neděle 8. prosince 2013

Sandwich mani :)


Ahoj všem :)

Už bych pomalu ráda začala chystat nějaký Vánoční nehty, ale prostě ta inspirace chybí a chybí. :/ Možná v tom hraje i roli fakt, že ještě pořád nejsem tak nějak svátečně naladěná.. Když prostě ani po 15-ti minutách sezení nad laky nepřichází žádná idea, tak to znamená, že už nejspíš ani nepřijde. :D Ani nevím jak, ale najednou držím v ruce lak Rimmel z koktejlové kolekce, poloprůhlednou GS a třpytkový Essence. Vzpomínám, jak Gedzitka zkoušela sandwich manikúru a nápad se už pomalu objevuje. :)



Opět nic složitýho. Sandwich manikúra spočívá v tom, že si nehty nalakujete nějakým světlejším krémovým lakem a poté ho přetřete jednou vrstvou efektového laku, který pak přelakujete nějakým hodně málo krycím lakem, abyste si ty třpytky "utopily", ale aby zároveň byly vidět. :) Já jsem si jako základní lak vybrala 101-ku od GS a i jsem jím následně přelakovala třpytky. 


Pak přišla moje oblíbená část, kdy se jeden nehet liší. Na to jsem si vybrala koktejlový lak od Rimmel, který je, jak jsem říkala, z letní kolekce, ale docela se i na ty Vánoce hodí, co ? :) Fialová se mi jevila jako nejlepší, protože ji poslední dobou mám hrozně ráda a i se mi k tomu celku moc líbila. 
Nalepila jsem si jednu hvězdičku z ozdůbek od Essence a i když mi připadá zbytečně velká, tak se to k tomu prostě hodí. Nevím, jestli bych nehty označila přímo za Vánoční, ale trochu slavnostní určitě jsou. :)



Taky vám domácí mazlíčci radí ? :D Pan Odin opět zúčastněně u focení :D

Jak se vám nail art líbí ? Musím se přiznat, že mně moc, až mi připadá, že to nemůže být můj výtvor. :D 

Pěknou neděli. :)

11 komentářů:

  1. perfektní, hlavně, že je tam fialová, tu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) S tou fialovou se to pěkně doplňuje. :)

      Vymazat
  2. Ten glitter sandwich je úplne super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, už plánuju další kombinace, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Skvělé, pan Odin je velký šikula, posíláme s Baruškou pozdravy. Já se chystám taky na nějakou tu vánoční manikůru v barvě červené a zlaté ale nejdřív musím ještě vyluxovat, pak si můžu teprve hrát s nehtíkama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my s panem Odinem zdravíme a už se těšíme na tvůj vánoční výtvor. :) Taky by se mi líbilo něco v tradičních vánočních barvách, tak se u tebe pokochám. :)

      Vymazat
  4. perfektní nehty! tu 101ku si asi taky budu muset pořít, abych takotýto sandwichový nailart mohla taky zkusit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se líbí, Luci. :) Jsem zvědavá jestli přijdu ještě na nějakou pěknou kombinaci. Třeba ještě do světloučký modrý anebo růžový..to by taky vypadalo pěkně. :)

      Vymazat
  5. tieto svetle laky od GS sa ku mne ešte nedostali (hlavne kvôli strachu, koľko vrstiev budem musieť lakovať), nechávam ich na koniec :o) ale vyzerá veľmi pekne, na sendvič dokonale vhodná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám hrozně ráda. Na moje momentálně kratší nehty potřebuju tak ty tři vrstvy a stejně by ještě prosvítal, to nevim, kolik bys ho musela dát na svoje krásný delší nehtíky. :D Tak 4-5 vrstev ?? :D Jsem jinak moc ráda, že se ti to líbí. :)

      Vymazat
    2. asi tak nejako, na zbláznenie :-D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...