středa 24. září 2014

Gabriella Salvete 147



Hezký den :)

Žlutou moc nevyhledávám, respektive mi stačí těch pár odstínů, co mám a dost. V tomhle případě ale platí, že není žlutá jako žlutá. :) Podle mě je tenhle konkrétní odstín dost univerzální, co se ročního období týče. Vidím v něm totiž všechny čtyři. Teď aktuálně nejvíc ten podzim.

Barvu má velmi jemnou a nejzajímavější jsou na něm ty odlesky, které mi připadají meruňkovo-zlaté, no nezní to skvěle ? Když jsem ho prvně viděla, hned jsem věděla, že ho budu chtít vyzkoušet spolu s číslem 164 taktéž od GS. A slušelo jim to ohromně.



Lakování bylo celkem v pohodě, jen je ho potřeba nanést tak ve třech vrstvách, protože je opravdu málo krycí. Že mi koukají konce nehtů mi zase tolik nevadilo, ale i kdyby, tak nevím, kolik těch vrstev bych musela dát..určitě tak další 2-3 a to už je docela šílený. :)

Konzistencí je takový trochu tekutější, ale bez sklonů k zatékání ke kůžičce. Mrzí mě, že se mi nepovedlo dostatečně zachytit ty odlesky, které mě tak uchvátily. :/ Ve skutečnosti jsou mnohem výraznější.






A v kombinaci se 164-kou, o které jsem vám psala začátkem června ( kuk sem :) )






Štěteček se mi nepodařilo dostatečně zaostřit a jelikož se neliší ničím od ostatních jeho kolegů, tak dnes nebude.

Lak už nejspíš seženete jen ve výprodeji, měl by patřit k těm starým odstínům, které končí. Já ho mám od Soni a už jsem po něm i sama pokukovala než se ke mně dostal touhle cestou. :)

Tak to by bylo první podzimní lakování. :) Co vy, už se halíte do podzimních barev ?

Mějte se fajn.


22 komentářů:

  1. Žlutý lak vypadá krásně, ale více mě zaujal ten tmavý :D Jinak opět musím pochválit tvou ukázkovou manikúru :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tmavý miluju a zaujal i v okolí. :) Moc děkuju, to vážně potěšilo. :-*

      Vymazat
  2. Dneska si pro nějaký podzimní jdu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná kombinace, když je tam ta černá, tak se mi to líbí víc :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se černě jen tváří, ale je dooost tmavý. :)

      Vymazat
  4. Ty odlesky si umím představit :) Moc ti sluší a máš to precizně udělané ♥ Já na ty žluté přeci jen tolik nejsem.

    OdpovědětVymazat
  5. Musim říct, že tahle barva mi do oka vůbec nepadla.....Jinak já už pomalu přemýšlím, které podzimní barvy vytáhnu jako první a mooooc se na to těšim :o) Miluju tmavé laky! Ale ještě než se do nich pustim, tak jsem včera nalakovala GS v odstínu 157, abych si užila světlý odstín, který hází na podzimním sluníčku úúúžasné odlesky :) Sice k plnému krytí musim dát taky 4 vrstvy, ale u dobrého seriálu se to dá vydržet....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem si tu 157-ku vygooglovat a vypadá dobře. Jojo, u seriálu se nechá, to je pravda. :)
      Mě to ani moc nepřekvapuje, žlutá na nehtech není zrovna moc oblíbenou variantou. :D

      Vymazat
  6. 164 mám moc ráda. Ten žluťák není nic pro mě, tobě ale sluší a ta kombinace je povedená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem ráda, že se kombinace líbí. :) Jojo, 164 vede, to bezesporu. :)

      Vymazat
  7. Ani já bych do žlutých nehtů nešla, ale kupodivu na tvých nehtech a v této kombinaci vypadá dobře. 164 je luxusní:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že i přesto kombinace zaujala a děkuju. :)

      Vymazat
  8. Vypadá pěkně, ale já moc na ty žluté laky nejsem :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. ja som ho zase dostala od sestry :-) ja som to jeho (ne)krytie zamaskovala efektovým, škoda, že nie je normálne krycí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ho někdy mám v plánu zkusit na krémový žlutý lak, mohlo by to vypadat fajn a i ty odlesky by možná líp vynikly. :)

      Vymazat
  10. Sakryš včera mi nějak unikl článek tak až dnes. Jsem zvědavá jak mi sedne ten žlutý od tebe :) i se 164 :) Ale kombinačně spolu jim to ladí moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, co na něj řekneš. :) Vím, že na ty žlutý moc nejseš ( asi jako většina :D ), ale když tomuhle nešlo odolat právě s tou 164-kou :) A děkuju.

      Vymazat
  11. Tak tohle je tak krásná kombinace, že vezmu na milost i ten (zajímavý) žlutý odstín:o)))) Ale asi ho zkusím nanést na krémovku. Každopádně Ti patří velký dík za inspiraci!:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho taky zkusím na krémovku, mohlo by to vypadat hodně dobře. :)
      Mockrát děkuju, Marcelko. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...