pondělí 29. září 2014

Maybelline Colorama 145


Zdravím :)

Konečně je vhodná doba k tomu, abych vám mohla ukázat tuhle temnou, podzimní barvu. 
Tolik jsem se těšila až tenhle kousek nalakuju a už byl i nejvyšší čas, protože ho tu mám od března. :D Bohužel mám pocit, že už běžně k mání nebude, protože byl kupovaný v akci za 29.90,- tak nevím jestli se jednalo o výprodej..tak alespoň jako inspirace pro podzimní lakování.

Jeho barva je dokonalá. Tmavá bordó se zlato bronzovým prachem. Zaručeně vytvoří z každé manikúry elegantní záležitost.




Většinou s lakováním nemám problém, ale s tímhle kouskem jsem se trochu potrápila. Má tekutější konzistenci a bohužel sklony k zatékání ke kůžičce. Po prvním lakování jsem si připadala, jako kdybych lakovala poprvé v životě, jak humpolácky to vypadalo. Tak jsem ho o pár týdnů nahodila znovu a i když už je to lepší, pořád to není na 100%.

Tady ale naštěstí negativa končí. Pigmentovaný je dostatečně a stačí dvě vrstvy. Já si ale občas vlastní nešikovností vytvořila u kůžičky lysinku a musela tak lakovat třetí vrstvu. Neschne příliš dlouho a barva byla nakonec intenzivnější, takže vlastně v pořádku. :)







Jak vás odstín zaujal ? Zkusíte se po něm poohlédnout, kdyby náhodou..? :)
Mějte se fajn.


24 komentářů:

  1. Tak tomu říkám naprosto dokonalá podzimní barva :) Pokud je ještě v prodeji, tak ho musím mít :D

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Radu. :) Já už teď vím, že ho tenhle týden určitě znovu nalakuju. :) A doufám, že se povede a nějaký na tebe ještě čeká.

      Vymazat
  2. Odstín mě zaujal hodně, krásná barva :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tak všechny barvy, které se mi doteď líbily, jsou zapomenuty a toužím po jediné!!! TOHLE je láska na první pohled. Zrovna tak se nemůžu vynadívat na ty nádherné fotky překrásných nehtů... Nezlob se na mě, ale tohle je prostě dokonalost sama, tohle jsou fotky z reklamy!!! Došly mi slova, kochám se.....a kochám.....a kochám.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Já nemám slov, to mě tak potěšilo ! Mockrát děkuju, Marcelko. :)
      Jen doufám, že ho ještě seženeš, když se tak líbí.

      Vymazat
  4. Taky jsem ho ukořistila za 29, 90 a přijde na řadu hned při dalším lakování:-). V Tetě v Praze na Kubáni jsem ho v pátek ještě viděla. Jinak už bylo dost probráno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrá zpráva, že je ještě někde k sehnání.
      No a odstín se jim teda fakt povedl, asi to bude má nejoblíbenější barva letošního podzimu. :)

      Vymazat
  5. No ten je nádherný, jak je možné, že ho ve své sbírce ještě nemám? Napravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tenhle kousek v regálu dost vyčníval, přeju úspěšný lov ! :)

      Vymazat
  6. Dokonalá podzimní barva, nádherný lak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná podzimní barva a navíc je pro tvé nehty jak dělaná :)

    OdpovědětVymazat
  8. mala som starý podobného odtieňu a aj podobnej konzistencie, vlastne ešte ho mám, je radosť potom čistiť ten neporiadok :-/ inak je fakt krásny, dokonalý jesenný a na tvojich nechtoch, to už snáď ani netreba dodávať, krása :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju, Suzinko. :-*
      Dočišťování stojí za to.. Hlavně, když to nechce dolů. :/

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. No asi ho dnes zase nalakuju, se mi nějak líbí čím dál víc. :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  10. Úžasná barvička! Na podzim jak dělaná :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je táááááák krásný odstín, skvěle se na tohle období hodí. Strašně tvým nehtům sluší, úplně to vypadá, jak kdyby se tvé nehty s ním narodily :D A vůbec to nevypadá, že by ses s lakováním trápila, máš to dokonale nalakované :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou asi ty drobnosti, které vidím jen já, ale myslím si, že je vidí všichni na hony daleko. :D
      Děkuju ti moc, tak jsi mě potěšila. ♥

      Vymazat
  12. Tenhle lak mám právě na nehtech a je skutečně nádherný :) Moc dobře vypadá, když ho přetřeš matným top coatem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zatím nenapadlo, ale určitě někdy vyzkouším. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...