středa 9. července 2014

3x s China Glaze - Bizarre Blurple, Immortal a Cha Cha Cha :)


Ahoj všem,

měla jsem náladu po nějaké době zase přispět s více laky najednou a vhodnými adepty se mi jevili právě ChG. Přiznávám, že až na tu zelenou jsou to vesměs podzimnější barvy, ale tak po několika sladších příspěvcích si zase můžeme dát něco takového, co říkáte ? :) Navíc odstíny jsou naprosto boží, tak doufám, že se budou líbit. :)




Kromě Bizarre Blurple seženete všechny na modeláži a to za 150,-kč. Je škoda, že se ceny vrátily zpět, protože já je ještě vystihla za nějakých 80,-kč v polovině února.

Všechny tři laky mají výdrž tak den až dva, což je docela smutný. Nejdéle vydržel právě asi zelený Cha Cha Cha - dva dny. Jak po vyzkoušení vícero kusů zjišťuji ( a i vy jste souhlasily po vašich zkušenostech ), s výdrží jsou na tom tyhle laky obecně docela bledě. Já sice lakuju často a ráda, ale když se mi po jednom dni začne v práci loupat lak, tak to je vážně k naštvání. U všech těchto kousků, které vám chci dnes ukázat, jsem nalakovala 3 vrstvy a blíže už popíšu u každého konkrétně.


Bizarre Blurple ( kolekce Wicked ) je dle mého neobyčejně krásný odstín takové té mysticky modro-fialové. Foťák mi tak trochu tu fialovou úplně zahnal někam do pryč, takže ve skutečnosti tam ten modrý odstín nepřevládá zase až tolik. Ve skutečnosti je to spíš hodně výrazná, tmavá fialová s výraznými modrými odlesky. 


Lehké to s ním ale není. Protože je lak hodně, ale opravdu hodně vodový, budete potřebovat ty tři vrstvy. V 1. je to samá díra a lysinka, v 2. už získáváte intenzivní barvu, ale opět dělá lysinky - a to zejména u lůžka nehtu. Lak se krásně leskne i sám, ale top coat jsem už ze zvyku přidala. Nalakovaný jsem ho měla několikrát a pokaždé jsem měla ke konci následujícího dne lehké otluky. Což v případě takhle výrazného odstínu úplně stačí a jde dolů..






Immortal je taktéž z kolekce Wicked. Považuju ho za velmi zajímavý a neotřelý odstín. Středně tm. šedá s modrým a růžovým třpytem. To nevidím zrovna denně. :) Lakuje se dobře, ale pro intenzivní odstín doporučuju zase ty tři vrstvy. Taky je maličko vodovější, ale dá se to. V podstatě ve dvou vrstvách mi kryl, ale přišel mi takový mdlý. Po prvním dni byl sem tam trochu otlučený a druhý den šel dolů.







Cha Cha Cha je šťavnatá zelená se zlatými odlesky a podle mě je naprosto k sežrání. :D
Opět je lehce vodovější. Krytí ve dvou vrstvách, ale zase jsou lepší tři vrstvy z důvodu sytosti barvy. Ovšem má trochu sklony k bublinkám, pokud to s tím vrstvením přeháníte, takže ty tři vrstvy by měly být konečné. Jako jediný dal dva dny bez poničení a pak šel dolů.





Který se vám líbí nejvíc ? :) Máte některý z těch třech ?

Mějte krásný den. :)

17 komentářů:

  1. Ja sem pro vsechnh :-) ostatne to jde videt z komentare, sladky skouknu, ale neokomentuju, jsem lemra :-)

    Co se laku tyce, u prvniho tu fialovou o krete mluvis vidim a vypada bozsky.
    Lysinu ti nedelal lak, ale spatne postaveny stetecek, kdyz lakujes s polozenym, tak je dela minimalne, ty si s uhel cca 45 stupnu beres lak prave z toho mista.
    Ale to neber nijak spatne, spis rada k dobru.

    Druhy odstin je suprovy, ale podobny mam od color clubu a oba maj slabou vydrz, takze nee, ani ten skvely nazev mne nedonuti ho koupit.

    Treti je ale naprosto bezkonkurencni <3 tech si mozna sezenu :-)

    Takze moc moc moc dekuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) No nedivím se, jsou krásný. :)
      Něco pravdy na tom bude, protože když ty lysinky dělá zejména u lůžka, tak ho asi vážně nedávám do správného úhlu. Jenomže mně se lakuje hrozně špatně s vyloženě položeným, je to boj. :D
      Ten zelený je super no, hned bych si dala nějaký jablkový bonbony, nebo žvýkačku a tak, když ho vidím. :D
      Jsem ráda, že jsem inspirovala ! :)

      Vymazat
  2. Všechny odstíny jsou parádní, ale nejvíce mě dostal ten první Bizarre Blurple. Je nádherný. Já si teď koupila svůj první lak CHG, ale ještě jsem ho nestihla nalakovat, tak jsem zvědavá jestli bude taky mít mizernou výdrž. Ale jelikož jsem ho sehnala za 60 Kč, tak mu to pro úžasnou třpytivou barvu asi odpustím :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za takovou krásnou cenu mu to člověk i odpustí no. :)) Odstíny typu Bizarre miluju a na podzim se bude skvěle nosit.

      Vymazat
  3. najviac sami páči prvý, to je jasné :-) potom prekvapivo šedý, na tie nie som, ale tento je fakt pekný a zelený nakoniec, na tie tiež veľmi nie som, ale niektoré odtiene ma dokážu dostať (napr. mám jeden zelený aj teraz). mne ChG vydržala tri dni a potom som lakovala iný, pieskový dokonca 4, ale mala som na ňom dve vrstvy top coatu, nakoľko som ešte vtedy netušila, čo je to za lak a vadil mi ten efekt :-D a ako som sa po ďalšom použití do nich zamilovala :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten první nezklame ( až na výdrž :D ), dokonalá barva. Taky na šedé laky nejsem - všehovšudy mám asi dva, ale tenhle byl jasná volba hned, jak jsem ho viděla. :) Jinak zelená mi nevadí, tahle mi připadá úžasná, ale docela mě překvapilo, kolik těch zelených mám. :D
      Joooo, kde jsou ty dny, kdy jsme o pískových lacích neměly ani zdání. :D :D

      Vymazat
  4. Krásné jsou všechny tři odstíny, ale s tím šedým je to láska na první pohled:o)) Ovšem nejkrásnější je Tvůj tvar nehtů... Není odstín, který by Ti neslušel, moc ráda se tu kochám a ani jedinkrát jsem nebyla zklamaná. Preciznost, s jakou máš vždy nalakováno, je úžasná... Krásný den:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuju ♥ Tvoje komentáře vždy tak úžasně nabijí a povzbudí. :)
      Přeju krásný večer. :)

      Vymazat
  5. Té zelené jsem zkrátka nepodlehla. Což je zvláštní, protože mám nejvíce laků zelených :D Ale ono je to asi tím, že marně sháním fakt smaragdově zelenou.
    Moc se mi líbí ta fialová, právě tenhle odstín už nemůžu sehnat u stojanů Miss Sporty, tak možná vsadím na tenhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou podobnou zelenou vyráběla Gabriella Salvete a je velká škoda, že už se nedá sehnat. :(
      Jo, podobnou od Miss Sporty mám, ta už se asi vážně neprodává a bohužel tenhle Bizarre taky nejspíš ne ( alespoň ne na modeláži ), tak doufám, že brzy narazíš na jiného adepta této barvičky. :)

      Vymazat
  6. Mně se líbí ten šedý, je takový krásný, nezvyklý :))
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny jsou krásný a Bizzárka mám také, myslím, že mi vydržel o něco déle :), tenkrát jsem snad ještě posílala Soně s razítky a ona ho uveřejnila na blogu. Takže samostatný swatch taky udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo vlastně, vždyť ty ho taky máš. No to je ale lumpík, takhle zle mi bude dělat a nedržet. :D

      Vymazat
  8. Nádhera až na ten zelený, pro tuhle barvu jsem na nehtech nikdy nebyla, nicméně ty dva další pecka!!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baju :) No jo, zelená moc oblíbená není. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...