sobota 1. listopadu 2014

Měsíc říjen s MKK :)


Přeju pěknou sobotu a zároveň i hezký 1. listopad :)

Tentokrát jsem nezapomněla a jsem tu včas s měsíčním shrnutím a fotkami z Instagramu/Facebooku, což je zajímavější. :)

Nemám moc co říct k tomuto měsíci. Jsem ráda, že se četnost příspěvků zase zvýšila, velkou radost mám z navázané spolupráce, o které jsem vás informovala a samozřejmě neméně ráda jsem i za to, že je vás tu zase o pár milých čtenářek více - momentálně 206, což je strašně pěkný číslo. :)



Kdo by je neměl rád :) Včera ráno cestou do práce jsem ještě rychle letěla do DM pro ten vánoční soví hrnek, ale už nebyly :( Vy jste si nějaký ukořistily ?


Procházka s nejvěrnějším, když ještě v polovině října bylo celkem teplo.


Byl čas na každoroční očkování. Vlevo po injekci - chroupá dobrůtku jako bolestné. :D Vpravo cestou z veteriny.


Tohle jsem potkala večer cestou z práce. :)


Ach..ten podzim..


Byla jsem z nich tak nadšená, že jsem vám je musela cvaknout hned v práci :D Určitě si je udělám znovu a dáme článek...:)


Konečně mi přiletělo na balkon i něco pěknýho. :D


Myslím, že to je prozatím ode mě všechno, takže se mějte krásně a doufám, že vás říjnové články bavily. :)

21 komentářů:

  1. To byl mos krásný měsíc :) Ty černo-bílé glitry jsou od Lorealu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, to je ještě od Maybelline ta Polka Dots :) A podklad je Nubar - Don't Hang Up :)
      A děkuju :)

      Vymazat
  2. Já taky letěla do DM pro hrneček a nebyl :( a to jsem oběhla obě dvě, co tu máme.. Takový akce mě štvou, když už ráno v začátku akce to nemají.. Jinak nehtíky jsou strašně krásné, už se těším, až bude článek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla jen ve městě, do tý druhý jsem se už nedostala. :/
      Děkuju, ráda bych to v týdnu nafotila. :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :), samé pěkné nehty a sovičkový hrneček a sklenička se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné fotky a zlatý psík :). Nechty... jednoducho nádhera. Veľmi pekná kombinácia a aj nápad. Hrnčeky sú také roztomilé. Ja som si tiež nedávno musela potešiť dušičku a nejaký roztomilý kúpiť :D.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a i za psíka :) Nedávno jsem odolávala jednomu sovičkovýmu hrnku - na bílém podkladu byly v řadách pod sebou od světle růžové po fialovou, ten byl ! :D

      Vymazat
  5. Krásné fotky jako vždy. Já mám doma celý sovičkový komplet :D a dokonce se mi podařil sehnat hned na poprvé sovičkový hrníček z DM. Mám z něj fakt radost, protože jsem nečekala, že ho v Ostravě ještě ve čtvrtek budou mít. Asi mi přálo štěstí :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi měla kliku :D No jsou teď nějak děsně populární. :))

      Vymazat
  6. Skvělé fotky! Obzvlášť nehtů,ty vypadají nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se podařilo ulovit 2, smíchovský dm otevíralo v 7 a v po 8 hod. ještě byly, z čehož jsme měla fakt radost, protože zrovna tohle dm ej hodně frekventovaný. Takže mám jeden v práci a druhý jde kamarádce :)
    A ta pouliční dýně je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to se máš, závidím :D
      Jojo, ta byla dobrá. :)

      Vymazat
  8. Všechny fotky super....obzvlášť nehtíky jsou jako vždy nádherné:-))

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, tie nechtíky s čierno-bielymi bodkami sú úžasné! Prosím si viac fotiek. Tak rada by som si podobné spravila, ale moje polka dots sú od Essence a obsahujú strieborné glitríky, a to sa mi páči pomenej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se k nafocení tenhle týden dostanu a budou tu. :))
      Tak jedině vybrat si z lahvičky ty černé a posázet na nehty, ale to není úplně ono, já vím. :/

      Vymazat
  10. my sme mali na jeseň plné okno lienok, to som doteraz nikdy nevidela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak proto ke mně žádná nedoletí, všechny jsou u vás. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...