úterý 4. března 2014

Essence Effect Nail Polish - 03 Glitz & Glam


Ahojky :)

Essence tady letos ještě nebyl, naposledy jsem vám pár kousků ukazovala v listopadu. Tak nějak už tuhle značku tolik nevyhledávám, ale po poslední návštěvě Rossmanna jsem do stojanu týhle dekorativky nakoukla a myslím, že jsem dobře udělala. Měli tam spoustu novinek a to právě třeba tyhle nový efektový laky. Já vzala dva, jak z nákupů víte a tak si dneska prohlídneme Glitz & Glam v plný parádě. :)

Musim vyzdvihnout design a tvar lahvičky, který se mi opravdu hodně líbí. Co se mi už nelíbí je to, jak bezohledně je nalepená na víčku etiketa :( Vlastně mě to pěkně štve, protože sloupnout to pořádně nejde a když už bych to nějak seškrábala, zbudou tam stopy po lepidle.. jako jo, nechá se to ještě dočistit, ale PROČ bych se s tím měla dělat ? Za tohle bych dotyčnou osobu propleskla !

No když teda rozdýcháte ( i když kdo ví, možná s tím mám problém jen já ), tu etiketu, tak vás určitě očaruje krásná tekutina, co se v lahvičce ukrývá. Nedivim se, že byly ve stojanu poslední dvě lahvičky. :)


Obsah totiž tvoří překrásná tekutina, která má droboučký třpyt v zelenkavém a zlatavém odstínu, doplněné o růžové střípky. ♥ Podle mýho názoru velmi originální kombinace. Zkoušela jsem ho na bílý a fialový lak, ale i samotný a ve třech vrstvách se dá krásně nosit. Delší nehty by ještě určitě potřebovaly jednu vrstvičku navíc. Schnutím už tolik neokouzlí, protože i po relativně delší době je takový jakoby měkký a to i po nanesení top coatu. K barvám, na který jsem ho ještě zkoušela. Na béžový mu to sluší moc, ale protože tu jsem vám tu v poslední době ukazovala celkem dost, tak jsem pro zpestření vybrala zas něco jinýho. Na černý strašně moc vyniknou ty zelené třpytky a mně se to už nějak nelíbilo. Bylo to fakt moc a celý výsledek ztrácel na jakési jemnosti a romantičnosti. Protože tím pro mě tenhle kousek je a prostě ne-e nelíbilo se mi to.
Dobře to vynikne na fotce níže, kde je barva na štětečku, takže pro představu. 



Teď už asi fotky. Vybrala jsem si fialový L'oréal 508 Amazon Flower a klasický bílý GS 148. Na pár prvních je s Essence nalakovaný jen prostředníček a pak už postupně všechny nehty. Na těch prosluněných fotkách moc lak nevyznívá, ale pak jsou tam ještě fotky, když se trochu zatáhlo a to se mi fotilo nějak líp. :)



















Tak jak se vám líbí víc ? :) Na tmavých odstínech vynikne ten zelený třpyt a na světlejších/sám zase ten zlatavý. :)
Jestli na něj někde narazíte, minimálně ho omrkněte, protože takových kousků není nikdy dost. :)

Mějte prima úterý :)

29 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To mi nakonec přišlo nejslabší, ale jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  2. No tak jsem původně myslela, že to zas vyhraje bílý podklad, ale na tom fialovém se mi taky dost líbí - právě ten zelený třpyt :) Takže jsem na vážkách. A za tu etiketu bych taky vraždila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, pěkně to naštve. Já jsem asi taky za ten fialový a pak samotný. :)

      Vymazat
  3. Barvu se ti podarilo vyfotit paradne! Ja s tim lakem bojovala (s focenim)- a stejne to nevypada jak ma, takze moc moc chvalim! Jinac na bilem podkladu vypada skvele! Ja zkousela sama jen ve dvou vrstvach a nic moc :/ pak na fialkovy - svetlejsi- a taky trpytky zanikly :/ musim zkusit tedy svetlejsi podkladove odstiny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! Moc mě to těší. :) On se opravdu fotí trochu hůře. Největší problém jsem měla paradoxně u sluníčka. Pak, když se trochu zatáhlo, se mi fotilo mnohem lépe. Až budeš zkoušet zase nějaký odstíny, tak zkus nějaký béžový, na tom mi přišel strašně pěkný. :)

      Vymazat
  4. Mě se tedy nejvíce líbí na bílém laku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to sice přišlo slabší, ale zase na druhou stranu to vypadalo tak něžně. :)

      Vymazat
  5. Teda, na bilem podkladu se mi libi moc! Ale nevim, jestli ho potrebuju, mam takovych laku dost :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi to líbí právě na tom bílém laku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ty máš vždy tak nádherne nafotené nechty!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Asi se mi i líbí ale zařekla, jsem se, že už žádný od Essence nekoupím, kromě laků na razítka s těmi jsem poměrně spokojená. Glorius Acquarius mi zrušili jak už jsme si o něm psali. Jsem zvědavá na NUbar Vixen, který jsem včera dávala na FB :) Chválím taky fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani i já jsem si říkala, že Essence už tolik kupovat nechci, ale tenhle na mě přímo volal..a ty dva další taky..:D znáš to :))
      Jo, to je škoda, že GA zrušili. Na ten Nubárek jsem taky moc zvědavá, vypadá krásně. A děkuju. :)

      Vymazat
  9. Hm Essence letos docela jede s efektovými laky..celkově i nové barvičky jsou moc pěkné. Moc se mi líbí tvoje kombinace, krásně to ladí..:) Už si píšu na seznam a lak brzo koupím..a ještě ten nude Miss sporty..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Moni, povedly se jim. :) Možná se ještě podívám na ty zbývající, ale teď jsem se rozhodla si na chvilku dát stopku. :))

      Vymazat
  10. Na tom bílém laku vypadají naprosto luxusně, bože ty musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  11. ako v predchádzajúcom príspevku - biely podklad :-) inak tá etiketa, to je radosť s takým vrchnákom fotiť, že? celý oblepený :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se to občas trochu schovat s tím motýlím prstenem, ale stejně to tam čumí :/ Zasloužili by přes prsty ! I jsem tu etiketu chtěla sloupnout, ale došlo mi to až chvilku před focením a s čerstvě nalakovanými nehty..:D

      Vymazat
    2. chcela som poradiť lieh a kefku, ale ono to má ešte taký strieborný povrch, že by asi išiel dole tiež :-/

      Vymazat
    3. To je dobrej nápad, ale jak říkáš, to by dopadlo s tímhle lumpem :) Sloupnu to a zbytek zkusim omýt..

      Vymazat
  12. Nevím, strašně se mi líbí v lahvičce, ale zatím jsem nenarazila na fotky, kde by se mi líbil nalakovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míno, možná by se ti víc líbil opravdu naživo, on se totiž nefotí moc dobře a zase tolik nevyzní, jako ve skutečnosti. :)

      Vymazat
  13. Je krásný, na všech nehtech. A myslím, že by se mi líbil i přes černou, s těmi zelenými odlesky mu to strašně sluší :) Celkově se mi líbí ty jejich nové efektové laky, pár jich už mám doma a určitě ještě nějaké dokoupím :D Jako já vím, že blogerky moc Essence laky nemusí, ale já jich mám celkem hodně a jsem s nima spokojená, hlavně když příjde na barvy a ceny, s výdrží taky nemám problém, akorát sem tam se schnutím no... u normálních laků se to dá v pohodě vyřešit top coatem, horší to je ale u těch jejich pískáčů (starších, ty nové jsem nezkoušela), tam jsem chytla nerva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně asi nejvíc vadí ten design klasických Colour&Go, jinak asi taky nemám problém. Kratší výdrž u mě nehraje roli, když bych stejně nejraději každý den lakovala něco jinýho, ale najednou mě prostě přestaly lákat. Ale teda tahle řada efektových laků, ta mě nadchla. Taky uvažuju nad dalšími kousky, tak uvidíme. :)

      Vymazat
    2. Ony se hlavně strašně blbě skladujou... kvůli tomu pitomému tvaru lahvičky... ale zase se mi líbí, že je obal víčka stejně barevný jako lak, protože pak v šuplíku nemusím vytahovat jeden podruhém, abych zjistila co je to zač :D Ale barvy mě lákají pořád, hlavně teď mají plno zelených a modrých, ach :D A ten dalmatinový topper je taky fajn :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...