úterý 26. srpna 2014

GOSH Cosmetics - 571 Wild Lilac



Přeju pěkné úterní ráno :)

Dnes to bude o jedné překrásné fialové krémovce - Wild Lilac. 
Název sedí opravdu přesně, protože jindy tyhle odstíny působí spíše jemným dojmem, ale ne tenhle, tu divokost v něm zkrátka vidím. A vy ?



Lak ke mně zavítal ze Slovenska od Beauty by Suzi jakožto výhra v giveaway. Dárečků bylo opravdu plno ( uvidíte je v nákupech/novinkách ), a samozřejmě nemohly chybět ani laky na nehty. Ty byly celkem dva a ten druhý uvidíte v některém z dalších článků - až mu vymyslím tu pravou kombinaci. :)

Od téhle značky moc laků nemám. Momentálně se u mě vyskytují 4 kousky a už teď mám tenhle nejraději. Lakuje se úplně jinak než další dvě krémovky, které mám, a to tak, že o 100% lépe. Oproti odstínům 620 Tropicana a 543 Pink Rose nemá nijak lepivou konzistenci, ale spíše tekutější díky čemuž se lakuje jak po máslíčku. Navíc díky dobré pigmentaci opravdu pohodlně nalakujete dvě vrstvy a nemusíte nikde nic opravovat. Nedělal mi žádné bublinky, ani lysinky - právem mu dávám 1* :)

Za mě tedy obrovská spokojenost a konkrétně tenhle odstín doporučuju všemi deseti. 

Nosila jsem ho cca tři dny a až na odloupnutý růžek mu nic nebylo. Už sám o sobě se pěkně leskl, takže ani není nutné přidávat top coat. Ten bych ale určitě doporučila v případě, že lakujete pár hodin před spaním, protože jsem na nehtech měla ráno otlačeniny ( spát jsem šla asi po třech hodinách od lakování ).

A teď si dáme fotky, které se podle mého docela povedly - občas je lak možná maličko světlejší ( na sluníčku se tváří o dost světlejší, než pak třeba normálně v místnosti ), ale řekla bych, že fotky odpovídají na nějakých 95% :)









Viděla bych ho třeba v nějaké kombinaci se stříbrnou, ale opět kvůli nedostatku času na nic jiného čas nebyl - což už se snad pomalu změní. :)

Dánská značka GOSH u nás bohužel dostupná není - leda tak v nějakých salonech, ale našla jsem český eshop - klik, který se snad teprve rozbíhá, protože nabídka je dosti malá a laky na nehty tam třeba vůbec nenajdete. :( 

Pokud by někoho zaujal náhrdelník, tak jsem ho před pár dny koupila v New Yorkeru za 179,-kč

Mějte fajn den.

30 komentářů:

  1. Koukam, ze s laky Gosh uplne spokojena nejsi. Pro ne to jsou naopak nejlepsi laky, ktere mam. Krasne kryjou v prvni vrstve, schnou jak blesk a dlouho drzi.

    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je vlastně první krémový lak od Gosh, se kterým jsem vážně spokojená. Ale nemůžu úplně hodnotit po vyzkoušení pouhých tří kousků. :)

      Vymazat
  2. Krásná barva, mám takovou podobnou od Essence. A náhrdelník je krásný :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem si přímo zamilovala, je super. :) Děkuju.

      Vymazat
  3. Musím říci, že divočinu v něm vidím taky :) moc Ti sluší tahle barvička :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fialová :) Poslední dobou mám fialovou na nehtech opravdu ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se téhle barvy nikdy nenabažím do sytosti. :D Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. Dokonalá fialová! Mám v pláne nakúpiť nejaké darčeky pod stromček (čím skôr tým lepšie :D) a keď budem vo Fannku tak sa po ňom mrknem, takáto fialová mi chýba. A áno, aj ja v ňom vidím divočinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na Vánoční dárečky pomalu, ale jistě chystám. :D S tímhle kouskem budeš rozhodně spokojená, alespoň mě dostal. :)

      Vymazat
  6. Jako velkou milovnici fialové mě tenhle lak velmi zaujal:-)Škoda jen té nedostupnosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je veliká škoda no. Odstín je super, nemůžu nesouhlasit. :))

      Vymazat
  7. Krásná barva a supr fotky, ta kombinace se zlatou mu děsně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost a moc děkuju. :-* :)

      Vymazat
    2. To není vůbec zač :-) do teďka jsem fialkovou kombinovala jen se stříbnou, ale možná by to za tu zlatou stálo :-))

      Vymazat
    3. Viď, to je taková klasika, fialová se stříbrnou, ale s tou zlatou, když by se to vzalo hodně citlivě...nemuselo by to vypadat zle. :)

      Vymazat
  8. Odstín je to úžasný! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně je super, že je takový hodňoučký a nezlobí. :))

      Vymazat
  9. Krásny odtieň :) značku GOSH mám veľmi rada :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych uvítala možnost si ji ještě více oblíbit. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  10. ty a fialová nikdy nesklamete, ja sa teším, že sa dostal k fanynke tejto farby, aj toho, že sa ti lak páči, lebo je jeden z mojich najobľúbenejších (preto som jeho aj do druhého zase červený vybrala), krásne si mu spravila fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, děkuju mockrát. ♥ Vůbec se nedivím, že patří k tvým oblíbencům, je naprosto super a mám z něj velikou radost. :)

      Vymazat
  11. Jůůů, to je nádherná barva! A fakt vydrží tři dny bez top coatu? To je super, mně bez nadlaku vydrží cokoliv max do druhého dne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to zvládl. :) Ale jako ta výdrž je dost individuální, takže kdo ví, jak by se choval u tebe.
      A děkuju. :)

      Vymazat
  12. Krásný láček, moc ti sluší :) a opravdu vydařené fotky ♥ s tim zlatem to je bomba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vždycky tak ráda slyším, že se fotky líbí. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  13. Předposlední věta je přesně pro mě :-D. Láček je samozřejmě překrásný! Škoda, že se na Gosh v ČR natrefuje jen těžko :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak to jsem ráda, že nebylo zbytečné to tam dopisovat. :D
      Jojo, velká škoda. Gosh a P2 by nám sem mohli začít dovážet. :)

      Vymazat
  14. Krásná barvička, hodně podobná možná až stejná jako od Rimmelu- Ultra violet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je možná o maličko tmavší, ale při pohledu na oba mě hned napadne Milka čokoláda. :D Takže podobnost tam rozhodně bude. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...