pátek 1. srpna 2014

Červenec s MKK :)


Je to možné ? Už je 1. srpna ?? Hrozně to letí a já tu jsem opět s pravidelnou koláží toho, co se tento měsíc dělo na blogu. :)


Takhle to vypadá, že toho bylo hrozně moc, ale v podstatě jde jen o 12 příspěvků.
4x nail art, 1x nákupy a zbytek laky.. Jsem ráda za vyšší počet nail artu a dalších pár už mám pro vás nachystaných. :)


Doufám, že se červenec líbil a tady je opět pár fotek z Instagramu.

Naše tlapky :))
Začátkem července jsem nedala z krku :)
Protože Star Trek z roku 1966 je ten nejlepší 
Ráda čtu Robina Cooka. V knihovně ho vyprodávali za 10kč/ks :))
Když pan Odin překonával horko na posteli :)
Zatažený den ? Ne, asi 23:10 večer, když se mi povedlo vyfotit, jak nám blesk osvětlil sídliště :D
Kdo miluje tofínek ?? :)

Rybízový džus s ledem 
Pan Odin oslavil své 10. narozeniny :)


Nejlepší oběd, co může být, když je parno a horko k zalknutí

Menší koláž s oblíbeným líčením a doplňky
Jednu letní sobotu jsem si řekla, že na to kašlu a budu papoušek... :))

Přeju hezký začátek srpna. :)

12 komentářů:

  1. To byl hodně nadupaný červenec :) a utíká to až moc rychle. Za chvíli se přehoupne srpen a brzo začne moje oneoblíbená část roku zima. Focení bude na 2 věci no radši dopředu na to nemyslet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se onehdy přistihla, že už se začínám těšit na Vánoce :DDD No asi jsem měla horečku :)) Ale to focení bude na houby, to mi ani nepřipomínej :(

      Vymazat
  2. Ja som na Cooka nikdy nebola, ale za posledný týždeň som prečítala Toxin a teraz práve mám rozčítanú Horečku. Nejako ma to chytilo :-)
    Z nechtíkov z koláže sa mi asi najviac páčia tie peříčka :-) ale najviac ma dostali tlapky, tir sú úplne ňuňuňu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám asi nejraději sérii Jack Stapleton a Laura Montgomery, jen jsem ještě nedočetla. Teď se naopak nějak nemůžu začíst do Sfingy, tak snad to půjde. :) Děkuju Veve :)

      Vymazat
  3. Já miluju tofíka :D, mohla bych se toho ujíst. Pěkné fotky, líbí se mi ten hrníček :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych mohla každý den tak jednoho spořádat :DD

      Vymazat
  4. Koukám, že červenec byl opravdu vydařený a přeji ti ať ti to dál takhle pěkně bloguje, samozřejmě se těším na další nail arty. Letí to všechno strašně rychle :( Za chvíli bude po létě :( Pozdravuj pana Odina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já už sice léto nevnímám tak, jako dříve za těch sladkých časů, kdy jsem měla pěkně na 2 měsíce veget, ale i tak to letí hrozně rychle. Pozdravy vyřízeny. :))

      Vymazat
  5. Krásne fotky, také milé, plné lásky. A tofíka som už dávno nemala, mala by som to napraviť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milou pochvalu. :) To naprav určitě - s tofíkem je teprve pohodička s kávou/čajem/kakaem :D

      Vymazat
  6. Hezké fotky a povedené koláže, milé komentáře k fotkám, takové pohlazení v podobě článku, děkuji!:o)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...