pátek 5. září 2014

Nubar Rockin' the Garden


Krásný den přeju :)

Rockin' the Garden.. ou, ten název prostě žeru. :D Tak dobře se převaluje v ústech a musím se přiznat, že to byla asi první věc, která mě na tom laku zaujala nejdříve. Taky máte své oblíbené názvy laků ? Podělte se. :)

Tohle je v pořadí druhý Nubar, který jsem dostala od holek - Mikrosvět by Ellen a HK Photography.
Ten první - Caribbean Coral - jste tu nedávno měly možnost vidět a dnes si řekneme něco málo k tomuhle modráskovi.



Modrou mám ráda čím dál víc, takže tomuto odstínu jsem se moc potěšila. Ještě zajímavějším ho ovšem dělá ten krásný tyrkysový shimmer. V odstínu vidím i kapku té šedé a občas mi maličko připomíná barvou jeansy. Takové odstíny já vážně ráda. :)

Pokud by to někoho zajímalo, tak tento lak pochází z kolekce Eden, ve které se nachází ještě dalších 7 odstínů, které jsou stále dostupné na eshopu Modelaznehtu.cz Když tak na ně koukám, docela se mi líbí ještě Calla Lily Caramel a Dahlia up Later. :)

Konzistencí na mě prve působil takovým vodovějším dojmem, ale to by měl být zároveň i celkem dost řídký a to právě zase úplně není. Zkrátka lak kryje ve dvou vrstvách, ale dejte je silnější, abyste dosáhly intenzivnější barvy. Stejně teď na fotkách vidím ještě místy malinké lysinky, ale když jsem ho lakovala poprvé, dala jsem spíše dvě slabší vrstvy a nebylo to úplně ono.

Nosila jsem ho nějaké tři dny a nic mu nebylo. Dolů šel jen proto, že se mi tu teď nahromadilo spoustu nových laků a já samou nedočkavostí nevím, co lakovat dřív. :)









Oblíbily byste si tenhle odstín, anebo na modrou v případě nehtů moc nehrajete ? :)

Mějte se fajn.


18 komentářů:

  1. Je to krasavec a ten shimmer v něm je bezkonkurenční :) Jsem ráda, že se Ti tak moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je v něm naprosto super :)
      Jsem z něj fakt nadšená :)

      Vymazat
  2. ten tyrkysový shimmer v ňom je úžasný a ten by ma ukecal na jeho výber. Modrú mám najradšej pastelovú, tmavomodrú a akúkoľvek zaujímavú (napr. tento prípad) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ta barva je krásná a ten shimmer z laku dělá to cosi, viď :)

      Vymazat
  3. Odstín vypadá skvěle :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín se mi líbí moc :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takéto odtiene ja veľmi môžem a ten tyrkysový shimmer je nádherný! Celkovo mám modré laky rada a tento je výnimočne pekný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Arvonko :) Mám z něj naprosto stejné pocity :)

      Vymazat
  6. Tak, a je rozhodnuto. Budu muset svou sbírku rozšířit o Nubárky:o) A tímhle začnu!!

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle odstín s kapkou do šeda vypadá úžasně...asi si konečně nějakého Nubara pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych pořizovala :)) Teď mě zaujalo hned několik odstínů, ale pomalu se musí šetřit na Vánoce :D

      Vymazat
  8. Modrásek je teda krásny!!! Stále hľadám nejaký svetlejší modrý lak, najlepšie so sivým podtónom, avšak práve som sa dostala do fázy tmavofialových a načernalých odtieňov, tak sa im trocha povenujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono už to trochu k těm tmavším odstínům vybízí, že. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...