úterý 1. dubna 2014

Maybelline Super Stay 7 Days 615 Mint For Life


Ahojky :)

Tenhle láček ke mně připutoval od Hanky, když pořádala soutěž a na mě se usmálo štěstí. 
Odstín je to vážně nádherný a k jaru jako stvořený. Krásná pastelová barvička v mint odstínu, u které vám budou stačit dvě vrstvy. Čekala bych právě, že se bude hůře lakovat asi jako každý lak, ve kterém je větší podíl bílé. Ale tenhle kousek se překvapivě lakoval moc dobře. V první vrstvě sem tam udělá pár holých míst, ale druhá vše zakryje. Štěteček, kterým tento lak disponuje mi dobře sedl. Je širší a střižený do obloučku. Ve výsledku se mi s ním velmi dobře dařilo zajet až těsně ke kůžičce aniž by zatékal tam kam nemá. Nechci, aby to vypadalo tak, že to byl dárek a tak ho teď proto vychválím, to vůbec, ale fakt musím říct, že takhle dobře a snadno se mi už dlouho nelakovalo. Jednu výtku mám a to k výdrži. Oněch zmiňovaných 7 dní opravdu nevydrží. Nosila jsem ho tři dny a pak se na nehtech pravé ruky začal malinko odlupovat, takže šel zase dolů. 
Měla jsem chuť ho ještě něčím doplnit a volba padla na glittrový lak od Avonu, kterým jsem přetřela prsteník a slušelo jim to spolu. :)




















A co vaše top jarní barvička ?

Mějte hezký den :)

24 komentářů:

  1. Ta barva je úžasná, přesně takovou teď sháním. Moc díky za tip. A mimochodem super fotky.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda Radu. :) Za pochvalu moc moc děkuju !

      Vymazat
  2. Krásna farba, hodí sa veľmi k jaru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální adept na jaro, že Miško :) Taky děkuju.

      Vymazat
  3. Taky se na tu barvu chystám:)) krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný lak a moc podarené fotky! Veľmi si sa zlepšila :-) Ja mám na sebe niečo podobné ChG - For Audrey a cez to strieborné glitre od Essie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, For Audrey je nádherný odstín. :) Ta stříbrná k těmhle odstínům tak krásně pasuje, viď. :)
      A pochvaly si velmi cením, děkuju Veve ! :)

      Vymazat
  5. Tak teď už to vím. TOHLE je moje top jarní barvička!!:o))) Jen by to chtělo někoho, kdo mi tak kráásně a bezchybně nalakuje nehty...:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, s tímhle lakem to jde fakt úplně samo :)) Jsi moc hodná, děkuju. :)

      Vymazat
  6. Tuhle barvičku prostě musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě jo :)) Láček udělá velkou parádu, tenhle odstín fakt miluju. :)

      Vymazat
  7. To je strašně super barva a tvoje nehty jsou fakt krásné, já jsem teď unešená z podobné mintovky od Rimmel Rita Ora, mám jí nafocenou tady: http://anisek-nail.blogspot.cz/2014/03/rimmel-rita-ora-873-breakfast-in-bed.html a máš to strašně pěkně nalakované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsi zlatá :) Mám radost, že se ti tak líbí :) Tyhle láčky jsem okukovala a asi nejvíc se mi líbí ty polepky na víčkách :D

      Vymazat
  8. Romčo moc Ti barva sluší a líbí se mi i oživení glitrovým lakem. Ona ta výdrž asi bude indviduální u téhle řady, já co mám ten světlý tak mi vydžel dost dlouho, sice to týden nebylo ale možná 4-5 dní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuju :) :-* Zatím další odstíny nemám ( což se ale změní, je tam plno krásných barev ), ale každopádně ti vydržel hodně dlouho, škoda, že i mně nevydržel déle, je nádhernej :)

      Vymazat
  9. No ten je krásný! Fakt na jaro jak dělaný :) A moc se mi líbí tvé kratší nehtíky :) A taky ti musím pochválit fotky, radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Hani ! :) To mám radost, že se vše tak líbí. :)

      Vymazat
  10. je to úplne nádherný mintový lak, to uznávam a fotky s prstienkom mu ešte pridávajú. a pristane mu aj ten Avon, toto bude fajn chladivá kombinácia v letných horúčavách :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš Suzi, kápla jsi na to - teď mám k chladně světle modré Gabrielle další kousek, co ochladí, až přijdou ta horka. :) Děkuju, Suzi :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...