čtvrtek 8. května 2014

5 kousků od Miss Sporty


Zdravíčko :)

Už delší dobu mám v plánu ukázat tu pár odstínů pohromadě od Miss Sporty a chystám to i s NYC. Už docela dlouho vám slibuju fotky toho stříbrného a nude, tak nakonec jsem jich vycvakla víc. Asi dva jste tu už viděly, ale kvalita fotek nebyla zrovna nejlepší. 

Začala bych asi tím nejnovějším kouskem z této pětice, kterým je odstín 032 z řady Clubbing Colours.
Zrovna jsem sháněla nějaký nenápadný nude odstín a jelikož je po nich v drogeriích jaksi vymeteno, vybrala jsem si tenhle. Je skvěle pigmentovaný, kryje ve dvou vrstvách. 






311-ka je moc hezká stříbrná, která kryje taktéž ve dvou vrstvách a schne spíše do matu. Nějak moc rychle ubývá a to vůbec nemám pocit, že bych ho lakovala nějak moc často. :)) Takhle na všechny nehty jsem ho lakovala asi podruhé a párkrát ho použila k nail artu. Výdrž je cca 2 dny, pak se začíná malinko loupat.





Jako jediný z řady Lasting Colour Up To 7 Days je číslo 450. Hooodně tmavá fialová s modrým shimmerem. Tenhle lak už dělá trochu neplechu. Jednak je vodovější, než ostatní jeho bráškové a pak taky ten štěteček.. to je jak za trest. Ohryzaný až běda. Jestli ty štětečky prochází nějakou kontrolou, tak nechápu, kdo tohle mohl vypustit. :D Na nehtech mám tři vrstvy.





404-ka mi kdysi dost připomínala 133-ku od GS. Dělala jsem i srovnání, ale ne zrovna povedené.. tenhle odstín je oproti Gabrielle teplejší a i lépe kryje. Dvě vrstvy bohatě stačí a stačila by klidně i jedna silnější. 





A poslední je tahle tmavší růžová. Lak se ke mně dostal bez etikety, takže číslo vám neprozradím, ale podle bílého víčka tipuju, že se jedná taktéž o Clubbing Colours. Laku stačí dvě vrstvy, ale protože jsem si zbytečnými tahy navíc způsobila rýhy, musela jsem přidat ještě o vrstvu navíc.





Doufám, že se vám dnešní pestrobarevný příspěvek líbil a do komentářů mi můžete napsat, jaký odstín se vám líbí nejvíc. :)

Mějte se hezky. :)

*Edit - fialový je č. 450 - číslo na víčku je mázlé a tak to vypadá jako 150... :-)

30 komentářů:

  1. nevím proč, ale já MS laky celkem dost dlouho přehlížela. v posledních měsících ale zjišťuji, jak fajn laky mají:) krásné barvy, za pár kaček a ještě mi velice slušně drží. jen ten štěteček je občas opravdu za trest:) z tvých nafocených se mi líbí snad všechny, jen u toho posledního bych váhala, jestli ho opravdu musím mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, měla jsem to naprosto stejně. To spíš mamka tam občas nakoukla a s ní teda i já. No a nakonec jim už delší dobu přicházím fakt na chuť. Mám spadeno ještě na pár červených, co jsem viděla u Labradoory a bylo by super, kdyby zase zařadili do sortimentu ten matný topík. :)

      Vymazat
  2. Poslední dobou přicházím lakům MS na chuť. Mají krásné barvy a dobrou cenu. Ani s výdrží nemám problém. Nejvíce mě oslovila ta poslední růžovka, je krásná.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky tak :) Výdrž mám ozkoušenou jen u některých, ale já na ní stejně moc nelpím. :))

      Vymazat
  3. I já se budu opakovat :D Tyhle laky mě nijak nelákají, i když mají široký výběr všech možných barev a jsou hodně levné. Kolem jejich stojanů většinou projdu bez povšimnutí. Všhovšudy mám asi 3,4 kousky. Jinak moc chválím fotečky, máš to krásně nafocené a ten prstýnek je k tomu strašně fajn, nejvíc se mi asi líbí růžová krémovka, to je klasika. Ale ten stříbrný je taky dobrý... no těžko říct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se fotky líbí. :) Ten stříbrný je hrozně fajn k nail artu, pro ten je jak stvořený.
      No mně se trošku sbírka o jejich laky zase rozrostla. :))

      Vymazat
  4. :-D i já souhlasím,i když asi 4 kousky MS mám, nijak extra se u toho stojanu nezastavuju. Na ten stříbrný lak se ale moc těším, když ho takhle vidím na fotkách :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten stříbrný se skvěle zužitkuje k nail artu, jak už jsem i výše psala. :) Jen kdyby tak rychle nedocházel. :D

      Vymazat
  5. Nejvíce se mi líbí asi ten poslední, doma je mám také ve větší zastoupení, takže je jasné, že do baráku mi můžou :D hezký fotky Romčo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, u mě mají taky rozhodně dveře otevřené. :D Moc děkuju Hani :)

      Vymazat
  6. Ahojky,
    Jako vzdy - krasa! :-) ja uz dlouho chodim kolem 032, ale zatim jsem se nerozhodla ho koupit. Nude laky zboznuju, mam jich nekolik, a tento me stale laka. Takze asi pri dalsi navsteve drogerie poputuje do kosiku :-D ale co, do toho fialoveho, c.150 jsem se primo zakoukala - musiiiiim ho mit! :-D ;-) moc se mi libi. Doufam, ze je jeste v prodeji.
    Tesim se na tve dalsi prispevky :-) <3
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alčo :)
      Mockrát děkuju. :) 032 je super, ten rozhodně doporučuju a i jeho světlejší kolega 031 je moc fajn kousek. Vášeň pro nude laky s tebou rozhodně sdílím, i když jich u mě není k nalezení tolik, kolik bych si přála. Vždycky si řeknu, že chci zkusit tyhle odstíny i od věhlasnějších značek - alespoň co mám možnost běžně zakoupit v drogerii, takže v tomhle případě např. Sally Hansen. Jenomže nakonec skončím stejně u nějakýho výraznějšího odstínu, když už si s ní jednou za čas udělám radost. :))
      Jinak se obávám, že tenhle už v drogerii nebude, ta 150-ka, co se ti tak líbí. :/ Ale kdybys po něm opravdu moc toužila, tak ti ho ráda přenechám - je asi jenom třikrát lakovaný a až na ten štěteček ( který se nechá zastřihnout, kdybych nebyla tak líná :)), mu absolutně nic není.

      Vymazat
  7. Nejvíc se mi asi líbí ten první, i když poslední je taky pěkný, je ne na mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně ten první, ten je prostě strašně fajn a moc pěkně se nosí. :)

      Vymazat
  8. Tak mne sa najviac páči 404. Je nádherná ! :) Super článok ako vždy!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny laky jsou na Tvých netech krásné, barvou se mi nejvíc zamlouvá 404 a také růžový krémový :)

    Máš to moc pěkně nafocené :)

    OdpovědětVymazat
  10. mne sa najviac páči ten posledný ružový, aj ked ružovú na nechtoch veľmi nenosím :) ..potom ten nude! je krásny :) a máš krásny tvar nechtov :))))))

    OdpovědětVymazat
  11. Jee ta pleťová barva je úžasná!:) vůbec bych neřekla, že bude mít Miss Sporty takové krytí!:) asi večer budu muset zaběhnout do drogerie a jeden si taky pořídit!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se budu opakovat, ale Miss Sporty u mě delší dobu boduje. :) Ty nude laky se jim povedly :)

      Vymazat
  12. ja mám ešte 452, čo bude super na leto, oranžový a celkom ma prekvapil (v dobrom) krytím. páčia sa mi inak všetky a fialový je pre mňa top

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, tak po 452 se musím podívat !! To je přesně ta barva, kterou poslední dobou bytostně potřebuju v nejrůznějších odstínech :))

      Vymazat
  13. Woow, tak ten první a třetí chci!! Musím asi brzy navštívit drogerii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že láčky zaujaly. :) Taky se už docela těším na další úlovky od MS :)

      Vymazat
  14. MS laky mám docela ráda, jsou za bezvadnou cenu, mají perfektní barvy a na lakování si taky nemůžu stěžovat. Poslední barva vypadá perfektně! :) Já mám od nich nejraději asi modou 456 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta 456-ka vypadá skvěle, je docela podobná Raindrop od NYC, který mám moc ráda. :)

      Vymazat
  15. První odstín je nádherný sama ho mám a je můj nejoblíbenější a po posledním se musím kouknout je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že ho objevíš. Škoda, že neznám jeho číslo. :/

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...