čtvrtek 3. dubna 2014

Flormar Wet Look WL10



Ahojky :)

Konečně mám pravou, temnou modř. Nemusím asi moc říkat, že jsem se velice zaradovala, když můj pohled v Tetě spočinul na tomhle krasavci. Už jsme se s Adrianou shodly na tom, že totiž nalézt tmavší modrý lak bez shimmeru či třpytek, je skoro nemožné. Tenhle kousek od Flormaru má být ještě navíc s "wet" efektem, tudíž by nehty měly vypadat jako mokré právě nalakované. A musím s radostí říct, že co hlásá, taky plně splňuje. Na nehty jsem žádný top coat nepoužila a leskl se jak divý. Mamka si ho taky velmi oblíbila a bez tc jí vydržel až pět dní ! Poté se už začal na špičkách trochu ošoupávat. Lakování bylo pro mě trochu horší. Lak je poměrně vodový a docela špatně se mi odhadovalo to správné množství, které nanést. Buď moc, anebo málo. Na štětečku navíc ulpívalo pořád hrozné množství barvy a já otírala a otírala o hrdlo lahvičky jak divá, stejně na konci štětečku byla pořád relativně velká bambule tekutiny. :D
Co se krytí týče, tak normálně by stačily dvě vrstvy. Mně ale sem tam prosvítaly nehty - což by normálně zas tak moc vidět nebylo, ale na fotkách už ano, takže třetí vrstva už vše spravila.
Jinak se mu ale nic dalšího vytknout nedá, mé srdce mu totálně podlehlo.
Ve stínu či v místnosti je jeho barva tak tmavá, že jde skoro až jakoby do černa a na slunci zase poměrně dost zesvětlá. Musím říct, že s fotkami jsem tentokrát docela spokojená a pokud sháníte podobný odstín, tak tenhle vám doporučuju všemi deseti. 

Na konci je pár fotek s Blush Over Hue od SH, náramně jim to spolu slušelo.
A vyzkoušela jsem ho i přetřít zmatňujícím top coatem a moc se mi to nelíbilo.








Ve stínu
Ve stínu











Mějte se fajn. :)

29 komentářů:

  1. opravdu temná modř a jak tak na něj koukám, tak se mi moc líbí a spolu se Sally je to vážně skvělá dvojka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou Sally si vážně moc dobře sedly, viď. :) Jsem ráda Hani, že zaujalo. :)

      Vymazat
  2. To je ON!! Mého srdce šampion! No nic, letím pro něj. :D To už je druhý "flormarák", po kterém toužím kvůli Tobě! :D Doufám, že u nás budou mít aspoň jeden z nich. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak se pak pochlub, jestli na něj narazíš. :) Tenhle kousek si fakt považuju, vzhledem k tomu, jak špatně se takový odstín shání.

      Vymazat
  3. Jé a to mně to přijde naopak luxusní s tím matným topem! A ještě s tím Sally... no pecka! Ale je moc pěkný už sám o sobě. Vůbec si nevybavuju, jestli nějakou takovou temnou modř mám, s třpytkama určitě, ale čistý... asi ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také se mi moc líbí s tím matným topcoatem :) já totiž na modré odstíny moc nejsem, ale s tím matným to vůbec nevypadá špatně :)

      Vymazat
    2. Cácorka : Děkuju Hani. :) Přesně tak, už sám o sobě dovede pěkně zaujmout. :) Ani by už žádný doplňující lak nepotřeboval, ale tuhle kombinaci jsem měla v hlavě od chvíle, co jsem ho koupila :)) Já nevim, mně se ten mat nějak pořád nezdá.

      Alice : Děkuju Alice, jsem ráda, že zaujalo. :) Většinou se mi mat líbí, ale tady v tom případě moc ne. :))

      Vymazat
  4. tiež sa pridávam, že s tým matným je úžasný! farbou mi pripomína starý Essence, Just rock it! a musím povedať, že súhlasím, je to dokonalá tmavomodrá. Sally mu veľmi pristane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, že se matný nebude moc líbit. :) I proto jsem mu moc fotek nepořídila. Tak teď jsem překvapená, že jsou reakce opačné. :D A děkuju. :)

      Vymazat
  5. No super, taky fešák :-)! A matný vypadá úplně královsky :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Opět nádhera, v obou variantách lesk i mat

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná tmavá modrá. Na ty wet look laky už jsem koukala a říkala si jak asi budou vypadat a koukám že se fakt krásně leskne. Se SH plus mat vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tomhle kousku asi u jednoho nezůstane. :) Moc mile mě překvapil. Děkuju ti. :)

      Vymazat
  8. No teda, Ty mi dáváš... Zase nádherný lak... Navíc u nás zrekonstruovali Teta drogerku a přidali tam novou kosmetiku... Moje úspory, třeste se:o)) Hezký večer!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ošklivý laky sem nebudu přece dávat. :)) I když, co je ošklivý lak ? V barvách u laků na nehty jsem dost otevřená téměř všemu. :D Nová Teta, jo ? :) Tak to se připrav Marcelko, s prázdnou rozhodně odcházet nebudeš. :)) Krásný večer i tobě ! :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Taky se mi děsně líbí. Teď se musím krotit, abych ho necpala do každýho lakování. :D

      Vymazat
  10. Tak výsledná kombinace je úplně perfektní!
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  11. Mám podobný efektový topcoat od Essence a vůbec by mě nenapadlo to zkombinovat s touhle barvou. Přemýšlela jsem o nějaké nude ale tohle je teda super! :) A s tím matným nadlakem to náhodou vůbec nevypadá zle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla v plánu prakticky hned, jak jsem si ten Flormar přinesla domů, tak jsem ráda, že jim to spolu tak sedlo. :) Náhodou ta nude je dobrá volba, na těch vypadají efektové laky snad nejlépe. :) No a moc děkuju, stále mě překvapuje, že se s tím matem tak líbí, ale jsem samozřejmě moc ráda. :)

      Vymazat
  12. krásná barva!:) to je vážně ta nejtemnější modrá, na kterou jsem mezi laky narazila! a wet efekt je vážně krásný!♥

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peťo :) Už jsem zvědavá na další odstíny. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...