pondělí 27. října 2014

NailPerfect - 020 Mean Machine


Zdravím vás při pondělku :)

Kdo četl článek o mé návštěvě Interbeauty, tak ten ví, že jsem si odtud přivezla tenhle kousek od holandské značky - NailPerfect - v odstínu Mean Machine. 
Moc jsem se těšila, až vám ho nafotím, protože ten odstín je vážně okouzlující. Bohužel světlo na focení nic moc, a proto nemám moc fotek.

Vůbec netuším, jestli se dá sehnat např. v nějakých parfumeriích, ale koho by moc zaujal, tak doporučuju mrknout sem, kde si ho můžete objednat ( a na výběr je až 55 odstínů ).

Cena je za 11ml 120,-Kč a já ho na veletrhu pořídila za 90,-Kč

Krom úžasné barvy mě taky zaujala lahvička, která má design přesně dle mého gusta, tedy jednoduchý s jedním zajímavým prvkem, kterým je stromeček ( nebo je to kytka ? :), a hranatý tvar. Působí to na mě tak luxusně a neokoukaně. 

Mean Machine mě trochu zklamal krytím, protože je celkem vodový a k plnému krytí jsem potřebovala tři vrstvy ( které ale na druhou stranu schnou docela rychle ). Jinak se ale po ploše nehtu pohodlně roztíral, nikam mi nezatékal a nebýt té nutnosti tří vrstev, nemohla bych mu skoro nic vytknout. Co mě ale překvapilo, že jsem už na druhý den měla trošku otlučené konce nehtů ( lakováno s podkladovým lakem + top coatem )

Ale té barvě odpustím všechno, protože ta si mě získala. Fialovo-modrá se spoustou třpytivého prachu vám udělá z nehtů krásnou podívanou. Odlakování bylo naprosto v pořádku a žádná nepříjemná překvápka ( jako třeba barvení ), si na mě nepřipravil. :)






A jak jste na tom s laky NailPerfect vy ? Našel by se nějaký u vás doma ? 
A co říkáte na Mean Machine ? :)

Mějte se fajn.


19 komentářů:

  1. Pěkná barvička, která se ted bude dobře nosit. Nail Perfect nemám, vím, že je díky Nikol, která měla příspěvek na ně Zatím mě tato značka neláká. Romčo a zase krásný fotky :) já mám ted normáoně z toho podzimu a zimy nějakou depku, štve mě, že je od včera brzo tma, nebo když jsou u nás ty nízký oblačnosti a sluníčko je schovaný několik dní. Prostě letos mi to dává nějak moc zabrat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že píšu jak tatar, tak snad to pochopíš :D

      Vymazat
    2. Já to v rychlosti četla ráno před odchodem do práce a nějak jsem si nevšimla ( ale všechno mi dávalo smysl :D )
      To rychlý stmívání mě taky dost štve :/ Ale jinak musím říct, že mi to počasí nakonec ani nevadí..Ještě že máme ty naše psí parťáky, kteří nás nenechají topit se v chmurné náladě moc dlouho. :)

      Vymazat
  2. ahoj, nemas tip jak nejlepe a nejsnaze odlakovat trpytky? me se ty laky tak moc libi,ale odlakovat je,to je peklo a tak se jim vyhybam,coz me fakt mrzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      můžeš zkusit alobalovou metodu, pokud jsi o ní ještě neslyšela. Jde o to, že si namočíš tamponky do odlakovače, obalíš s nimi nehty a následně zabalíš do alobalu, aby to pěkně drželo. Necháš tak 10 minutek působit a pak vše stáhneš bez problému.
      Jenom to nedoporučuji dělat příliš často.
      Anebo můžeš ještě zkusit slupovací podkladový lak. Jenomže u toho je zase to riziko, že ti manikúra sleze ještě dříve než budeš chtít, ale nechá se to hezky sloupnout. V obchodech nebo na eshopech to najdeš nejspíš pod výrazem Peel off.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. To je barvička! Myslím, že na teď úplně ideální :) Taková tajemná a chladná, ale zároveň luxusní. Moc tvým nehtíkům sluší :)) Já žádný lak od této značky nemám a díky tobě o ní slyším prvně, snad nejsem barbar :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o značce prvně slyšela před několika měsíci u Nikol. :)
      Že jo, na teď úplně perfektní. :) Moc děkuju za pochvalu, těší mě to ! <3

      Vymazat
  4. Bože ta barva je naprosto dokonalá a na tak krásných nechtech to působí jako umělecké dílo... Nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Božská barvička, na příštím veletrhu NP také zkusím, ještě žádný nemám:)

    OdpovědětVymazat
  6. ja túto značku nepoznám a premýšľam, či už som nechty s týmito lakmi niekde videla, ale akosi mi nič nenapadá. Je veľmi krásny, akurát teraz na jeseň, takže by som mu odpustila aj ja :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla jsi je vidět u Nikol :)
      Mě teď tak mrzí, že jsem si nevzala ještě nějaký...ale nějak mě žádný další nezaujal ( stále si ale myslím, že jsem se možná jen pořádně nepodívala :D )

      Vymazat
    2. ano! máš pravdu, TMNP, strácam prehľad! :-D

      Vymazat
  7. Nádherná barva :-) a 3 vrstvy mi přijdou úplně ok :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Baju :) No očekávala jsem lepší výkon. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...