čtvrtek 23. října 2014

O•P•I Nordic Little Northies podzim/zima 2014


Hezký čtvrtek všem :)

Jsem ráda, že vám tu můžu ukázat něco opravdu aktuálního, čímž je kolekce laků od OPI pro podzim/zima 2014 nazvaná Nordic.

Kompletní kolekci tvoří 11 barevných laků a jeden efektový. Mně byl k recenzi poskytnut od internetového obchodu modelaznehtu.cz tento minipack, který obsahuje tři barevné laky - My Dogsled Is a Hybrid,  Do You Have This Color In Stock-holm?, How Great Is Your Dane? a efektový My Voice Is a Little Norse.

Kolekce je plná hnědých, karamelových, bordó, fialových odstínů a najde se tam i jedna růžovka a tmavší pistáciová. Určitě je z čeho vybírat a cena v plné velikosti, tedy 15ml, je 350,-kč

Musím říct, že laky schnou vážně rychle a po zaschnutí se intenzivně lesknou, ale až na pistáciový a ten efektový jsou celkem vodovější konzistence a tudíž jsou potřeba tak 2-3 vrstvy pro dokonalý finish.

Na všechny odstíny jsem samozřejmě vyzkoušela efektový lak a vypadalo to báječně.
Teď ale podrobněji k jednotlivým odstínům. :)



How Great Is Your Dane ?
Tenhle tmavě hnědý lak, který mi připomíná čokoládu, čokoládovou polevu a další sladkosti :), zkrátka miluju. Na nehtech působí neuvěřitelně elegantně a zajímavě.
Jelikož je vodovější konzistence, tak v 1. vrstvě není dokonalý, dělá spoustu holých míst, ale ve 2. vrstvě už nabývá na intenzitě a kdybych si vlastní nešikovností nevytvořila u lůžka lysinku, stačily by. Přidala jsem tedy 3. vrstvu a už tomu nic nechybělo. Na nehtech je mnohem tmavší, než v lahvičce a fakt musím říct, že ten odstín zbožňuju.






Co se týče efektového laku My Voice Is a Little Norse, jedná se o čirou tekutinu plnou drobných holografických třpytek. Není ani příliš hustý, ani řídký - zkrátka tak akorát. Nanesla jsem ho v jedné vrstvě a už v té se na nehty dostane bohaté množství třpytek. Po zaschnutí je na dotek trošku hrubší, takže doporučuji přetřít top coatem.

Odlakování jsem už zažila rozhodně horší, ale pokud se chcete vyhnout zdlouhavému procesu, tak si nechte tampon s odlakovačem tak dvě minutky na nehtu a poté to jde dobře. :)






Do You Have This Color In Stock-holm ?

Moc pěkná temně fialová s modrým podtónem, ovšem na fotkách jde více do modra, než ve skutečnosti. Konzistencí opět vodovější a tady jsou tři vrstvy nutností, protože i ve 2. vrstvě se místy vyskytly lysinky. Trochu jsem se obávala, zda příliš nezabarví nehty, ale v tomhle se choval velmi poslušně. :)











My Dogsled Is a Hybrid

Tenhle kousek je nejlépe pigmentovaný a stačily by 2 vrstvy. Ale bohužel má sklony dělat rýhy a tudíž jsem musela dát opět 3 vrstvy. Jinak je to krásný pistáciový odstín, který působí na nehtech neuvěřitelně jemně, ale pozor, trošinku barví.












Sada těchto čtyř miniatur vás vyjde na 550,-kč, ale momentálně ji na modeláži mají vyprodanou.

Který z odstínů vás zaujal ? A pořídily jste si nějaký z této kolekce ?

Mějte se fajn. :)



Za poskytnutí produktů k recenzi děkuji modelaznehtu.cz

29 komentářů:

  1. Nádherné odstíny. Nejvíce se mi zalíbil ten hnědý. A ten třpytivý top coat je rovněž úžasný. Líbí se mi jaký efekt dělá :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi nejvíc líbí ten hnědý i když jsem čekala, že favorit bude ten fialový. :)

      Vymazat
  2. Jo, jo, jo, pořádná nálož krásných fotek!!! To je pokoukáníčko, palec nahoru!!:o)) Ten první a poslední lak se mi líbí víc s tím efektovým nadlakem, ten prostřední fialový je hezčí samotný, tolik můj názor:o) Krásné barvy a jako vždy - dokonale nalakováno i nafoceno, díky za zpříjemnění zamračeného a upršeného dne:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuju za opět krásný komentář ! :)
      Taky si myslím, že hnědému a zelenému sedl efektový topík nejlépe.

      Vymazat
  3. Úžasné...všechny....prismatický My Voice vlastním také, koupila jsem si ho hned, jakmile kolekce Nordic vyběhla.
    je krásný i samotný( v několika vrstvách samozřejmě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ? Tak to vyzkouším. :) Jinak celá kolekce je fakt podařená, brala bych je všechny ! :D

      Vymazat
  4. Laky vypadají moc krásně, nejvíc se mi líbí ten poslední zelený odstín :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je takovým milým osvěžením mezi těmi tmavými :)

      Vymazat
  5. Romanko úplná nádhera, líbí se mi všechny 3 vlastně 4. Krásný fotky radost pohledět. A jsi šikulka, že už je máš nafocené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, Hani :) :-* Už když jsem si je odnášela, tak jsem se těšila na jejich focení, to už šlo samo. :))

      Vymazat
  6. Teda to je opravdu nádhera, nejvíce se mi asi líbí ta hnědá ale stejně bych brala všechny :D

    OdpovědětVymazat
  7. vždy sa u teba obávam tej otázky na konci, lebo na tomto blogu je v 99,9% problém odpovedať, keď to vidí na tvojich nechtoch :-D no všetky, no, aj ten zelený. na to, že ide fialová do modra, celkom pekne je v nej tú fialovú vidno, pekne sa ti to podarilo odfotiť do fialova a nie do modra :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se přestanu ptát. :D Ne, moc mě to těší a děkuju :) Asi jo, nakonec ta fialová nevyšla zase tak špatně. :)

      Vymazat
  8. Nikol - a teď jsem odstranila celý vlákno.. se z toho picnu, chtěla jsem vymazat jenom to smazaný, aby to tam nestrašilo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jakožto milovník OPI i zimy mám tuhle kolekci už nějakou chvilku na wishlistu:-)Ve Tvém podání ji chci ještě víc:-)Ta fialová s topperem je nej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně na ní vynikl, viď :) Směle do ní, ty barvy jsou prostě úžasný.

      Vymazat
  10. Mimísci. :-) Ty malé lahvičky jsou prostě roztomilé. Mě hodná viennettka brala na Interbeauty tři z tvých laků (kromě hnědého). A jsem moc ráda, že jsem si nechala vzít i ten efektový, protože na všech lacích vypadá přímo dokonale. Snad se mi i víc líbí s ním, než bez něj. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu těšit, až je u tebe uvidím. :) Já ti ani nevím..ty barvy jsou tak dokonalý už samy o sobě, že se mi možná líbí víc bez toho topu, ale jako je krásnej, o tom žádná :)

      Vymazat
  11. Teda, Romčo! Ty seš ale rychlík :D Já jsem teprve včera nalakovala jeden efektový, trošku jsem si s tím pohrála .. to je teda výtvor :D během dneška to chci nafotit a sepsat. Asi to nezvládnu dát všechno do jednoho článku. Ty jsi opravdová lakomaniačka! :D Ale musím ti to moc pochválit, krásně se na to kouká, těžko se rozhodovat, který vypadá líp. Mně se na tobě prostě líbí všechny a ty malý lahvičky ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na článek, ty efektový jsou krásný a hlavně jsem zvědavá co sis s nimi nachystala :)
      Jinak moc děkuju <3 <3 Chtěla jsem něco nafotit i dneska, ale musela jsem být v práci a to samý zítra..:/

      Vymazat
  12. Krásna sada , každý lak je krásni no najviac sa mi páči fialový lak: )
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sada se povedla, mám z ní radost a jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  13. No pri tom fialovom mi až srdce podskočilo, aký je krááásny! Vlastne sa mi na tvojich nechtoch páčia aj tak vždy všetky, presne ako Suzi píše :-) Len škoda toho zelenkavého, že treba až tri vrstvy - už je na ňom trochu vidieť, že je hrubší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten zelený jsem fotila jako poslední a už mi na něj nevyšlo moc dobrý světlo, což je škoda.
      Hlavně byl nejlépe pigmentovaný, tak je vážně škoda, že dělal rýhy a musela jsem ho tudíž lakovat ve třech vrstvách. Anebo jsem nešikovná. :)
      A děkuju moc, mám radost. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...