pátek 31. ledna 2014

Měsíc Leden s MKK


Ahojky,

jsem tu tradičně s posledním dnem v měsíci s malým shrnutím. Prvním příspěvkem tohoto roku jsem si zvolila vánoční dárky, kde jste mohly shlédnout, čím mě moji blízcí obdarovali. Dalším docela žádaným příspěvkem byla má aktuální sbírka laků a pak přišel konečně na řadu první lak v tomto roce a tím byl pískový p2 Lovesome. Samozřejmě nemohl chybět nail art a tím byla variace krémového a pískového laku. Hned poté jsem vám ukázala velice příjemnou krémovku od Gabrielly Salvete a po delším čase jsem vám předvedla i řasenku, kterou byla Yves Rocher, která mě nadchla natolik, že jsem se o to s vámi musela podělit. :) Načala jsem další Stars - Blueberry Milk a opět vám předvedla nail art, tentokrát s potr. fólií, který se vám, řekla bych, fakt líbil. Koupila jsem si dva laky od NYC a jeden z nich vám neváhala hned předvést. Předposledním příspěvkem byly nákupy za leden - mimochodem jsem si fakt už nic dalšího nekoupila :-) - a posledním příspěvkem byla překrásná kombinace Max Factor s Brocades od Maybelline. :)

Tenhle měsíc byl teda chudší na nail arty, ale já to zkrátka tušila, že mě ta múza zase hned opustí. :D

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...