neděle 18. května 2014

Jedeme si na fialové.. :)



Ahojky.

Fakt nevím jestli se mi tohle líbí nebo ne. Myšlenka byla jasná. Protože fialovou můžu ve všech možných odstínech, pohrabala jsem se v lacích a vybrala kousky, co mám nejradši. Na ukazovák přišel 257 Lavender Cupcake, prostředník Astor 200 Urban Lolita, prsteník L'oréal 508 Amazon Flower ( který mimochodem dost změnil barvu ) a na malík Essence 86 Lovely Secret. Měla jsem tvořivou. Jednou za čas mě to popadne a já se potřebuju vyřádit buď na nehtech ( ovšem obyč nalakování nestačí, potřebuju zdobičku, štětec, cokoli a zkoušet, zkoušet, zkoušet.. ) - no ale většinou se nepovede. Buď nemám žádný nápad, anebo ho naopak mám, ale nedovedu ho dovést do konce ke své spokojenosti. Což je asi i tenhle případ. Barvičky fajn, nápad ok, ale výsledek.. :/ Vzala jsem nový zdobící lak od Flormar a začala dělat tahy, nijak výrazně jsem nad tím nepřemýšlela. Ukazovák se mi docela líbí, ale zbytek už zas tolik ne. No.. z dálky to nevypadalo špatně :D Posuďte samy, jestli se líbí nebo ne, já už raději "mlčím" jinak si to nakonec rozmyslím a vůbec to sem nedám.. :))






Miluju tenhle hrnek... :)) A měla jsem náladu na jednu černobílou..  a tak trochu se opičím po Anisek Nail Blog :D Snad mi to odpustí. :))


Mějte se krásně ! :)





16 komentářů:

  1. Máš to zase moc krásné, je to originální a zajímavé :) Moc se mi líbí barvičky. Já bych to tak neudělala - jak jde o čáry, tak jsem matlal :D

    Hrneček moc krásný :) jsem ráda, že jsem byla inspirací, to si hned člověk připadá důležitější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áááá, děkuju Anisku :) :-* Ale prosímtě, ty jsi holka šikovná ! Zvládla bys to mnohem lépe. ;)
      Inspirací jsi velikou, jen mít ještě takový dlouhý, štíhlý prsty, aby ta fotka s hrnečkem nějak v mém podání vypadala. :D

      Vymazat
  2. Podľa mňa je to pekné a tie fialkové odtiene mám i ja rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, úžasná barva ve všech svých odstínech. :) Děkuju !

      Vymazat
  3. Tohle je moc pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. :-) já bych to klidně nechala bez toho nail artu, líbí se mi na rukou různé odstíny, barvičky jsi zvolila moc pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No svádělo mě to nechat tak. :D A taky jsem to v tomhle případě měla udělat. :)) Děkuju. :)

      Vymazat
  5. Já myslím, že se ti to povedlo. Mě se nehtíky líbí.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Super Romčo rozhodně se Ti to povedlo, já dnes po dlouhé době zkoušela puntíky a vypadá to hrozně :D obyčejný puntíky mě vypekly :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale puntíky nejsou sranda náhodou. :D Já se doteď nenaučila, jak je rozmístit, aby to vypadalo jak "tapeta" :D Vím, jak na to, ale šikovnost chybí. :))) Mockrát děkuju Hani. :-* :)

      Vymazat
  7. A mně se to líbí. Miluju fialovou barvu na nehtech. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. vydarené, mne sa často tiež nepáči jeden (alebo aj viac nechtov! a jedným som zase so sebou nadmieru spokojná, to už tak býva:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No jo, to se stane velice snadno. :D Tak pak člověk kouká s potěšením jen na jeden nehet a ostatní proklíná. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...