pondělí 20. října 2014

Zahalená v modrých kvítcích


Zdravím vás a přeju pěkný, i když zamračený den :)

Mám tu poslední produkt z Born Pretty Store a tím jsou opět květinové vodolepky, tentokrát laděné do modré barvy. 

Kdo by neznal postup, jak si tímto způsobem ozdobit nehty, může se podívat zde, kde to trochu vysvětluji.

Nicméně na tyto vodolepky pět chválu nebudu, bohužel. Vůbec se mi s nimi nepracovalo dobře, protože absolutně nedržely. Postupovala jsem stejně, jako s těmi předchozími, ale nějak to nechtělo fungovat. Bylo úplně jedno, jestli jsem použila vlažnou, studenou či teplou vodu - výsledek stejný. Nepřilnuly a z nehtu sklouzávaly. 

Nakonec jsem to vyřešila tak, že když byly jakžtakž umístěné k mé spokojenosti, ihned jsem přelakovala s top coatem, který je v tomhle stavu trochu rozpustil a ony lépe přilnuly. Přečnívající konec se nechal mírným zataháním odstranit, ale vzalo to trošku i tam, kde nemělo..No ale sláva, bylo hotovo.

A teď vážně netuším, zda to bylo vadným kusem, protože ty předchozí byly úplně v pohodě. Navíc mám těchto samých vodolepek ještě další dva kusy a původně jsem vám je chtěla dát do nějaké soutěže..teď teda ale nevím. :D

Koho by i přes to všechno zaujaly, nahlédnout můžete sem.






No škoda, byly by krásné, kdyby nezlobily..
Mějte pěkný den.



Za poskytnutí produktu děkuji Born Pretty Store

25 komentářů:

  1. Jééé...to je nádhera....šikulka jsi:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Hrozně mě štve ten poškozený kousek, ale byla jsem ráda, že to konečně drží a předělávat...na to už nebyly síly. :D

      Vymazat
  2. zlobili, zlobili, ale prižmúrime oči, lebo sú aj tak veľmi krásne a ja žeriem tú farebnú kombináciu, ktorú si opäť zvolila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem chtěla použít Blu Imperiale ( já tu modrou poslední dobou fakt můžu :D ), ale už by to bylo moc..
      Jsem ráda, že jsem nakonec zvolila "cukřík" :))
      A jsem moc ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat
  3. To je škoda, že sa s nimi tak zle pracuje, lebo sú fakt krááásne! Ale skôr či neskôr ma to s nimi určite čaká, lebo toto proste nenakreslím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle zlobí solidně. :/ Ale ty předtím byly bez problému, tak to fakt nechápu.
      Kéž bych tohle uměla nakreslit, na to je mistr Arvonka. :)

      Vymazat
  4. To já krásná kombinace :) A asi si budu muset pořídit ten lak od GS :D je úžasnej!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybys na ten poškozený kousek neupozornila, tak bych si ho snad ani nevšimla :) Moc pěkné, ostatně jako vždy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždycky prásknu sama. :D Ale přišlo mi to do očí bijící. :))
      Děkuju za pochvalu ! :)

      Vymazat
  6. Romčo, jak to děláš, že vždy vybereš tak skvělé kombinace ? Nemáš nějaký recept na to? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept ani ne, kolikrát už bych mlátila hlavou o zeď, jak mě nic nenapadá. :D Ale jsem fakt ráda, že se tak líbí, Hani :) :-*

      Vymazat
  7. vodolepky jsou nádherné! škoda, že se s nimi tak špatně pracovalo. ovšem i tak vypadají nádherně, především v té barevné kombinaci co jsi zvolila. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to už o nervy s nimi, takže jsem ráda, že to nakonec sice horko těžko, ale šlo..:) Děkuju, moc mě to těší. :)

      Vymazat
  8. Paaani, moc krasne! :-) Ten lak je pecka, asi se po nem budu muset podivat! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :) Doufám, že ho ještě seženeš, vůbec nemám ponětí, jak je to teď s odstíny Stars..

      Vymazat
  9. Podobných vodolepiek mám doma niekoľko, ale už pár mesiacov sa k nim neviem dopracovať. Prečooo? Veď keď som si ich prvýkrát objednala, aplikácia bola jednoduchá a efekt krásny. Tak na čo čakám? A tento tvoj výtvor je nádherný, tiež obdivujem, ako to dokážeš vždy skvele skombinovať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup na ně, ať se můžeme pokochat. :) Já bych to asi takhle dlouho nevydržela. :) A mockrát děkuju, potěšilo :)

      Vymazat
  10. tie trblietky sú dokonalé! nemôžem sa na ne vynadívať!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je strašně pěknej tenhle pískáč. :) Děkuju moc. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...