neděle 20. dubna 2014

Květinový nail art :-)


Krásný den vám přeju. :)

Dnešní nail art je inspirací u Elleandish // Janelle, kterou jsem objevila už dříve díky Hance, ale až nyní jsem shlédla několik jejich videí. To je tak šikovná holka, že to neni ani možný. Po celou dobu sledování videí jsem měla chuť popadnout laky a tvořit. Což jsem si nakonec ve čtvrtek večer po práci splnila a poprvé se pustila do kvítků.. vzešel z toho tenhle výtvor.

Na její video s postupem se můžete podívat zde přímo na jejím kanálu.

Postupovala jsem úplně stejně.
Pomocí štětečku z laku jsem vytvořila malý flíček a hned za mokra do něj aplikovala bílý lak, který jsem se zdobící kuličkou promíchala a tím vznikl květ. Fialkové kvítky jsou tvořené s lakem Astor Fashion Studio 200 Urban Lolita. Druhou barvu jsem zvolila malinově růžovou od Essence 107 Naughty and pink ! Tady se mi úplně nezadařilo. Zřejmě jsem použila příliš bílého laku a vznikl z toho spíše takový flek. Paradoxně se mi na pravé ruce květinky povedly o něco lépe. :D S lakem China Glaze Cha Cha Cha ( který jste viděly na špičkách nehtů v tomto příspěvku ), jsem sem tam udělala lístky. Pak už jen pár černých puntíků a hotovo. :)

Na ukazováku a malíčku vidíte Maybelline 615 Mint For Life.

Samozřejmě by to nebylo ono, kdyby mi nespadl vlásek laku z černýho puntíku........










Mějte se krásně. :-*

24 komentářů:

  1. Ty jsi šikulka, moc se ti to povedlo. Já Janelle sleduji skoro odzačátku, co má kanál a jen slintám, co ta holky všechno dokáže :) Já vůbec nevím, kdy bude nějaký příspěvek u mého blogu nestíhám s Barneym :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Haničko :-) Jojo, je úžasná, určitě jsem se u ní neinspirovala naposledy. :))
      Barney dá zabrat co. :D Doufám, že se mu ve školce líbilo, prckovi :D

      Vymazat
  2. Paráda, jednoduchý způsob jak mít krásné nehty, budu to muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho, vážně to není nijak náročný. :)

      Vymazat
  3. Moc povedené. Já se již dlouho k žádnému nail artu nedostala, ale nějaký květinový vzor bych chtěla vyzkoušet. Moc se mi zalíbil ten mint lak od Maybelline, má krásnou barvu.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je můj oblíbenec, ten Maybelline, nádherná barvička. :)
      No já jsem teď zkoušela květinky poprvé a taky trvalo dost dlouho, než jsem se k tomu konečně dokopala. Děkuju. :)

      Vymazat
  4. krásne sú tie kvietky :) tá mentolová farba sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně a jednoduše, to bych mohla zvládnout i já. :-)

    http://lenynie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přesvědčená o tom, že se ti zadaří. Já jsem na tohle docela nemehlo a nedopadlo to zas tak špatně. :))

      Vymazat
  6. Vypadá to moc krásně a jemňounce :). Opravdu povedený nail art. Videa zkouknu a asi se taky do něčeho pustím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pusť, Gedzitko, moc ráda se podívám na tvoje výtvory. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  7. Viděla jsem na instagramu a čekala kdy sem dáš článek :) Je to supr, schválně jsem zkoukla odkaz a hodně mě zaujal ten mořský nail-art.
    Kytičky jsem taky docela dávnou zkoušela, ale nějak jsem s nimi nebyla spokojená tak se k nim taky možná někdy vrátím :)
    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1.0-9/p180x540/576111_2792461545424_888786760_n.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale teď jsem teda zkoukla přímo ten tutorial na kytky a ty tvoje se mi líbí víc O:-) :D

      Vymazat
    2. Jé, náhodou moc hezký. :) Já bych byla bývala nejraději dala příspěvek hned, ale nakonec jsem to vydržela. :D No a moc ti děkuju, jsi zlatá. :) ♥

      Vymazat
  8. Jééé, to je zase krása... to se ti moc povedlo, jsem unešená, budu muset něco podobného zkusit. My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  9. romantický nail art v skvelej farebnej kombinácii na peknú slnečnú nedeľu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný, jemňoučký, moc se mi to líbí:o))

    OdpovědětVymazat
  11. Romčo to je úžasný! Jarní, svěží... Moc se ti to povedlo. Nechceš mi přijet taky nalakovat nehty? :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...