středa 19. února 2014

Miss Sporty Clubbing Colours - 031


Ahojky.

Chtěla jsem vám tenhle lak ukázat samotný a i s nail artem, ale u focení nastala záhada. Nejdřív jsem ho fotila bez ozdobení a vyšel mi o dost tmavší odstín.. pak fotím s nalepenými proužky a najednou odstín sedí. :)) Ty samý podmínky a takhle mě plete. :) Takže ho tady mám jen takhle s těmi proužky, protože by to nemělo absolutně žádný smysl, když mi ta barva vyšla úplně jinak..

Vy jste tuhle 031-ku viděly v příspěvku s lakem Brocades 224, kde jsem slíbila, že bude samostatný příspěvek. Tehdy jsem k němu nic neprozrazovala, jen jsem vyjádřila svou spokojenost s ním. :) 
Asi začínám přehodnocovat svůj názor na tyhle laky. Dřív jsem měla špatný zkušenosti s celkovou životností ( pár kousků mi v krátký době šíleně zhoustlo ). Těch pár laků, co teď mám jsou v pořádku a až na jeden odstín, který ale fakt nechutně barví - jedná se o číslo 346 - jsem spokojená. Začalo to hlavně řadou Metal Flip, kdy jsem snad poprvý v životě skutečně potřebovala lak MS :D 

Takže.. chtěla jsem nějaký béžový lak, zkoumala u Rossmanna, co která značka nabízí a tak nějak jsem shledala, že výběr se rovná nule.. Rimmel nic, Essence jsem moc nechtěla, ale ani tam žádný béžový laky nebyly, Maybelline nic..no u žádnýho stojanu jsem nic nenašla. Až jsem si při odchodu všimla schovanýho stojanu Miss Sporty a tam hned výběr tří barev nude. :) Bingo, našla jsem, co jsem hledala. Upřímně, trochu jsem se bála, protože jsem tak nějak automaticky předpokládala, že bude dělat bublinky, rýhovat a všechno možný. A místo toho nastalo milé překvapení. Krytí ve dvou vrstvách, žádný bublinky, lysinky, nic. Nosila jsem ho dva dny a dal by i víc, jenomže jsem ho polepila černými proužky od Essence, který teda přílišnou výdrží nedisponují. Výsledek - už po pár hodinách mi z konců nehtů slézala jejich barva a pár se jich i odchlíplo. Že byly přetřeny top coatem to je samozřejmost a i přesto. Pravda, pár mi jich i přes veškerou snahu trochu přesahovala přes hranu nehtu, ale i ty, u kterých jsem délku měla přesně s nehtem se dělo to samý, takže jsem to musela odlakovat.








Tak mě mrzí, že ho tu neuvidíte samotný, protože je fakt strašně hezkej. Úplně jsem zapomněla, jak moc se mi líbí čistě béžový nehty. :) Jinak lak mě stál 29.90,- takže obvyklá cena.

No a když jsme teda u toho, tak jaký je váš názor na tuhle značku ?
Přeju pěkný den. :)

12 komentářů:

  1. Od teto znacky mam nekolik laku a za tu cenu je odpovidajici kvalita. Jeden lak mi dokonce vydrzel cely tyden,takze to bylo az nad ramec ocekavani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak týden je už opravdu nadprůměrná výdrž i pro dražší značky. :)

      Vymazat
  2. To je neřád, že nechtěl spolupracovat při focení. Ale barva je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt mi to mrzí :/ Možná to ještě do třetice zkusim příští týden..:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Doufám, že s ním budeš stejně spokojená jako jsem byla i já. :)

      Vymazat
  4. veľmi ti pristane a páči sa mi na tvojich nechtoch, s tým prúžkom vyzerajú ešte lepšie. chystám sa na nákup, tak by som sa ani nečudovala, keby som s ním prišla domov, lebo ty máš na mňa v tomto neskutočný vplyv :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, hezky :D No je fakt, že u Metal Flip to bylo podobně, že. :) No a děkuju moc Suzi ! :)

      Vymazat
  5. Vypadá moc pěkně, takový ideální odstín nude laku, řekla bych :D A strašně se mi líbí v kombinaci s těmi černými pásky, přestože nevydržely, což je škoda, vypadá to moc efektně a elegantně! A odkud ty Essence pásky jsou? Jakože z normální nabídky nebo nějaká limitka? Vím, že nějaké pásky mají, ale myslela jsem, že jen barevné... :D
    Co se týče MS, celkově jsem nikdy od nich moc věcí neměla, s laky je to stejné, mám jen pár kousků, většinu už několik let, takové tmavé, zimní odstíny, ale zatím jsou pořád ok :)) jeden nový světlý jsem si koupila loni v létě a je moc krásný. A nejnovější co mám jsou dva glitrové z té Oh my gem řady, ty jsem dostala na Vánoce a jsou fajn. Nedávno jsem ale na netu viděla nějaké swatche a docela mě ty barvy chytly, takže na jaro a léto si plánuju pořídit nějaké další, protože mají krásné, veselé barvy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem fakt ráda, že jsem na něj narazila, protože jsem moc chtěla nějaký nude odstín a ještě když se chová tak vzorně. ♥ :) Jo ty Essence proužky jsou z běžný nabídky a byly v sadě spolu s dalšími - růžovými, stříbrnými a takovými..malinovými jakoby. :) Jak říkám, dost jsem změnila názor na tuhle značku a pár odstínů taky plánuju ještě pořídit. Oh my gem jsem nakonec neodolala a jeden kousek vzala, už bych měla pomalu chystat fotky nákupů, asi tam toho bude dost- tedy hlavně těch laků, protože tenhle měsíc jsem se nějak rozšoupla. :D

      Vymazat
    2. Já mám nude odstínů docela hodně, ale stejnak nikdy neodolám dalšímu :D Nude není nikdy dost :D A ještě k tomu za 30 korun!! No a teďkom budou mít ještě i pískáče, vidělas? Nedávno jsem viděla swatche na pár blozích a vypadaly pěkně, akorát ty odstíny jsou docela podobné pískáčům od GS a jeden pískáči od Golden Rose, takže nic ohromujícího... i když vypadalo to, že tam budou trošičku jinačí podtóny, tak se na ně chci stejnak jít kouknout naživo :D Ty malinové Essence pásky můžou vypadat krásně!! A nákupy určitě hoď, ať se pokocháme :D

      Vymazat
  6. myslím, že doma jeden MS mám, ale použíla som ho tak 2x, väčšinou siahnem po iných kúskoch:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...