pátek 18. července 2014

Pan Šedý s paní Růžovou :)


Pěkný pátek přeju :)

Jestlipak máte rády šedou ? A růžovou ? A puntíky ? No a všechno pohromadě ? :))

Jestli ano, tak vás vítám u dnešního šedo-růžového příspěvku. :)

Na podobnou kombinaci mám zálusk už nějakou dobu. Možná většině z vás nebude tahle kombinace tak úplně po chuti - přeci jen to zní zvláštně, růžová s šedivou. Ale já osobně jsem výsledkem docela potěšena, protože to vypadá tak nevšedně a neokoukaně. Jsem tedy vážně moc zvědavá na vaše názory. 



Hlavně vám chci představit nový přírůstek od Maybelline z řady Super Stay 7 Days - 800 Couture Grey.
Protože se ale jedná o chladně šedivou ( která se bude skvěle nosit na podzim ), chtěla jsem ji pro vás během toho léta trochu zjemnit. Použila jsem k ní tudíž Barry M - Berry Ice Cream ( do kterého jsem se neskonale zamilovala :)), a docela jim to spolu sluší. 

800 Couture Grey jsem pořídila začátkem června u Rossmanna ve výprodeji za 29.90,-
Je trochu vodovější, ale dvě vrstvy zvládá celkem v pohodě. Nedělal lysinky ani podobné vylomeniny a díky širšímu štětečku se mi i relativně pohodlně nechalo dostat k postranním částem nehtů. Je to poměrně tmavší šedá a opět mě u něj dostává ten třpyt. Ten je tedy výraznější spíš v lahvičce, což mi trochu mrzí. Když jsem ho posledně měla nalakovaný, tak jsem ho nosila cca tři dny a pak šel dolů.












Přeju pohodový den. :)

21 komentářů:

  1. Kombinace barev je moc pěkná, to se mi líbí :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Samotnou by mě tato kombinace barev asi nenapadla, ale musím říct, že jim to spolu sluší. A moc se mi líbí ten puntík, krásně to oživil.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že by to chtělo něco nenáročnýho a jen malinkýho pro zpestření a puntík byl nakonec tou pravou variantou. :)
      Děkuju Radu. :)

      Vymazat
  3. Pěkná kombinace! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je přesně ono!! To jsou moje barvy! Pěkně silná dvojka, to Ti povím:o))) Určitě vyzkouším, za mě všechny palce nahorůůů:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mám radost, že jsem se Ti takhle trefila do vkusu. :) Děkuju mockrát a těší mě, že to chceš vyzkoušet. :-*

      Vymazat
  5. Pan šedý je na mě asi až moc tmavý ale tobě sluší a v kombinaci s růžovou je to skvělý výsledek a puntíky tomu daly doboru tečku na závěr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, asi nesedne každýmu. Třeba ten od ChG - Immortal, je asi líbivější. :) A děkuju Hani. :)

      Vymazat
  6. Milá Romanka, musím ti povedať, že si sa trafila do jednej z mojich najzamilovanejších farebných kombinácií.♥ Šedá s ružovou je dokonalá a tvoja šedoružová manikúra nád-her-ná! Jedinečná a harmonická... proste pastva pre oči!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě tak potěšilo ♥ Si snad tenhle komentář vytisknu a dám do rámečku. :D
      Jsi zlatá a každý tvůj komentář je tak úžasně povzbuzující.. Děkuju. :-*

      Vymazat
  7. Nádherná kombinace, miluju šedou s růžovou I v oblečení :) Můžu se jen zeptat, jaký máš palec? :D Je to totiž zvláştní kombinace mít dva prsty uprostřed. Já osobně si palce ani nedělám, protože jej vždy hned rozdrbu :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palce jsem nalakovala s tím šedým Maybelline. :) Bohužel se mi neustále lámou a to moc na fotkách ukazovat nechci, ale štve mi, že tam ten pátý prst prostě chybí. :D Jinak moc děkuju, ani jsem vlastně nečekala, že by se až tak líbilo. :)

      Vymazat
  8. šedo-ružová kombinácia je super, sama mám v pláne nejaké nechty, lebo si ma táto kombinácia získala počas 31 dňovej challenge, kde bola práve aj s bodkami :-) takže za mňa super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten tvůj výtvor byl bezkonkurenční, ten se mi hrozně moc líbil. :) Budu se těšit na další a děkuju :) :-*

      Vymazat
  9. Tahle kombinace je krásná! oba dva laky vypadají nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Prekrásna a veľmi vydarená kombinácia, ešte aj tie bodky sú také elegantné. Teraz už len potrebujem zohnať ten tmavosivý lak a môžem sa pustiť do napodobovania. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná kombinace..takový šedo-černý asi mám, ale ještě jsem ho nevytáhla..klasika :D Ale teď když ho vidím je to jasný brzo lakuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Mončo. :) Jak zjišťuju, tak mi šedivá docela vyhovuje. Snad někdy narazím zase na nějaký zajímavý odstín. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...