pátek 26. září 2014

Studs nail art


Pěkný pátek přeju :)

Na dnes jsem si pro vás připravila takový jakoby cvočkový nail art.
Správně se tyto ozdoby na nehty označují jako studs a připutovaly ke mně na recenzi z Born Pretty Store. Prohlédnout si je můžete zde.

Jedná se tedy o karusel, kde jsou ve zlaté a stříbrné, od největších po nejmenší. V karuselu se jich nachází opravdu hodně a fantazii se meze nekladou.




Přemýšlela jsem, že dám buď čistě stříbrnou, anebo zlatou variantu. Jenomže ono to vypadá dobře i takhle společně, navíc v kombinaci s tmavě modrou a nude to už nemělo žádnou chybičku. O těchto dvou lacích jsem vám už psala, jedná se o Flormar Wet Look WL10 a Miss Sporty Clubbing Colours 031. Oba patří k mým velkým oblíbencům.


Když jsem měla vybrané odstíny, tak už jen zbývalo vymyslet do jakého tvaru ozdůbky naskládat. Nakonec to dopadlo tak, jak vidíte. Větší zlatý na béžovou a stříbrný na modrou. Ty menší na střídačku okolo. Malíček a ukazovák mají jen po jednom kousku toho nejmenšího, aby to nepůsobilo přeplácaně. Protože si je musíte trochu zafixovat, aby vám při první příležitosti neodpadly, bylo třeba tu část nehtu, kam měly přijít, přelakovat čirým lakem a postupně je naskládat. Na béžovém laku jsem to trochu neodhadla a dala silnější vrstvu laku, takže mi vznikly bublinky ( které ve skutečnosti tak viditelné, jako na fotkách nejsou )

Použila jsem zdobící kuličku, se kterou jsem "cvočky" usazovala na nehty a vždy lehce přitlačila. Nakonec přelakovala ještě top coatem. Tady jsem se trochu obávala, aby to neuškodilo ozdobám, ale vypadají pořád dobře.

Nehty mám dělané od úterka a zatím odpadly jen ty dva nejmenší kousky ( po mytí hlavy ), a to jen ve spodní části prostředníčku, takže si to nikdo krom vás ani nevšimne.

Za mě spokojenost a určitě můžu jen doporučit. Jsem moc ráda, že mám tuhle sadu doma, protože jsem po ní už dlouho toužila a na žádném eshopu u nás jsem nikdy nic podobného nenašla.










Tak co říkáte, povedlo se ? :)
Já jsem tentokrát nadmíru spokojená, tak moc doufám, že se líbilo. :))

Mějte prima den a hezký víkend.







Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji Born Pretty Store


22 komentářů:

  1. Bezva Romčo před časem bych si je nedala na nehty a teď bych do nich šla. Já osobně na prostředníček a prsteníček bych si toho tolik nedala :) Jinak opět pěkná kombinace barev. Jak na to dýl koukám tak bych si to tam možná i dala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuju Hani. No já po nich toužila takovou dobu, tak konečně. :))

      Vymazat
  2. Moc hezké:-)) Něžně - rockerské:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedené nehty. Líbí se mi jak si to celé nakombinovala <3

    OdpovědětVymazat
  4. To je super! :) Strašně se to všechno k sobě hodí, jsi moc šikovná, ale to se pořád opakuju :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou krásné :) Mám ráda kombinaci modré s béžovou. Takové kamínky mám taky, jenže se mi nechtě vysypaly :D Takže čekám na den, kdy si zahraju na Popelku a celé je roztřídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, no jak se znám, tak to by trvalo dlouho, než bych se do toho pustila. :D

      Vymazat
  6. To je taak moc krásne! Niečo podobné ma tiež láka vyskúšať, ale som v poslednom čase akási lenivá na akékoľvek zdobenie nechtov, takže už asi mesiac nosím len jednofarebné :) Tebe se celá manikúrka opäť vydarila, kochám sa tu, kochám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, děkuju moc. :) ♥
      Tohle se tvořilo samo a ani na vymýšlení to nebylo nijak náročný. :D
      S tou jednobarevnou mani chápu, někdy zkrátka není chuť.

      Vymazat
  7. Vyzerá to super, skvelo si to skombinovala :)
    Ja podobné studs tiež mám, vyskúšala som ich len raz a výsledok sa mi páčil, no odvtedy som ich neskúšala lebo vždy natrafím na nejaký nový a nový nápad aké nechty vytvoriť..veď to určite aj ty poznáš ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát ! :)
      Nooo, poznám, ale jak kdy. :D Občas se nápady jen hrnou a jindy bys zase ze mě nevydolovala nic. Ale to je snad normální. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...