pátek 6. prosince 2013

P2 Color Victim - 990 Free to be


Ahoj :)

S radostí vám tady představuju první láček od P2, který mám od Hanky a mám z něj vážně radost. Do vkusu se mi přímo trefila, na teď jsem za tuhle barvičku děsně ráda a hlavně jsem věděla, že se bude krásně fotit a i přesto, že jsem venku mrzla, měla jsem z focení radost, protože jsem to předpovídala správně a fotil se skoro sám. :) 
Jeho barva mě hned po rozbalení zaujala. Je to totiž taková hodně temná smaragdová zelená. Tyhle barvy ve mně evokují tajemno, mystično a zároveň je to velmi elegantní barva.
Lak v sobě obsahuje krásný zelený shimmer, který je nejvíc viditelný na slunci nebo při umělém osvětlení, na fotkách je vidět spíš vzácně. Je schopný krýt už v první vrstvě, ale pro tu pěknou intenzivní barvu doporučuju vrstvy dvě, pak je to krása. Občas se mi trochu hůř odhadovalo správný množství tekutiny, ale jinak žádný trable u lakování nenastaly. 













Doufám, že se vám dnešní příspěvek líbil a mějte se krásně. :)

8 komentářů:

  1. Pěkný, pěkný :) Podobný bude i u mě na blogu :) S docela podobným popisem :D Tak nevím, jestli ho nenechám ve frontě na jindy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, jen ho ukaž, chci ho vidět. :D Na tobě tyhle odstíny vypadají přímo božsky. :)

      Vymazat
    2. I ty lichotnice jedna :D Ještě jsem neviděla fotky, jestli budou vůbec použitelné.. Tak uvidíme :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že z něj máš radost :) já jsem asi barvoslepá :D páč když jsem ho měla doma, tak se mi zdál víc tmavší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, on se v místnosti tváří tmavě a venku na světle je o něco světlejší :) Taky zrovna trochu svítilo slunce. :)

      Vymazat
    2. Tak to jo :) už jsem se lekla, že mám něco s očima :D já ho vlastně prohlížela vždy při špatným světle

      Vymazat
  3. je naozaj krásny so zaujímavou farbou. a dokonale nalakovaný, Romča rulezz :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) jenom ten prsteník se moc nevyvedl, jak mi steklo za kůžičku, pořád nemám ten štětec na úpravu a už by to chtělo ho pořídit ! :)) Láček mě taky strašně zaujal. A děkujuuu :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...