neděle 16. února 2014

Maybelline Colorama Brocades 224 & Miss Sporty Clubbing Colours 031


Ahojky, přeju pěkný den.

Dneska bych ráda ukázala svůj poslední kousek z řady Brocades a bude jím tahle červená 224-ka. 
Když jsem tenhle lak měla nalakovaný prvně, moc nadšená jsem z něj nebyla. Ale tentokrát jsem ho zkombinovala s novým béžovým lakem od Miss Sporty a podle mě je výsledek hned o dost lepší. Zatím toho k MS moc říkat nebudu, protože ho mám už nachystaný na samostatný příspěvek.. ale jsem z něj naprosto nadšená a moc mile překvapená. :)

Takže k 224-ce. V podstatě by kryl už v první silnější vrstvě, ale díky hustší konzistenci a množství glittrů jsem se občas nedostala všude, kam jsem potřebovala, takže druhá vrstva poslouží k drobným korekcím a barva navíc získá lepší sytost. Povrch laku po uschnutí je docela hrubý, ale s tím si jedna vrstva top coatu poradí. Odlakování.. tak to je čirá hrůza, prosím pěkně. :D Mně šly opravdu ty dva předešlé celkem dobře dolů, ale tenhle mi dal pěkně zabrat ! Takže než se s ním trápit, to spíš doporučuju odlakovat s pomocí alobalu. Ovšem ta krásná barva vám to všechno vynahradí. Mně se vážně zalíbil až po nalakování s béžovým lakem MS. Nosila jsem ho dva dny a pak šel neporušený dolů, protože mě už nebavil. 
Snad jsem zmínila vše, co jsem chtěla a můžeme si dát fotky. :)








A ještě je vám sem dám takhle dohromady :)


Takže co na tyhle Brocades říkáte ? Máte některý, nebo jste je nechaly bez povšimnutí ? A je pro vás některý z nich jasný favorit ? Za mě je to určitě zlatý 220. 

No a protože zítra je pondělí, přeju vám pokud možno příjemný start do novýho týdne. :)

25 komentářů:

  1. Tento je síce naozaj krásny a s radosťou som si prezerala tvoje fotky, no ten zlatý je predsa len krajší podľa mňa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi zlatý líbí nejvíc. :) To byla spolu s tím Max Factor kombinace, která se v mym případě opravdu podaří jen jednou za čas. :))

      Vymazat
  2. Velice pekna kombinace!!! Krasa.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny tvoje kombinace jsou parádní, řadu Colorama Brocades jsem nějak přešla a teď toho docela litutju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to jsem moc ráda. :) Mě by asi nejvíc mrzelo, kdyby už na mě nezbyl ten zlatý, ten je prostě nádhernej. :)

      Vymazat
  4. Brokátové laky se mi velmi líbí, o to víc mě mrzí, že u nás jsem ty Maybelline vůbec nepotkala. Škoda, o to víc se těším na ty nové glitrové od Essence, vypadají totiž skvěle. Doufám,že se brzo dostanu do drogérky, abych je mohla omrknout.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dva od Essence jsem si nedávno pořídila, tak jsem zvědavá, jestli jsou to ty, o kterých píšeš. :) Jeden je se zelenými odlesky s růžovými glittry a druhý s růžovými třpytkami a teda fakt se jim povedly.

      Vymazat
  5. Takže takto, Colorama laky odkedy zmenili obaly ma nechávali chladnou a aj tieto Brocades. Mám glitrových habadej od Golden Rose. Ale tie to tvoje fotky... tá červená skombinovaná s béžovou... Ach. Normálne to nemôžem predýchať, aké je to krásne!!! Idem si hneď niečo podobné nalakovať.
    A ak sa nenahneváš, pozdieľam to na FB, lebo toto si zaslúži reklamu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Veve, tys mi udělala radost. :) Nahněvaná teda rozhodně nebudu, naopak je to pro mě velká čest. :) Jej, úplně se tady raduju, že se ti to tak líbí. :D No jo, ty máš spoustu těch Golden Rose a to mi připomíná, že s tou béžovou by ještě skvěle vypadal ten zelený s fialovými a zlatými třpytkami ! :O :)

      Vymazat
  6. Tak tahle růžová je opravdu nádherná:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc povedená kombinace, vypadaly by spolu super v nějakém nail artu! Jsem zvědavá na ten samostatný MS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zrovna jsem si dneska prohlížela fotky samotnýho MS a barva na nich vyšla docela tmavá. :/ Zkoušela jsem dnes přefotit, ale dopadlo to stejně.. takže bude v nail artu, kde už barva odpovídá. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  8. Také se mi moc líbí, ale díky těžkému odlakování rád tuto Brocades limitku oželím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to odlakování je opravdu fuj. :) Jsem sama zvědavá, kolikrát ho ještě nalakuju. :D

      Vymazat
  9. naprosto úžasná barevná kombinace! moc povedené!!! teď si mi teprve připomněla, že když jsem byla minulý týden v drogérii, tak jsem se na tyto laky zapomněla podívat! :-( no nic no... stejně už možná ani nebyly. všechny tři tebou vytvořené kombinace jsou moc krásné! máš na kombinování barviček talent! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem byla v drogerii tenhle týden a jako nepídila jsem se po nich, ale mám pocit, že jsem je už neviděla..každopádně vydržely o dost dýl, než tehdy ty Polka Dots. :D Jinak moooooc děkuju ! :)

      Vymazat
  10. No to je krása!! A ty Tvoje fotky... To je pokocháníčko:o))) Podle mě je nejhezčí právě tento červený v kombinaci s MS...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No téda, děkuju moc pěkně ! :) Uvažuju, na jakou příčku bych dnešní kombinaci zařadila... :) asi na druhou spolu se stříbrňákem. :))

      Vymazat
  11. za mňa zlatý a tento príspevkový. a dostala som pri pozeraní na neho chuť na jahodové smoothie :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je to možný, že v tom dovedeš vidět takový dobroty ? :D Já smoothie ještě neměla, ale teď bych si taky dala. :)

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny tři laky i kombinace jsou úžasné, mám ty samé a za mě taky jasný favorit a star celé kolekce je ten zlatý *-*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...