pondělí 1. září 2014

Srpen s MKK :)


1. září... pro nás pracující asi den jako každý jiný, ale těm školou povinným ( pokud se tady tací vyskytují :), přeji nenáročný první den po více či méně vydařeném létě. A vlastně i nám, pracujícím, úspěšný start do nového týdne.

Opět jsem tu s koláží toho, co se během srpna dělo na blogu a s pár fotkami - kde figuruje hlavně pan Odin - z Instagramu. Tenhle měsíc toho bylo hodně poprvé. Byl tu poprvé k vidění lak od značky Nubar, první GOSH a Essie

Na své prvenství čeká ještě např. OPI a SpaRitual, který jsem vám včera ukazovala na Facebooku a najdete ho i zde, úplně dole. Nu, je na co se těšit. :)

Snad jsem ani moc nezahálela v oblasti nail artu a mohly jste si tu prohlédnout 4 výtvory.

Oďákovo pelech, anebo má postel ? :)
Z téhle fotky jsem měla takovou radost, že jsem ji sem hned picla jako uvítací, hodila na Fb jako profilovku... :D

O jednom pracovním týdnu jsem zaznamenávala, co jsem aktuálně měla na nohou a na nehtech. :)
No co jeee, rozbaluj už konečně ! Aneb má fotodokumentace z rozbalování výhry u Suzi. :)
Tak jsme s Beauty by Suzi zjistily, že máme stejné tričko :)
Když mi přišla várka laků od Soničky, pan Odin poctivě hlídal krabici, než jsem si laky nafotila. :)
Essie Haute as Hello a GS Glitter Enamel 05 Di Miele. Sluší jim to spolu, což ? :)
A jedna ukázka z Facebooku na SpaRitual Barefoot

Doufám, že byl pro vás srpen se mnou fajn a že to bude v září zase o něco lepší :)

22 komentářů:

  1. Mně se nejvíc líbí ty pestrobarevný balerínky :D Ty už asi nikde neseženu, co? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel :( Mám je už hrozně dlouho, kupovala jsem je tehdy v New Yorkeru.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, ty fotky s botkama jsou super :) A nehty zase nádherný
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super, krásná obměna každoměsíčního shrnovacího článku :-). Pokud si dobře pamatuju, tak dříve to byla vyloženě jen rekapitulace příspěvků, ale tohle rozstřelení fotkami nohou a pejska je skvělé a moc zajímavé :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak v březnu mě napadlo, že by mohlo být fajn spojit tyhle články s fotkami z Instagramu, které tady normálně k vidění nejsou ( a ne každý ho má ), aby to nebylo nějaký nůďo :)) Takže mám radost, že se líbí a děkuju. :)

      Vymazat
  4. Juuu, moc hezké fotky :) To tričko se sovičkouje parádní. A nehty dokonalost (i na nohách :D) Essie a SpaRitual mně líbit! :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidět ty nohy více zblízka, tak opravdu dokonalé nejsou :DD Ale jsem ráda jestli to tak vypadá. :)) Děkuju. <3

      Vymazat
  5. parádní je ten fialový od ChG :-) na ten asi přiště mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Velice pěkné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy povedený měsíc s MKK :))))

    OdpovědětVymazat
  8. to s tým tričkom bolo tak milé :-D a zaujala ma tá dokumentácia obuv-nechty a veľmi sa mi páčia posledné dve fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky mě to tak rozjuchalo. :D Barefoot asi přefotím, ještě jsem ho zředila a to nalakování vypadá hned o 100% líp ( zatím teda jen na zkoušku dva nehty :)), ale i tak. Děkuju moc. :) <3

      Vymazat
  9. Pořád se nemůžu na tvé fotky vynadívat. Já se teda lakuju pravidelně a bez laku na nehty si připadám jako nahá:-), ale jsem fakt šílené nemehlo! Představa, že ten lak ještě něčím zdobím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je moc milý, děkuju. :)
      Tak ona i jen nějaká samolepka/vodolepka dokáže krásně ozvláštnit manikúru. :)

      Vymazat
    2. Mně se nejvíc líbí ten poslední béžový, jsi fakt šikovná!

      Vymazat
    3. Ten je super, pořád se z něj raduju. :) Jsi moc hodná, děkuju. :)

      Vymazat
  10. Ta kombinace Essie a GS, to je přesně moje krevní skupina!:o)) A ten ňufáček s lakem, dokonalá fotka...:o) No bavilo mě to moc, celý článek. Škoda jen, že končí období otevřených bot, protože fotky botky+laky jsou perfektní nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že mě to napadlo takhle později, tak zase příští léto. :)
      Těší mě, že se líbí, děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...