pondělí 22. září 2014

SpaRitual Barefoot


Ahoj všem :)

Po kratší odmlce se opět hlásím. Musím přiznat, že nějak nebyla na nic chuť, ale snad už jsem zpět, a to v plné síle. :)

Chci vám tu představit první SpaRitual lak, který jsem dostala k narozeninám ( ještě vás další dva čekají :)

SpaRitual - jistě značka, kterou každá z vás zná ( nebo o ní minimálně už jednou slyšela ) a ví, že se jedná o vegan free kosmetiku. Nestane se vám tedy, že byste v těchto lacích nalezly formaldehyd, DBP či toluen. Že se netestuje na zvířatech je v tomto případě samozřejmost. 

To by bylo ve zkratce na úvod.




Odstín, o kterém tu dnes budu mluvit, pochází z letní kolekce 2014 nazvané Drift. V této kolekci se nachází celkem 6 laků a právě Barefoot, imitující písek na pláží, mě zaujal nejvíce. 

Lak má základní tekutinu světle béžovou a vidět v něm můžete drobné zlaté třpytky a jakoby oranžovo-červené glittry. Stačí ho nanést ve dvou vrstvách, protože vážně moc pěkně kryje. Horší je to ale s konzistencí. :/ Ta je totiž tak hustá, že se z lakování rázem stává dost nelehký úkol. Nejsem samotná, kdo měl s tímhle problém, takže doporučuju ihned naředit ředidlem na laky, pak je lak naprosto v pořádku a lakování si zase užijete. :)

Bohužel jsem to napoprvé nechala a pěkně se s ním potrápila ( zkrátka jsem na lak byla tak natěšená, že s nějakým ředěním se mi nechtělo dělat :-), což se bohužel projevilo na výsledném lakování, se kterým nejsem spokojená. Když jsem se snažila přefotit, tak mi zase nepřálo světlo..no co už.

Jinak lak schne bleskově a na velmi krátkých nehtech by vypadal moc hezky i v jedné vrstvě - je pak takový jemnější. Po zaschnutí má hrubší povrch, ale ne tak, jak jsme zvyklé u pískových laků, přeci jen je jemnější.

Výdrž v mém případě celkem pokulhává.. Už po jednom dni se mi na pár nehtech obou rukou loupal v růžcích ( nošeno s base coatem + top coatem )






A takhle mu to sluší s top coatem ( 2 vrstvy ) :)








Lak koupíte zde za 298,-Kč 15ml
Ale pozor, jedná se o limitovanou kolekci.

Co vy a SpaRitual ?

21 komentářů:

  1. Krásné nehtíky, když se na ně tak dívám, tak mi to hned připomnělo zmrzlinu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru :) Máš pravdu, taky ji tam už vidím. :D

      Vymazat
  2. Mně to připomíná takový ten vážený turecký med, prostě k sežrání:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vy máte ale představivost. :)) Teď mám chuť jak na zmrzlinu, tak i na ten turecký med. :D

      Vymazat
  3. Moc na ty světlé laky nejsem, ale tento vypadá božsky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si na ich laky už brúsim zuby, čoskoro bude Interbeauty, tak si ich omrknem pekne naživo a nejaký si snáď konečne aj kúpim )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju příjemný lov. :) U mě byla docela fuška se konečně rozhodnout - při tom množství tak originálních kousků. :))

      Vymazat
  5. To je moc pěkná barvička :) taky mi hned připomněl zmrzku, je to slaďouš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je tak krásný :) škoda tý jedný vady. Moc ti sluší. Jsem ráda, že jsi zpět :) Říkala jsem si jestli jsi v pořádku, že nic nebylo na blogu ale člověk prostě musí na chvíli si dát oraz. Vem to jak já přispívám, hodně času trávím s Bárníkem a když už mám k večeru trochu času, tak se mi do psaní článku nechce :) Prostě si přispívám dle nalády :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi ráda, Hani. :))
      Bylo to teď trochu zvláštní období, jindy jsem nervní, že nemám nic nachystanýho, ale teď se prostě nedalo. A je to tak, blog má být radost a přispívat tehdy, když je chuť, ono je to pak vidět.
      A děkuju moc. :)

      Vymazat
  7. Ďalší dôkaz, že tento fešák pristane každému :-*

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa do povedomia táto značka dostala len nedávno a tento odtieň je krásny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už nad jejich laky slintala dost dlouho. :D Děkuju :)

      Vymazat
  9. presne tak, človek má prispievať, ako sa mu dá, keď to nejde, nechať to tak. Ja som si kvôli challenge spravila plán na tento mesiac, lebo sa obávam, že by popri nej nič nebolo :-D
    Inak ho nevidím nejako zle nalakovaný, takže si ho celkom dobre ovládla :-) A na tvojich nechtoch je fakt "boží" :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to musela být vážně dobrá organizace, tohle bych nedala. :D
      Děkuju :-*

      Vymazat
    2. dobrá ako dobrá, únava bola taká, že druhý blog som neustrážila :-D

      Vymazat
    3. no to už bys byla nadčlověk ( nebo nadbloggerka ? :D )

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...