neděle 24. srpna 2014

Letní tag :)


Krásné dobré ránko :)

Tak jsem tu zase jednou s tagem a poděkovat za to můžete Suzi, která mě na něj nominovala. :)
Za nominaci děkuju a doufám, že se vám bude líbit. Celkem nás čeká 12 otázek, tak se na to vrhneme.

1. Oblíbený letní bronzer ?



Já se přiznám, že ho zase tak moc často nepoužívám ( což jde možná i vidět, jak je celkem zachovalý :), a je to tím, že spíš než bronzer, používám raději rozjasňovače apod. Tenhle je od Essence z řady Sun Club, odstín 01 Ibiza sun.

2. Ležíš v síti na tropickém ostrově. Na jakém nápoji si pochutnáváš  ( Oblíbený letní drink ) ?

Hmmm, já mám docela ráda ovocné pivo. :) Grep, citron, pomeranč.. Takže v té síti budu nejspíš z plechovky srkat něco podobného. :)

3. Oblíbený letní produkt na rty ?

Určitě béžovo-bronzový lak na rty od Rimmel Apocalips - 701 Stargazer, protože ten je zkrátka na léto jako dělaný. :)



4. Bazén, anebo pláž ?

Mně je to celkem jedno. Faktem ale je, že u moře jsem nebyla už pár let, takže asi tu pláž. :)

5. Létem poblázněné vlasy - jaký je tvůj must-have produkt na jejich úpravu ? 

Můj must-have produkt je žehlička na vlasy od té doby, co jsem její majitelkou. :D A to samozřejmě celoročně. Takhle na léto by to ale nešlo bez jedné velmi prosté věci - a to gumičky. Mám delší, husté vlasy a to je pak v parném dni za trest. :-O No a sponky, sponky, sponky, protože nechávám odrůst ofinu.

Nebýt žehličky, tak jsem odsouzená k té slámě na první fotce

6. Opalování, anebo samoopalování ?

Tohle jsem asi nikdy příliš neřešila. Samoopalovacím přípravkům ve svých rukou moc nevěřím, to bych ještě dopadla :D Takže přirozené opalování - což mě ale nebaví.

7. Oblíbený letní lak ?

No vida, konečně ta pravá otázka pro mě :D
K létu patří neonky, ale já je nijak zvlášť nevyhledávám. Takže u mě to na plné čáře vyhrávají laky s veselými, různobarevnými puntíky, jako třeba krásná Claire's - JazzFlormar Black Dot, ale chybět by neměl ani např. takový námořnicky modrý odstín, jako Flormar Wet Look - WL10. Levandulové, fialové a podobné odstíny jsou u mě přece samozřejmostí. :)


8. Nějaké letní tradice ?

Ani ne. :)) Zkrátka mám ráda, že se v létě nechá sedět dlouho do noci venku, pozorovat hvězdy a dlouze debatovat o všem možném. Na to se vždycky s blížícím se létem těším a možná by se to tedy i dalo označit za jakousi tradici, ale nevím nevím. :)

9. Oblíbená letní vůně ?

Jakmile se začnou probírat oblíbené vůně, tak si hned vzpomenu na tu svou nejoblíbenější - DKNY Be Delicious. Miluju. ♥ Ale dochází :'(((



10. Oblíbené jídlo na grilování ?

Tak třeba... Pepa na grilu ? :)) Je to asi půl roku, co maso nejím a ještě jsem od té doby na žádném grilování nebyla.

11. Must-have letní produkt ?

Samozřejmostí je deodorant, nějaký sprej na osvěžení. A vždycky si říkám, jak si už určitě pořídím do bytu ventilátor, aby to tu bylo k přežití a nikdy na to nedojde. :D

12. Plány na letošní dovolenou, případně vysněná dovolená ?

Dodnes s láskou vzpomínám na Řecko, Nice, Saint Tropez a klidně bych si to zase zopakovala. :)
Letos žádná dovolená nebyla, tak snad se to povede příští rok, anebo se ještě domluví něco na nějaký víkend někde po Čechách.

Takže tag je zdárně u konce a vy se mějte krásně.. a užijte co nejlépe ještě zbytek léta. :)

16 komentářů:

  1. Veľmi pekný tag. Tiež nepapám mäso, nie preto že by som nechcela, ale preto že mi nechutí, maximálne morčacie. Asi ti tento tag šlohnem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen si ho klidně šlohni, já jsem moc ráda, že zaujal. :)
      Já jsem teda vysadila všechno maso, ale i když se nedá říct, že by mi vyloženě nechutnalo, tak jsem ho prostě nikdy nějak extra nevyhledávala. Na řízcích mi chutnala hlavně ta strouhanka :D a třeba ještě na bifteku jsem si pochutnala, ale nemuselo to být. Zbytek jsem si jen tak na žádost maminy přidala, ale nejedla moc s chutí. No ale to jsem se ( asi i zbytečně ) moc rozepsala. :)
      Děkuju za komentář.

      Vymazat
    2. Vôbec nie zbytočne, ja si rada počítam, hlavne vtedy keď je na tom niekto v podstate rovnako ako ja. Tiež som maso papala, ale ked nebolo nehnevala som sa... :)

      Vymazat
    3. Přesně tak, tohle jsem měla stejně. :) Žádná škoda, když nebylo. :))

      Vymazat
  2. Tyjo, ty Claire´s laky vypadají opravdu perfektně, to bych do nich vůbec neřekla.. až budu zpátky v Ostravě, tak bych se po nich měla podívat:))
    Jinak přesně tenhle Apocalips mám taky a já nevím.. mně prostě strašně smrdí, díky tomu ho moc nepoužívám.. což mě mrzí, ale na rtech je mi díky tomu fakt nepříjemný..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys jako měla, Luci :D Těch nádherných odstínů ! Škoda, že jich nemám víc. :))
      Jo vidíš, taky mi docela smrdí, ale to jen před aplikací, pak už ho vesměs necítím a nijak mi nevadí.

      Vymazat
  3. Moc se li líbí laky a určitě souhlasím s vůní DKNY :S :-)) Hezké léto a hezkou neděli..skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se shodneme s tou vůní, je prostě bezkonkurenční. :)
      Tobě taky přeju krásný zbytek léta a měj se hezky. :)

      Vymazat
  4. Moc pěkný tag :) Máš krásné vlasy
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lesk, ten je! A s tou žehličkou to máme stejně! Dokonce jsem četla, že někde dělali průzkum, co by si s sebou vzaly ženy na opuštěný ostrov - vyhrála to žehlička na vlasy :-D. Ovšem jak by se to řešilo s elektřinou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, až takové závislačky na žehličce ?? :D No to u mě by to vyhrály knihy, co s ní bez elektřiny. :D

      Vymazat
  6. Krásné počtení, líbí se mi tvé vyžehlené vlásky :) žehličku mám taky ale mě to žehlit nebaví a navíc takovou délku, to by mi nejdřív ruce odumřely :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Hani nedivím se, ty tvoje dlouhatánské vlásky by se žehlily dlouho. :)) A děkuju :)

      Vymazat
  7. jej, ty si rýchla, super :-) vidím, že s otázkou o lakoch sme boli na tom rovnako :-D žehlička na vlasy bola u mňa must have, keď som mala vlasy po bradu, pri aktuálnej dĺžke potrebujem fakt skôr gumičku, ako žehličku :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš mi připadá, že mi to děsně trvalo. :D Jenomže jsem chtěla ještě vyfotit ten lesk a to v práci moc dobře nešlo..:))
      Ta gumička v létě v důležitosti převládá, to jako určitě :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...