středa 30. dubna 2014

Měsíční shrnutí & co se nastřádalo na Instagramu



Dobrý večer :)

Wow, tak jsem se pochlapila a byly tu čtyři nail arty tento měsíc :D
Asi nejpodstatnějšími událostmi na blogu za duben bylo, že jsem myslím docela razantně změnila design ( který se vám moc doufám i líbí :-). Vůbec poprvé jsem přijala nabídku ke spolupráci s Born Pretty Store ( jestli krátkodobá, dlouhodobá - to zatím netuším, každopádně z toho mám radost jak malá :-), a v neposlední řadě - už je vás tu skoro 150, což mi dělá obrovskou radost a za to vám moc děkuju. :) Na facebooku je vás už 102 - opět velké díky - no zkrátka pro mě velmi vydařený měsíc.

Odkazy na články za duben vynechám. Asi je to zbytečný. Stejně mi jde o tu výslednou koláž z toho, co za daný měsíc bylo..

Možná vám neušlo, že jsem ještě nezveřejnila nákupy, které obvykle bývají den před tímhle shrnutím. Je to prosté - nestíhám. Nepřipravila jsem si - nemám. :)) Ale určitě tu budou buď během příštího týdne, anebo je možná spojím s květnem, protože teď toho zase tolik nebylo..

Taky tak milujete pizza štrůdl ? Já hrozně !

Já s panem Odinem :) Není s tou hračkou sladkej ?? :D


Po delší době jsem si přečetla něco od Robina Cooka, začala číst ságu od Charlese Strosse - Rodinný podnik a doslova zhltla Robokalypsu, která se bude i natáčet a režie se ujal samotný Steven Spielberg.

Druhý díl ságy Rodinný podnik ( jako je to pětidílná série a v naší knihovně mají jen první tři díly - no je to normální ?? :/ ), náhodou jsem zjistila, že už je druhý díl BZRK a pokračuju v trilogii Havran od Gilese Kristiana. Nebyla bych řekla, že mě kniha z prostředí norských bojovníků bude tak bavit !

Ehm, ehm.. zamilovala jsem se do tohoto herce..:)) Joseph Fiennes

Výborná bašta - bulgur s hráškem a baby karotkou

Objednala jsem si dva vějířky a hned si je nalakovala - ale je jich málo, těch tipů - 24 na každém :))

S prázdnou se za malinkým synovečkem přece nejezdí :) ♥
Co udělalo tenhle měsíc radost vám ? Jen se mi pochlubte :)


6 komentářů:

  1. Pěkně povedený lakovací měsíc :) i já Romčo nestíhám hlavně s komisařem Barnebym (jak ho titulovala bratrákovo dcera :D). Papáníčko vypadá moc dobře, hned bych ochutnala. A nejlepší je stejně pan Odin, posíláme mu packu s Barneym :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha :)) tak pana komisaře Barnebyho moc zdravíme :D Děkuju Hani :-*

      Vymazat
  2. Nejvic se mi J. Fiennes libil ve filmu Zabij me nezne. A ze zdravim pana Odina!:O))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě se rozhoduju jestli ten film zkouknout. :) Pozdravy vyřízeny Marcelko. :))

      Vymazat
  3. Super fotky! A ty tvoje nehty jsou prekrasne...fakt mas talnet!

    Instagram

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...