čtvrtek 13. března 2014

Miss Sporty Oh My Gem! č. 001 s Rimmel 800 Black Out


Ahojky. :)

Poslední dobou bych nejradši nosila pořád dokola různý zlatý, béžový a třpytivý odstíny v kombinaci s černou. :) Už bych sem vážně měla přidat nějakou veselejší jarní barvičku. :)) 
U tohohle MS jsem hned věděla, že mu to s černou bude slušet a nemohla se dočkat, až to zkusim. Výsledek na mě zapůsobil elegantně a moc příjemně.
MS kryl ve dvou vrstvách, ale na delších nehtech by to nejspíš chtělo tři vrstvy. Tahle zlato bronzová se zlatými třpytkami mi skvěle sedla a dobře se nosila. Tři dny vypadal skvěle, neloupal se mi, ale zato ten černý Rimmel... lakování nic moc a výdrží taky neoslní. Kryje ve dvou vrstvách, kdy v první je to samá lysina a ta druhá to už tak nějak zakryje. Ale já byla zvyklá na krytí v první vrstvě, takže za mě zklamání, protože jsem čekala, že oproti Essence to bude lepší. Už po prvním dni byl malinko oprýskaný a s každým dalším dnem se to jen horšilo, až jsem kvůli němu musela nehty odlakovat, protože oprýskaný lak je fuj, ale oprýskaný černý lak, je mega fuj ! Navíc jsem se doslechla, že dost houstne. Mně teda zatím ne, ale mám ho hrozně krátce..










Mějte krásný čtvrtek. :)

20 komentářů:

  1. Krása , právě hledám kvalitní černý a pak i bílý lak ... u černého možná zkusím taky Rimmel..vypadá to krásně ..jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak pokud jsi ještě nezkoušela, tak doporučuju bílou GS, to je nejlepší bílej lak, co jsem měla. Čekám, co si na mě Rimmel přichystá za překvápko, jestli fakt zhoustne..

      Vymazat
    2. Ahojky, bohužel zhoustne, mám ho asi dva měsíce a už je dost problém, překvapilo mě to:(

      Vymazat
    3. Ahoj, to by od Rimmelu asi nikdo moc nečekal :/ I kvůli tomu jsem ho brala. :))

      Vymazat
  2. Ten zlatý lak od Miss Sporty mám a jsem s ním neuvěřitelně nadšená a na nehtech vypadá naprosto úchvatně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně ti sluší ta černá! Ale ta zlatá nevím, nějak mi nezaujala, asi už jsem přeladěná na jarní barvičky - a proto ti chválím černou :D No jo no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani :D Já už bych ráda začala lakovat trochu jarnější barvy, tak snad se už od těch podzimních/zimních odstínů odtrhnu. :D

      Vymazat
  4. Pěkná kombinace a nezkoušela si ten zlatý přeláknout na tu černou, jak by to vypadalo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju. :) Přeláknout ho přes ten černý jsem chtěla, ale nějak jsem na to zapomněla a vzpomněla si až pozdě po odlakování. :))

      Vymazat
  5. Zlatý je nádherný! a brzy bude doufám i můj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povedl se jim. :) Tak doufám, že i tobě bude brzy dělat radost ve sbírce. :)

      Vymazat
  6. Luxusní kombinace... Oceňuji úžasné doplňky, které podtrhují krásu nehtů, jako například v tomto případě krajka... Fakt povedené:o)))

    OdpovědětVymazat
  7. peknú dobu som ten čierny používala ako naj čierny, ktorý som našla (dovtedy to bola tragédia). potom som skúsila Essence a išiel stranou. Teraz ho používam príležitostne alebo pod trblietky, ktoré tie jeho nedostatky, ktoré popisuješ, zmiernia. A áno, hustne a dosť a dosť rýchlo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tímhle mě Rimmel naštval no. :/ Sice tuhle značku nepovažuju za nějak extra nejkvalitnější, ale přece jen jsem čekala víc, než třeba od Essence, takže docela šok.

      Vymazat
  8. Pěkná kombinace, už mám všechny Oh My Gems, až na tenhle :D :D Pořád jsem si říkala, že ho nepotřebuju, ale teď jsem na vážkách =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se tenhle líbil ze všech nejvíc. :) Ostatní asi nepotřebuju, jsou sice pěkný, ale zase tolik mě nenalákaly. :D A děkuju. :)

      Vymazat
  9. Mám ten lak od Miss sporty a jsem z něj nadšená.. krásně zkombinované barvičky L.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...