pondělí 26. května 2014

Gabriella Salvete SUGAR Enamel

Pěkné pondělní ráno,

ani nevíte, jak jsem se těšila, až vám tu předvedu kompletní kolekci nových laků SUGAR.
Gabriella Salvete nás potěšila další novinkou v podobě šesti svěžích odstínů na jaro/léto jako dělaných. Dominantou ve všech odstínech jsou bílé puntíky v různých velikostech, díky kterým budou nehty po nalakování působit jako pocukrované. Jak sladké ! :) Jsem ráda, že si i nadále Gábinka zachovává svůj typický tvar lahvičky, avšak s jednou změnou - inovovaný design uzávěru - rozkošné puntíky ve žluté, levandulové, fialové a šedé barvě. ♥ Určitě se mnou budete souhlasit, že tohle se zkrátka povedlo na jedničku !

Fialková, růžová, béžová, červená, malinová a modrá. To jsou odstíny, ze kterých můžete vybírat a teď vám k nim něco řeknu.

Laky seženete za 89.90,- v Tetě a u Rossmanna, ale občas narazíte i na nějaké ty akce. Např. v Tetě by měla probíhat akce 30% sleva na celý sortiment GS od 29.5. - 7.6., tak to by určitě stálo za omrknutí. ;)

Jak je již zvykem, laky jsou o obsahu 11ml. Konzistence u všech kousků je spíše vodovější, což je jasné, kdyby byly laky více pigmentované, bílé puntíky bychom mohly hledat po překrytí druhé vrstvy leda tak lupou. :) I tak jsou ale celkem v laku potopené, což kreativní Nikol vyřešila po svém. Napadlo ji totiž vzít tamponek s odlakovačem, lehce jím přejet nehty a zalakovat top coatem. Já to nezkoušela, protože se mi to u šesti kousků moc nechtělo, fotit tak a pak ještě tak.. ale vypadá to opravdu dobře. :)

Vrstvy budete potřebovat 2 - 3, já mám na všech fotkách vrstvy 3. U některých kousků jsem se totiž setkala s průhlednými místy ve druhé vrstvě a u některých se mi dokonce zdálo, že i na mých krátkých nehtech sem tam prosvítají konce. Laky jsou po zaschnutí hrubší, ale nijak výrazně. Pokud chcete více lesku, přidejte si ještě tak 1 - 2 vrstvy top coatu, což jsem udělala já. Ale pojďme už konkrétněji :

01 Farfalla



Farfalla je jemná, fialková barvička, která mě osobně asi oslovila nejvíce. To je tak romantická a něžná barvička, že to slovy ani nelze vyjádřit. U tohoto odstínu vám budou většinou stačit 2 vrstvy. Mně se bohužel objevily sem tam drobné lysinky, kvůli kterým jsem byla nucena přidat ještě vrstvu třetí. Naštěstí to puntíkům zase tolik neuškodilo, viditelné byly pořád. 








02 Sweetheart


Sweetheart mě maličko potrápil, protože u něj byly lysinky opravdu celkem dost viditelné, takže opět je lakovaný ve 3 vrstvách. V té 1. vidíte na nehtech spoustu bílých puntíků, ale jen lehounký nádech dorůžova. Ve 2. nabývá na intenzitě a už by to i stačilo, nebýt oněch lysinek. 








03 Sandstorm


Na Sandstorm, který jsem lakovala jako první, jsem zapomněla přidat top coat, takže vidíte, že je to takové zhrublé a já osobně v tomhle případě dávám přednost troše toho lesku. :) Nalakovaný je taktéž ve 3 vrstvách, protože ani u něj se mi nepodařilo vyhnout lysinkám. Tenhle je focený na slunci i ve stínu. Takže občas je odstín světlejší / tmavší.







04 Passione


Červená je zkrátka klasika a je moc dobře, že se na ni nezapomnělo. Passione je zrovna ten případ, kde se určitě vyplatí vyzkoušet trik s odlakovačem, protože tahle červená puntíkům zrovna nedá moc "dýchat".
Zrovna v tomhle případě se lysinky nekonaly, ale na dvou prstech se mi zdálo, že trošku prosvítá konec netu, což se mi teda vůbec nelíbilo, takže opět 3 vrstvy. Čímž jsem puntíky samozřejmě potopila ještě víc. Jinak je to strašně svěží barvička, která mě tedy bavila hodně.









05 True Love


Krásně malinová True Love kryje ve dvou vrstvách. Ale připadalo mi lepší přidat ještě třetí vrstvu, protože pak je rázem konečný výsledek intenzivnější a hezčí. Už ani není co dodávat, vlastnostmi je stejná, jako ostatní, ale velké plus je, že nedělá lysinky, takže bych se teoreticky mohla spokojit se dvěma vrstvami.







06 Galaxy


A jsme ve finále. Modrý Galaxy je tak nádherný, že ani nevím, jak začít. :) Určitě ale vím, že se musíte na tenhle odstín podívat k Dandelijon, protože tak kouzelné fotky moc často neuvidíte. ♥ Já jsem tento odstín viděla poprvé právě u ní a už ho mám od té doby spjatý s mořem, koupáním a hrám na pláži. Opět jsem nalakovala třemi vrstvami a ochala nad jeho krásou. :) Protože jsem ho lakovala na ostro ( rozuměj bez podlaku ), trochu jsem se bála, že mi zbarví nehty, ale nestalo se tak. Ani jsem neměla po odlakování mrtvolně bledé prsty, takže palec nahoru. :)













Já vím, fotek je asi tak tisíc, ale když to se nedalo nějak víc skrouhnout, ani jednomu odstínu bych to nemohla udělat :))
No a co se odlakování týče, není to zase tak hrozný. Zpočátku se tamponek trochu zachytává o puntíky, ale když trochu přitlačíte a moc si s tím nehrajete, tak je lak za chvilku dole.

Tak co, fandíte "pocukrovaným" nehtům ? Pořídily jste si nějaký odstín ?

Mějte fajn začátek týdne :)

36 komentářů:

  1. Máš to úžasně nafocené. Já vlastním pouze červený Passione ale určitě si pořídím ještě ten malinový a modrý. Tyto tmavší mě hodně nadchly, kdežto ty světlejší pastelové jdou mimo mě.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se prve líbily nejvíce ty světlé, ale nakonec u mě hodně zabodoval třeba právě ten červený. :)
      Děkuju moc Radu. :)

      Vymazat
  2. Ty laky jsou úžasné :) Myslím, že při té akci v Tetě si poběžím pro odstín Galaxy a budu mít všechny, které se mi líbí :) Sandstorm bohužel není moc barvička mého vkusu a sweetheart mi přijde takový moc světlý :) a článek je úžasný :) vůbec jsem se nenudila ani neomdlévala :) právě naopak, baví mě prohlížet tvé fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U toho Sandstorm, než jsem je všechny viděla na nehtech, jsem si myslela, že to je pro mě ten top, ale nakonec ani ne-e :)) Jsem moc ráda, že se článek líbí ! :)

      Vymazat
  3. Tak to je naprosto dokonalé :) moc hezké fotečky, krásně nafoceno prostě paráda. Já jsem ráda nakonec, že jsem si vybrala jen True Love, který se mi líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na GS jsem závislá, neuměla bych odejít s jedním :D A děkuju mockrát. :-*

      Vymazat
  4. jednoducho krása, ďakujem, že som sa mohla pokochať na kompletnej kolekcii ♥ ja nemám ani jeden, zatiaľ sa ani nechystám, keďže som využila akciu na NYC, ale keby sa to stalo, tak by som rozhodne brala všetky, aby som mala doma všetkých súrodencov a aj tak sa mi páčia všetky odtiene - a najviac Galaxy a True love.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem je nakonec dala pospolu. :) No a až se jednoho dne zabydlí i u tebe, tak se taky budu těšit na příspěvek. :)
      NYC jo ? Tak to vypadá na článeček o více kouscích, že :) Těším. No a jsem moc ráda, že se líbí ♥

      Vymazat
    2. tak o piatich krémovkách a dvoch glitrových? :-D na twitter som ich už pridávala, ak nezabudnem, pôjdu aj na instagram :o)

      Vymazat
    3. Uuuu, takže celkem sedm kousků ? Paráda, to se těším ještě víc. :)

      Vymazat
    4. chcela som z nich spraviť nejakú farebnú škálu, nech to nie sú stále dokola len cukríkové farby, tak som sa trochu utrhla :-D už aby sa mi vrátil foťák z opravy, aby som mohla začať na nich pracovať :-)

      Vymazat
    5. Uf, neumím si představit, že by mi odešel foťák ! :/ Tak ať je brzy opravený a my se můžeme pokochat. :)

      Vymazat
    6. nebolo to nič vážne, ale nechcela som ho trápiť :-) v prípade núdze mám ešte ten, s ktorým som existovala pred dvomi rokmi :-) ale verím, že si vystačím s tým, čo mám nachystané, kým sa mi vráti domov a ostatnému sa budem venovať radšej potom :-)

      Vymazat
  5. Jako vždy úžasné, akorát, že Gábinka není Italská značka, ale česká, vyráběná v itálii :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dost trapas... už jsem to opravila, děkuju za upozornění. Já fakt žila v domnění, že je to Itálie. :D

      Vymazat
  6. Tak jsi to nakonec dala dohromady :) To je asi nejlepší, když to takhle vidím po kupě :) Alespoň se každý může pokochat a udělat si obrázek. Myslím, že jsi dobrá reklama :D protože fotky máš úžasné a všechny láčky na tobě vypadají moc hezky :-*

    Já ještě (zatím) žádný nemám, nijak se mi to u nikoho nelíbilo a pořád byly drahé. Ale teď uvažuji o tom modrém a nebo o malinovém, to jsou fakt moc slušivý barvičky a líbí se mi, že v nich vyniknou ty bílé tečky. V těch světlých to tak nevyniká. A navíc probíhají všude akce - nebo probíhaly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu Anisku ! :-*
      No nějaký akce probíhaly, jak jsem o nich psala na Fb, ty 2+1, tam to platilo v Tetě ( ale s tím novým logem ), i na SUGAR, ale akce skončila asi včera.. Jinak by snad mohla stát za to ta další akce, od toho 29.5. - 7.6., tak jen doufám, že se to bude týkat globálně všech nových Tet, a ne jen zas nějakých vybraných.. i když já už nic v plánu nemám, peněženka ještě stále pláče. :D

      Vymazat
  7. Prvé dva sú úplne úchvatné. Tento rok sa úplne namotávam na bledučké farby fialovú, ružovú, béžovú, šedú... :) Krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem do těch barev teď bázen. :)) Děkuju Bashi. :)

      Vymazat
  8. Prooč, prooč mi to děláš :D Já si říkala, že jim odolám, ale když to teď vidim a ještě jestli bude v tetě akce ... achjoo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plomiň :D :D No jo, tvůj nákup mi ale taky pěkně namlsal, si nemysli !! :D

      Vymazat
  9. Mne sa pôvodne tieto laky moc nepáčili, tie biele bodky mi pripomínali kúsky tvarohu, alebo skrátka niečo mliečne- zrazené....ale teraz keď ich vidím, ten fialový je peknýýý, chutný je aj ružový a modrý, no čoskoro teda vyrazím do Tety ich ešte raz poobzerať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě nenapadlo. :D Tak pěkně vybírej, ten fialkový stojí rozhodně za to. :)

      Vymazat
  10. Teda, ty jsi kouzelnice! Mně se ten modrý vůbec nelíbil a teď, jak ho u tebe vidím, tak se mi zalíbil snad ze všech nejvíc :D Si ho teď určitě budu muset koupit na léto... díky no :D
    Fotky dokonalý, klidně by jich mohlo být víc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, až takhle čarovat umím ? :D No samozřejmě jsem ráda, že tě zaujal, na tobě bude vypadat moc dobře. :)
      Děkuju mnohokrát Nikol ! :) ♥

      Vymazat
  11. Fíííí! Tiež ani neviem, kde začať, taká nálož fotiek, nádhera! Páčia sa mi u teba snáď všetky odtiene (úplne najviac tie najtmavšie a zo svetlých napríklad fialková Farfalla:-), a keď ich tu tak vidím po kope, mám pocit, že okrem True Love budem asi nutne potrebovať aj tú krásnu červenú v odtieni Passione... ach!♥ Skvelý článok Romanka, musel dať zabrať:-). A strašne sa mi k týmto (pritom letným) lakom na fotkách páči ten tvoj biely svetrík!:-) Fakt, idú k sebe úplne parádne, pôsobí to tak krásne harmonicky, príjemne, až útulne...♥ Takže, kým v mojom podaní modrý lak predstavuje galaktické leto na pláži;-), v tvojom podaní si s ním/s nimi viem predstaviť akékoľvek ročné obdobie.:-) Takže zajtra utekám do drogérie pre ďalšie odtiene (musím urobiť zásoby na zimu;-)).
    Ďakujem za supersladkú zmienku v tomto krásnom článku, je to pre mňa pocta! :-**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně docela zabrat dal, fotila jsem to tři dny, kvůli nepřívětivým podmínkám. :D
      Moc děkuju, já tvoje fotky strašně obdivuju, takže když navíc od tebe přijde tak krásná pochvala, tak to zahřeje. :) ♥
      Se svetříkem mě to napadlo úplnou náhodou,šla jsem fotit a zrovna ho měla na sobě. Při prohlížení fotek jsem si všimla, že tam tak kouká.. a že se mi to líbí a provedla jsem to tak se všemi - taky mě právě baví takový ten kontrast, jaký to ve výsledku vytváří. :)
      No zmínit jsem tě musela, se svým Galaxy jste mě tak uchvátili, že jsem to musela předat dál. :-* Ještě jednou děkuju za krásný komentář. :)

      Vymazat
  12. Naprosto parádní článek!!! Teď jsem se u tebe pokochala ani nevím na jak dlouho dopředu. Máš úžasně nafoceno a samozřejmě i nalakováno. Jsem ráda, že si všechny laky umístila takto do jednoho článku. Aspoň si je člověk může srovnat hned všechny najednou. No teda fakt...jsem z tohoto článku naprosto nadšená! :-) Lak tedy zatím nemám doma ani jeden, ale určitě bych si chtěla pořídit minimálně ty tři poslední, v nějaké té akci. Sandstorm si nepořídím určitě, protože ten se mi jako jediný nelíbí. A o těch dvou světlých zauvažuju, protože taky mají něco do sebe. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já jsem tak ráda, že se líbí a že všem víceméně vyhovuje článek o všech šesti lacích. :) Opravdu jsem se obávala, že množství fotek a délka článku bude tak nějak unavující. Mám velkou radost, že to tak není. :))
      Děkuju převelice ! :)

      Vymazat
  13. Nádherný fotky, supr článek! Fakt moc moc moc chválim :-) už jsem se na něj těšila. Rozhodla jsem se, že až budou ty slevy, tak si dojdu pro tu 01 Farfalla :-) ten se mi líbí fakt asi nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Baju :-* Nejdřív jsem byla přesvědčená, že Farfalla je ta nej a teď zase váhám nad dalšími odstíny, protože ta červená, ta je ! :D A zítra to bude zase jinak. :)))

      Vymazat
  14. Jéééj, to muselo dát práce, překrásné fotky! A k lakům...já nevím, tenhle nápad s bílými částečkami v laku mě moc nezaujal. Ale třeba postupem času změním názor, občas to tak mám, že když se to líbí všem, tak mě to nezaujme a až ten největší nápor a zájem opadne, tak teprve já si k tomu najdu cestu... Každopádně ale barvy laků jsou úžasné, kromě té červené se mi líbí všechny! Jen škoda, že nebyli u GS nápaditější a jsou to de facto stejné odstíny jako jsou STARS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu Adri :) Já bych řekla, že v porovnání se Stars u většiny až tak populární nejsou. Vždyť když jsem prvně šla na lov pískáčů, tak Princess byl beznadějně vyprodaný :D U těchto jsem měla kliku na všechny. I když po mně zůstalo v drogerii prázdné místo od Galaxy. :) No, já jsem s odstíny spokojená, ale podobnost vidím u Farfally s Lavender Love a Sweetheart s Princess.

      Vymazat
    2. To mně každý SUGAR připomíná nějaký STARS :-D. Ale barvičky to jsou každopádně pěkné. Jsem zvědavá, s čím přijdou příště.

      Vymazat
  15. Uzasne farby, musim sa poobzerat po nich aj ja. Vdaka za fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poobzeraj, jsou super :) Já děkuju za komentář. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...