úterý 15. dubna 2014

Essence 02 Baby, you're a firework


Přeju pěkné úterní ráno. :)

Dnes bych vám ráda představila druhý kousek z řady efektových laků od Essence.
Tento parádník nese název Baby, you're a firework a musím říct, že jsem z něj nadšená ještě víc, než z Glitz & Glam, který jsem vám tu začátkem března ukazovala. 

Jak z úvodní fotky vidíte, zkoušela jsem ho na tři laky a pořád se neumím rozhodnout, na jakém se mi líbí nejvíc. V podstatě mu to ale bude slušet na jakémkoli pastelovém odstínu a vždy si s jistotou zaručíte jiný efekt.

Lak je tvořen drouboučkými třpytkami v jemně růžové barvě, které přecházejí až do meruňkové. Na tmavém podkladě jdou třpytky výrazně do meruňkové a růžovo-fialové, na světlém podkladě docílíte jemnějšího vzhledu. S lakováním nebyl žádný problém, lak je středně husté konzistence. Mě naprosto okouzlil a jsem zvědavá, co na něj řeknete vy. :)



Na této tmavé fialové v odstínu Party Rock od Uma Cosmetics docílíte až skoro vesmírného vzhledu. :) Nanesla jsem jednu silnější vrstvu a vypadalo to moc dobře. :)






Jemnější kombinace, která mě nakonec uchvátila natolik, že už jsem si ji na nehtech nechala. Použila jsem Gabriellu Salvete 101







Na modrém NYC 325 Raindrop působí velmi sladce, nemyslíte ? :)






To je dnes ode mě vše. Doufám, že se příspěvek líbil a mějte se hezky. :)

22 komentářů:

  1. Dobre ranko - za me vede jednoznacne kombinace s modrou ;-) Maceska

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je úžasný, při nejbližší příležitosti si pro něj běžím. Líbí se mi na všech třech barvičkách,taky nevím na které nejvíc, sluší všem :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen běž, stojí za to Radu. :) A jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  3. Hodně je zajímavý na tmavé Umě a i ta decentní verze s GS je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je krása, Romanka! za mňa určite na Gabrielle Salvete a NYC, pričom ten NYC je pre mňa úplne TOP ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nečekala, že na tom NYC tolik zaujme, ale já mám poslední dobou špatné odhady..:D Mockrát děkuju. :)

      Vymazat
  5. Já tuhle "baby" modrou moc nemusím ale tohle je super :) S tou růžovou taky, ale s tou modrou je to takový nápaditější :) moc pěkný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se ti kombinace líbí. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  6. Opět nádherné kombinace ;) Jsem se ráno pořád kochala..ještě že mám nalakované nehty jinak bych hned lakovala..mám totiž ten Essence doma! Hurá! Všechny kombinace jsou moc povedené..ale u mě asi vede GS a NYC..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc jsi mě potěšila. :) Nakonec se mi nejvíc líbí na té GS. :) To je super, že ho máš. To už se těším zase já na tvé kombinace. :)

      Vymazat
  7. Já věděla, proč dnes sem k Tobě kouknout:o)) Krásné, krásné, jen co je pravda. Přiznám se, že bych tento lak možná ve stojanu přehlédla, v lahvičce mě až tolik nezaujal, ale zasloužil by ode mě omluvu:o)) Na nehtech je nádherný, suprový, ve všech třech variantách, ale přece jen s GS je to láska na první pohled... Děkuji za inspiraci, jsi úžasná!! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, Ty jsi úžasná, kdybys viděla, jaký úsměv jsi mi vytvořila na tváři. :) Moc děkuju za krásný komentář. ♥

      Vymazat
  8. ♥ No tak to je bomba, ty jsi tak šikovná, máš fakt cit na ty barvičky a jedeme na stejné vlně. Strašně se mi Tvé kombinace líbí. Všechny jsou úžasné, nejde prostě rozhodnout, ktera je lepší. Možná trošku převládá GS, to je srdcovka. Akorát mi vždycky pozlobíš peněženku, protože pro tenhle kousek já jdu! Už jsem na něj koukala, ale prostě mě nezaujal jako teď. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Moc děkuju, mám velkou radost, že se tak líbí ! No docela jsem ráda, že jsem ho v obchodě nenechala. :)) Mě zaujal sice hned, ale teprve teď mě až tak nadchl. No s tou GS mi připadá nejlepší, nosilo se dobře. :D

      Vymazat
  9. Ty jo, moc krásné kombinace!!! Na růžové je takový něžný, na fialové více vynikne. Nejmíň mě bere na té světle modré, ale já světle modrou moc nemusím, takže tím to bude! Je to fešák ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme zajedno Adri. :)) Sice světle modrou mám moc ráda, tak tady se mi líbí nejvíc ve stejném pořadí jak tobě. A děkuju ! :)

      Vymazat
  10. Ta modrá je boží! Na té GS se mi taky líbí, ale ta se mi zas asi líbí víc sama o sobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta GS - takový nenápadný odstín a jaká krása, viď ? :)) Děkuju Hani :)

      Vymazat
  11. Všechny kombinace jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...