čtvrtek 13. listopadu 2014

MKK slaví 2 roky :)


Krásné dobré ráno :)

Ten rok utekl jako voda a opět je tu 13.listopad, což znamená jediné - blog oslavuje své 2. narozeniny. Samozřejmostí je nail art připravený speciálně k této příležitosti a pár slov.

Za ty 2 roky je vás tu 208, společně jsme si vyměnily 5074 komentářů a tohle je 329. publikovaný článek. :) Počet návštěv od 13.11.2012 činí  147.874.

To by bylo ze statistik. :)

Posledně se konala i narozeninová soutěž, kterou bych ráda opět vyhlásila jakmile si pro vás něco pěkného připravím. :) Nerada bych vás o ni ochudila, protože si ji zasloužíte. Jenomže faktem je, že i ten nail art jsem připravovala na poslední chvíli a málem bych ty narozeniny zaspala. :D

A co jsem si to tedy připravila za nail art ?



Na You Tube jsem viděla video ( které už nemůžu najít :( ), kde se tyhle nehty dělaly pomocí akrylových barev. Se zdobící kuličkou se vytvořily puntíky a poté štětcem namočeným v odlakovači nebo vodě, to nevím přesně, se z puntíku vytáhla barva přiložením štětce. Tím vznikl strašně pěkný efekt obrysu kolečka a postupně se to přes sebe vrstvilo dalšími puntíky v různých barvách a prostě to vypadalo strašně pěkně. :)


Úplně toho samého efektu se mi docílit nepovedlo, protože s klasickými laky to zase tolik nešlo a akrylové barvy pořád ještě nemám ( ?!! )

I tak z toho vznikl docela pěkný nail art, i když ne úplně podle původní představy. Chtělo to ještě do celého výtvoru zakomponovat nějaký prvek oněch narozenin a nakonec jsem se rozhodla pro úplně jednoduchou číslici - v tomhle případě logicky 2. :) Tu jsem vytvořila se zdobícím lakem od Flormar. Přelakovala top coatem ( naštěstí si nic nerozmazala ), a šlo se fotit. 


ALE tahle varianta s orámovanými nehty vznikla až po prvním focení. Jelikož tohle pořád úplně tak nezvládám, nechtěla jsem riskovat, že si celý nehty pokazím a takhle to tedy vypadalo před orámováním.

Která varianta je vám milejší ? 



Jako základ mi posloužil opět China Glaze Snow. Puntíky jsou vytvořené s OPI Thanks a WindmillionOPI ElePhantastic Pink a s #loveit od Nubaru.


Tak narozeninový příspěvek je za námi a já doufám, že příští rok si budu opět lámat hlavičku nad dalším výročním nail artem. :)

Pěkný čtvrtek.

32 komentářů:

  1. Všetko najlepšie k blogovým narodeninám, hlavne veľa inšpirácie na nové príspevky, ktoré potom inšpirujú nás :-)
    Nechty sú krásne, ale za mňa určite bez toho čierneho orámovania, je to také jemnejšie. Mne to orámovanie u žiadneho nailartu akosi nesedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně i jo, ale musí to být povedený, tohle je takový....:D No ale s dalšími pokusy se to snad zlepší. :)
      A moc děkuju, doufám, že nezklamu. :)

      Vymazat
  2. No to je krása. Milá Romanko vše nejlepší k 2. blogovým narozeninám. Ať tě to stále baví a zůstaň taková jaká si. Každý máme jiný styl blogu, jiný styl vyjadřování a jiný styl fotek a ten tvůj mám moc ráda :*

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju všechno nejlepší k 2. blogonarozeninám! Tvůj blog mám hodně ráda a často se na něj vracím pro lakovací inspiraci. Doufám, že ti blogování dlouho vydrží a budeš nám přinášet inspiraci dál :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem vážně ráda, tohle moc potěší slyšet/číst :)) Taky doufám, že tu s vámi všemi budu ještě dlouho :D

      Vymazat
  4. Gratuluji a přeji všechno nejlepší a další problogované roky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za mňa tá druhá :-)
    A prajem všetko najlepšie, veľa inšpirácií, nech sa darí viac a viac, lebo tento kútik si to zaslúži za svoju prácu, za svoj posun, za svoju milú majiteľku... Ja som rada, že si tu, že je tu tvoj blog, že ťa poznám aspoň virtuálne, vždy ma svojimi slovami u mňa tak potešíš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mě vždycky jedině přesvědčí, že založit blog byl jeden z mých nejlepších nápadů, protože jinak bych vás nepoznala, jak říkáš aspoň virtuálně ( doufám, že to se jednou změní :)
      Mockrát ti děkuju za milá slůvka ♥ ♥

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám!! Ať Tě to lakování a focení a blogování ještě dlouho baví, krásný den!!:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vás ať to baví ještě dlouho se mnou. :)) Děkuju moc, Marcelko ! :-* A krásný večer přeju. :)

      Vymazat
  7. Jééé...všechno nej, nej k druhým blogonarozkám...hodně úspěchů do budoucna a díky za inspiraci.
    Narozeninový nail art je krásný, něžný, hravý, dokonalý:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti moc děkuju za milé komentáře, kterými mě tu vždycky zahrnuješ :) A jsem ráda, že se nail art líbí. :)

      Vymazat
  8. Ahoj, tak se připojím ke gratulacím :-)
    No, upřímně, to černé orámování je celkem tvrdé, možná by to bylo lepší tou zelenou nebo růžovou. Jinak ale ten kytičkovaný podklad je fakt moc pěkný :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuju ti :) Máš pravdu, jednak je to tvrdý a druhak ani ne moc povedený. A nad tím barevným orámováním jsem přemýšlela, jen nemám barevné zdobičky ( což bych už jako měla napravit :D )

      Vymazat
  9. Romi,vše nej,ať se Ti i nadále daří a stále nás zásobuješ úžasnými výtvory jako ty uplynulé dva roky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že inspirace nedojde a budu tu strašit ještě nějakou dobu. :D Moc děkuju !! :)

      Vymazat
  10. Jeej želám teda všetko najlepšie blogu aj tebe, hlavne veľa ďalších skvelých príspevkov :) Nechtíky sú krásne! Ty sa vynájdeš aj bez akrylových farieb, vyzerá to naozaj nádherne. A tá čierna mi v tom vôbec nevadí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se nehty líbí ! Jenom jsem z nich pořád trochu rozpačitá. :D A děkuju za přání, moc mě to těší. :)

      Vymazat
  11. Romanko, přeju blogu všechno nejlepší k narozeninám! Hlavně, aby se dařilo nejméně jako doteď nebo líp. Přeju také zdravé nehtíky a šikovné ručičky, které ty samozřejmě máš. Vedeš to tu skvěle a všichni tě mají rádi. Takže doufám, že ještě nějaké ty roky s blogem oslavíš, protože bys v blogové sféře moc chyběla :-*
    Nail art je samozřejmě moc povedený, obě varianty se mi líbí. S černým rámečkem to hezky ladí k dvojce a bez rámečku je to víc něžné a ženské. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já mám ráda vás, Aničko, protože takhle super čtenářky jsou mi tou nejmilejší odměnou ♥
      Děkuju ti za vážně pěkný komentář, který si pročítám už asi tak po třetí. :D :-*

      Vymazat
  12. Přeji všechno nejlepší tvému blogu a přeji mu, aby byl jen a jen úspěšnější, měl více čtenářů, spoluprací a krásných fotek :) A líbí se mi víc ta druhá varianta ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jééj, Romanka, naše blogy majú skoro naraz (dvojročné) výročko! (mňa to čaká v stredu;-) Blahoželám z celého srdca a želám malému kútiku krásy, nech sa má stále tak krásne a nech je stále väčší a väčší;-) a nech ťa blogovanie a lakovanie baví ešte minimálne ďalšie dva (krát dva krát dva krát dva...;-) roky, nech sa máme kam chodiť kochať tými prekrásnymi farebnými kombináciami, ktoré v tomto kútiku vznikajú.♥ Pripíjam nazdravie!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju převelice, milá Dandelijon ♥ A těším se na tvé narozeninové nehty, doufám, že budou ! :)

      Vymazat
  14. K blogovým narozeninám přeju vše nejlepší :). Nehty se mi líbí bez toho černého ohraničení
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  15. Všetko najlepšie prajem, veľa úspechov (a pekných manikúr) aj po ďalšie roky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nechápem ako mi mohol tento článok uniknúť! Takže dodatočne želám tvojmu blogu všetko naj, hlavne veľa dobrých nápadov, chuti písať a komentujúcich čitateľov :-*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...