středa 13. srpna 2014

Triple Triangle nail art




Ahoj všem :)

Je čas předvést vám svůj asi nejoblíbenější nail art za poslední dobu.
Samozřejmě ho mám opět odkoukaný od Sammy z The Nailasaurus. :) Tahle holčina je zkrátka velmi inspirativní. 

Pokoušela jsem se vymyslet jiný název příspěvku, ale když "Trojitý trojúhelník" zní tak hrozně neohrabaně. :D Jak jsem na konci příspěvku s laky Flormar říkala, že bude následovat nail art s nimi, tak tady je.
Tyhle dva odstíny k sobě prostě pěkně ladí a když jsem přemýšlela se kterou dvojkou tyhle nehty zkusím, nemusela jsem nakonec přemýšlet moc dlouho.




Není to nic složitého, i když se to na první pohled nemusí zdát. K celému tvoření potřebujete jen tenkou zdobící pásku, kterou si nalepíte, když jsou nehty už opravdu plně uschlé. Jinak by se vám mohlo stát, že si při odloupnutí pásky vezmete spolu s ní i kousek laku.

Pásku nalepíte do X a klasickým štětečkem z laku, který chcete právě použít onu část přelakujete. Tady nastává chvilka nervíků, protože si musíte dát opravdu pozor, abyste s lakem nepřesáhly. Hned sloupnete a je hotovo. Já jsem se zpočátku bála použít hned top coat, aby mi nevzal kousky tmavšího laku do světlého, takže až když jsem měla nafoceno, přelakovala jsem ještě. Asi by mě totiž trefilo, kdybych si nehty rozmazala. :D








Jak se vám nail art líbí ?
Budete zkoušet ? :)

Přeju pěkný den.

31 komentářů:

  1. Vyzerá to úžasne! A hlavne jednoducho, toto iste vyskúšam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jednoduchost je na tom nejlepší :))) Jen ten ukazovák - u toho jsem nějak přetáhla, to mě trochu štvalo.
      Děkuju Veve :-*

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasně. Super inspirace. Rozhodně vyzkouším :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Radu. :) Budu se těšit na tvůj výtvor. :)

      Vymazat
  3. Jsi moc šikovná :-) fakt se mi to líbí a rozhodně taky vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jakou zvolíš kombinaci = těšing na příspěvek. :) Děkuju moc Baju.

      Vymazat
  4. Wow ty jsi šikulka, taky jsem to u Sammy viděla, a pokud si to dobře pamatuji měla to v pastelových odstínech. Prostě paráda, asi si budu muset napsat TO DO list, ale je fakt, že už je nam spoustu technik :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, měla to v pastelkách a vypadalo to božsky. :)
      Ten To Do list bych asi taky potřebovala :D A děkuju, jsi zlatá :)

      Vymazat
  5. Pěkné a jednoduché, zkusím. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušet budu, tohle se mi fakt líbí :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, je to super a hlavně je tolik možností, jak zkombinovat. :)

      Vymazat
  7. Jsi šikulka a ta barevná kombinace je prostě dokonalá:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, určitě vyzkouším. Díky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Mám radost, kolik vás to bude zkoušet. :) Ať se daří, ale to určitě bude. :)

      Vymazat
  10. Jo, tak tohle určitě zkusím!! Nádherné, působí to na mě slavnostním dojmem a ty barvičky...to je přesně ono!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus Marcelko, je to krásná mani a jak dobře se na ni kouká. :) Děkuju mockrát, opět jsi mě moc potěšila svým milým komentářem. ♥

      Vymazat
  11. To se ti opravdu moc povedlo, barvy k sobě krásně ladí! Takže plán je 1. koupit pásku, 2. vyzkoušet to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluší jim to spolu. :)) Určitě to bude vypadat skvěle, jsem ráda, že to zkusíš ! :) Děkuju moc.

      Vymazat
  12. Keď som ráno zbadala upútavku na tento článok, mala som celý deň dôvod tešiť sa, kým si ho budem môcť prečítať. A celý deň mi hlavou vírila myšlienka, že si tento nail art musím spraviť. A vieš čo, už som si vybrala aj laky - bude to dooranžova. Ach, dúfam, že sa mi to podarí :)
    Tvoja farebná kombinácia je prekrásna, ale chcem byť "originálna" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je tak milý Aknelko :-*
      Nepochybuju o tom, určitě se ti nail art povede a už teď se na tvůj příspěvek těším.
      No já jsem ráda, že to zvolíš do oranžova, ať se můžu pokochat ! :)

      Vymazat
  13. Heh... takéto čosi som už skúšala a ver mi to čo vtedy vzniklo na nechtoch mne bolo niečo strašné :D Tebe sa to dosť podarilo. A vieš čo? Asi to vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej Romčo, třeba se tentokrát už povede, budu určitě držet palce. :) Děkuju ti. :)

      Vymazat
  14. Tie dve farby vyzerajú spolu úplne úžasne a nail art je tiež super, chválim! :) Si šikula :)

    OdpovědětVymazat
  15. úžasná manikúra, ale já ji prostě nezvládnu :D zkoušela jsem to už dřív, ale já to s těma lepícíma páskama vždycky nějak pokazím :D obdivuju Tvoji šikovnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z toho bych si nic nedělala, taky zvládáš nail arty, který já asi nikdy nedám. :D A jsem moc ráda, že se ti líbí, děkuju moc. :)

      Vymazat
  16. pristane im to ešte viac ako samotným! sú fakt peckové, kedysi som už podobné robila, aj keď teda bez pásky a zdobiacim lakom, lebo v mojich začiatkoch sa mi o páskach ani nesnívalo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky jsem si říkala :D V mých začátcích... no, radši ani nevzpomínat :D Děkuju ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...