popisuje, měla jsem to vyfotit :D, ale představte si dvoufázový odličovač, nebo něco podobného )

Když odhlédnu od toho lakování, tak tu barvu si nejde nezamilovat. Je tak něžná, vhodná na každou příležitost a prostě je to radost se na ni dívat.

Jinak lak pochází z kolekce Social Butterfly a na modeláži jej stále seženete za 150,-Kč
Já ho kupovala na Interbeauty, kde byly laky Nubar v akci 1+1 zdarma.








A s Maybelline Polka Dots :)






Určitě mě zajímá, jak se s lakem pracovalo vám, pokud ho máte.

Mějte se fajn. :)

26 komentářů:

  1. Krásný škoda, toho lakování u Nubaru dělá mi to kousek Strawberry u týhle značky. Co se týče staří mě když třeba dýl laky stojí a nepoužívám je tak se mi nad barvou udělá taky jakoby čirá tekutiny, tak nevím. Jinak kombinace s Maybelline je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dotaz, jak to děláš, že máš vždy tak hezký fotky? Já ted ani i kdybych chtěla fotit, tak světelný podmínky u nás stojí za bačkoru.

      Vymazat
    2. Díky Hani. :)
      No čirá tekutina to jo, to třeba rády dělají některý kousky od Sally Hansen :/ ale tady v tom to vypadalo tak divně pod tou čirou tekutinou. :D Jinak ty fotky mám divně tmavý, jak už je světlo na houby. Trochu si dopomůžu v programu ( pořád ten samý Photo Scape ), ale jen do té míry, aby to moc neovlivnilo odstín laku. Fotím na balkoně, kde si nalepím bílou čtvrtku jako pozadí a to je všechno. :))

      Vymazat
  2. Úžasne vyzerá tento odtieň a moc ti pristane. Ja som ho predtým u teba nejako prehliadla, takže dnes ráno je to veľmi milé prekvapenie v podobe celého článku s takýmto fešákom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veve :) On mi tehdy vyšel víc do oranžova, jak jsem ho fotila v práci a ještě mobilem. :)

      Vymazat
  3. Teda ta kombinace je vážně skvělá, musím také někdy vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně jim to spolu moc seklo a dobře se to nosilo. :) Děkuju.

      Vymazat
  4. No tak to je srdcovka ten Nubar ♥♥ škoda, že je tak neposlušný. Ale strašně moc ti sluší a s tim Maybellinem jednoduše dokonalost. Ty máš na to prostě cit, co se k čemu hodí :-* já si to většinou představuju úplně jinak, než jak to pak vypadá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla spíš náhoda. :D Umět tak kombinovat jako třeba Sammy z The Nailasaurus, to by bylo něco !
      Ale moc mě to těší, děkuju <3

      Vymazat
  5. Škoda ze se ten Nubar tak špatně lakuje, je opravdu nádherný a v kombinaci s třpytkama je ještě lepsi!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí víc samotný, nebo s tím Maybelline. Oboje má něco do sebe. :)

      Vymazat
  6. Achjo ten Nubar je barevně dokonalý..to abych si ho koupila..:D Opět krásně doladěno puntíky a fotky dokonalé!!! Nejde než chválit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jsem zvědavá na jaký kus narazíš. :D Děkuju mockrát ! :)

      Vymazat
  7. je to potvora jedna krásna, ktorej to s tým dalmatínom tak sekne ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Nubárek je perfektní,ale ten top coat tomu dodává šťávu....nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to s ním moc líbilo, jsem měla šťastnou ruku na výběr. :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  9. Krásné! Ten "žulový" lak mám už od Maybeline, Pretty, Essence a Loreal :D Opravdu si mě získla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne spravené nechty :) a ten top coat je boží :) :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  11. Já půjdu jako jediná proti proudu, protože popravdě, ten samotný Nubar mě neoslovil... Je hezký, to ano, ale asi bych si z něj na zadek nesedla. Ovšem s těmi dalmatinky nahoře, to je úplně jiná káva!!! V této kombinaci se mi líbí velice!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem totiž těmihle odstíny úplně posedlá. :D V podstatě je to obyčejný odstín a sama nevím, co mě na nich tak bere..ale asi ta čistota, kterou ve mně evokují, elegance a tak. Ovšem ten efektový mu sedl dobře, ani jsem to nechtěla dávat pryč, jak se mi to líbilo. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...