úterý 29. dubna 2014

Nehty jako čínský porcelán :)

Ahojky :)

Musím vám říct, že mě vážně moc potěšilo, když mi bylo nabídnuto od e-shopu Bornprettystore.com vyzkoušení jejich produktů. Sama jsem si mohla vybrat, co bych ráda zkusila a to byla těžká volba. :)) V domnění, že se jedná o vodolepky, vybrala jsem si tenhle motiv ( a ještě jednu věcičku, ale o té příště ), a ony to jsou nálepky. Nevadí, holt bych si měla zlepšit angličtinu a jedeme dál. :))
Motiv E145 ( mají i další podobné varianty ), je složen z modrých květinek a květinek v rámečku a jakmile jsem viděla několik variant nail artu s těmito ozdůbkami, totálně mě to uchvátilo a musela jsem je mít. Barevná kombinace laků, kterou jsem si zvolila není zrovna nejoriginálnější, ale myslím, že snad každému se při pohledu na tyhle nálepky vybaví čínský porcelán a jaké jiné barvy, než světle modrou, tmavě modrou a bílou, zvolit ? :) 

Použila jsem Flormar WL10China Glaze - Electric Beat a bílou GS 148.
Když bylo nalakováno a relativně sucho, nalepila jsem nálepky a pomocí zatlačovacího kopýtka na nehtovou kůžičku nálepky vyhladila, aby jejich hrany nebyly viditelné. A teď nevím, jestli jsem měla nedostatečně zaschlý lak, anebo to ty nálepky dělají, ale okraje mi stejně jdou celkem vidět, ač se to na fotkách nemusí zdát. Je ale fakt, že nálepky na pravé ruce jsou celkem v pořádku a tam se mi zdá, že byl lak opravdu o něco lépe uschlý. A nakonec, před nanesením top coatu jsem okolo nálepek vytvořila pomocí zdobící kuličky puntíky od největších po nejmenší. Mimochodem, odstín nálepek je ve skutečnosti tmavší, ale fotila jsem bleskem a ten je trochu zesvětlil. 
Z nail artu jsem nadšená a mám radost, že můžu vyzkoušet pár věcí z tohoto e-shopu bornprettystore.com.












Doufám, že se líbilo a pokud máte v plánu si něco z e-shopu bornprettystore.com objednat, tak můžete využít 10% slevu po zadání kódu NMX31 :)

Přeju hezký den 

12 komentářů:

  1. Moc hezké :) Líbí se mi ten vzor samolepek, který jsi vybrala :) a laky jsou taky krásně nakombinované

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani :) Líbil se mi nejvíc no. :) Ale i tak to trvalo, než jsem se rozhodla. :))

      Vymazat
  2. Moc se mi to líbí. Doma mám plno nálepek, tak až budu mít čas, tak zkusím taky něco vytvořit. Tak hezké to mít určitě nebudu, ale za pokus to stojí :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale coby ne, jen se lípne nálepka a je to. :D Jsem ráda, že se ti to líbí Radu :)

      Vymazat
  3. Moc hezke nalepky i ty barvicky. Jsi sikovna, moc se mi to libi! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem natěšená, až zkusím zase někdy jinou variantu. Ale moc si to k jiný barvě neumím představit. :D Děkuju !

      Vymazat
  4. Jsi moc šikovná, je to fakt hezký:) jediné, co já bych asi ubrala, je ta světle modrá, podle mě by dvě barvy úplně stačily, jako je to na těch hrnečkách, ale to je možná jen o zvyk:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to docela takhle líbí, ale je pravda, že by tam zase tolik nechyběla. :)) A moc děkuju Baju. :)

      Vymazat
  5. Je to veľmi pekné, tá kombinácia farieb sa skvele doladuje :)

    OdpovědětVymazat
  6. neoriginálna kombinácia? pre mňa určite nie, bielo-modrá je super! a krásny motív, naozaj ako čínsky porcelán :-) mne sa nechty páčia veľmi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To protože to je takový prvoplánový a už jsem to asi i několikrát viděla, tak proto "neoriginální" :)) Ale jako jo, vždyť i mně se to líbí a jsem moc ráda, že tobě též. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...