čtvrtek 24. dubna 2014

Mňam nehty :))


Pěkný čtvrtek :)

Dnes to bude hravé, sladké a mňamkózní :))
U Cutepolish jsem už dávněji viděla video na nail art s čokoládovou polevou. Teď jsem se rozhodla, že to taky zkusím a musím říct, že mě nehty bavily.

Cutepolish použila základní barvu růžovou, kterou přetřela zmaťnujícím top coatem a já to udělala trochu jinak. Určitě jsem to někde viděla, ale nevzpomenu si u koho. Místo základní barvy jsem nedala nic. Nehty jsem přetřela klasickým base coatem a poté nanesla matný top. Pak už to chtělo tu správnou čokoládovou barvu. No a který adept je vhodnější, než Rimmel s názvem Chocolate Fountain ? :)


K výtvoru jsem potřebovala zdobící kuličky ( bodkovače ), s větší kuličkou na konci. No zjistila jsem, že i ta největší, kterou disponuji, je stále malá k tomu, co jsem potřebovala. Poleva tak nevyhlíží úplně precizně, jak jsem chtěla, ale... vždycky může být i hůř. :)

Kdekdo z vás už určitě viděl návody na you tube, jak postupovat, ale ve zkratce : S bodkovačem vytvoříte tři puntíky a z nich následně "táhnete" barvu až nakonec nehtu. Nakonec spojíte a když je lak suchý, přidáte si v libovolných barvách sladké sypání na čokošku. :)






Hezký den všem :)

17 komentářů:

  1. Parada Romco, tohle je moc povedene :-)
    A vubec nevadi, ze jak rikas, si mela malou kulicku, podle mne to vypada paradne.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak tohle je naprosto kouzelné!! To je láska na první pohled... Tvé nehtíky jsou přímo k "sežrání"!:o)))) Krásný den:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé :) Děkuju Marcelko ! Tobě taky krásný den. :)

      Vymazat
  3. vypadá to jako kdyby došel toaletní papír

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míváte takto barevná hovínka? Asi by to chtělo změnit stravu za méně pestrou :-p

      Vymazat
  4. Romčo to je fajn :) hned jsem dostala chuť na čokoládu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chachá, já si říkala jestli to povzbudí chuť. :)) Děkuju Hani. :)

      Vymazat
  5. Téda, já bych měla strach, že budu mít furt chuť na čokoládu. :D Vypadá to fakt dobře. Akorát bych to asi nedoporučovala těm, co si rádi koušou nehty. :D :D

    Hezký den!
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí k sladkému tolik netíhnu, ale občas mě to chytne a to bych pak toho zblajzla..:D T
      Třeba by místo nehtů zakousli tabulku čokolády. :))
      Tobě taky přeju krásný den. :)

      Vymazat
  6. Tuším som pri tvojich nechtoch dostala chuť na sladké :P Veľmi podarené nechtíky, Romi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem asi měla vložit upozornění anebo rozdávat čokoládky.. ale jak ?? :))) Děkuju moc. :)

      Vymazat
  7. aj mne si narobila chute...to sa nerobí!:D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...