neděle 19. ledna 2014

Když jsem si hrála ( už zase ) s potravinářskou fólií.... :)

Ahoj všem,
metoda s potravinovou fólií tady už byla celkem 4x. Zkoušela jsem zeleno-bílou kombinaci, duhovou.. no všechny si můžete prohlídnout najetím na štítky v levém sloupci : Metody → Potravinářská fólie.
Tentokrát jsem se rozhodla přejít na další " level " a vytvořit vzor. Ukazovák, prostředník a malíček jsem nalakovala bílým GS č. 148, prsteníček černým Essence 144 Black is back a nechala plně uschnout. 



Cca po hodince a půl, jsem na každý nehet nalepila po čtyřech proužcích tenké zdobící pásky a nehty přelakovala jednou silnější vrstvou laku. V případě prsteníku to byl bílý lak, u těch ostatních černý. Hned za mokra jsem potravinářskou fólií začala do laku " ťupkat ", přelakovala matným topem a pásky sloupla. Čili postup stejný, jako vždy. Já se vsadím, že to většina z vás moc dobře zná, ale pro případ, že by se tu objevil někdo, kdo třeba tak úplně neví, o co jde. ;-) 


Dalším a zároveň posledním krokem bylo nalepení kamínků do středu nehtů. Ono to bez nich fakticky nevypadalo nijak zvlášť oslnivě, ale po jejich přidání získal celý vzhled nehtů úplně jiný rozměr. :) Jejich spodní část je celkem lepivá a vsazovala jsem je ještě ve fázi, kdy byl lak už skoro zaschlý, ale přeci jen ještě takový jakoby měkký. No po pár hodinách jsem dva ztratila a ráno už byly tatam i ostatní. :( Takže příště rozhodně zalakovat. 




Tak přeju příjemně strávený den a mějte se fajnově. :)

22 komentářů:

  1. Téda ty jsi šikulka, na mě to působí jako rockové nehty :) paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ! :) Taky mi připadá, že jdou lehce do rocku. :)

      Vymazat
  2. Překrásné, úplně mi spadla čelist!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásne a viem si predstaviť koľko to muselo stáť úsilia! Nalakovať, mramorovať, pásiky nalepiť a odlepiť a ešte aj inštalovať kamienky. V podstate je to taký monochromatický nail art, ale zložitý. Tlieskam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju Veve ! :) Nejhorší bylo stříhání a umisťování pásků, to už jsem ztrácela trpělivost, to je fakt. :D

      Vymazat
  4. Juu to vypadá zajímavě!♥ vůbec by mě nenapadlo, kolik netradičních metod se v nailartu dá použít!:) jsi šikovná! Já poslední dobou nemám nervy ani na jednobarevný lak :D nakonec jsem se rozhodla, že zkusím přejít asi po dvou letech nepřetržitého lakování k přírodním nehtům a asi si dokážeš představit, jak hrozně žlutě teď vypadají :D

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, nedávno jsem viděla jeden tip pro vybělení nehtů. Zní to děsně, ale zkus si na nehty nenést zubní pastu s bělícím účinkem a nějakým kartáčkem je s tou pastou pořádně "vyšmrdlat" :) Ještě jsem to nezkoušela, ale na fotkách, co jsem viděla, byl ten efekt opravdu hodně znát. No a samozřejmě ti moc pěkně děkuju za pochvalu ! :)

      Vymazat
  5. Krása, rocková princezna!! To bylo první, co mě napadlo:o) Nevšední, zajímavé... Prostě parádní:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to se mi líbí, bylo by to lepší pojmenování. :)) Moc děkuju Marcelko. :)

      Vymazat
    2. presne to mi napadlo, keď som ich lajkla na Instagrame :-D rocková princezná :-) Romča, sú super, niekoľko druhov nail artu pokope, pekne si to skombinovala

      Vymazat
    3. Haha, no škoda, že mě to nenapadlo :D A moc děkuju Suzi. :)

      Vymazat
  6. vrľmi pekné:)!

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  7. uzasne krasne! ale je to riadna piplacka!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Nebavilo mě akorát to zdlouhavý střihání proužků, jinak se to dalo. :)

      Vymazat
  8. Tohle bych chtěla taky umět! Máš to krásný! :-)
    Můj pokus s potravinářskou fólií dopadl katastrofálně... jsem na to holt nešika. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu Ilko. :)
      U tý fólie je nejdůležitější nechat pěkně proschnout lak, než na něj nalakuješ ten další. A hned, co nalakuješ tu druhou vrstvu, tak na nic nečekat a okamžitě vzít fólii a tvořit. :)) Občas z toho může být trochu bordýlek na kůžičce, ale když si ji ještě předtím namažeš krémem, třeba Niveou, půjde to hned mnohem líp dolů. Tak přeju hodně štěstí jestli se do toho budeš ještě pouštět. :)

      Vymazat
  9. Tak tohle jsou luxusní grunge nails! S tím bych okamžitě vyrazila na rockový koncert nebo fesťák, na léto dobrá inspirace! :D Moc se mi líbí černo-bílá kombinace a ozdůbky tomu dodávají finální šmrnc! Škoda, že moc dlouho nevydržely, kamínky a ozdoby holt bývají mrchy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooooc děkuju ! :) Jsem ráda, že se tak líbí. :) A jestli v blízký době na nějakej koncert vyrazim, tak si je rozhodně udělám ! :)) S těmi ozdůbkami si za to můžu sama, holt jsem byla líná to zalakovat.. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...