úterý 31. prosince 2013

Měsíc prosinec s MKK


Ahojky,
tak máme dnes poslední prosincový den a zároveň i poslední den v roce 2013. To znamená, že přicházím s měsíčním shrnutím a také s přáním všeho dobrého do Nového roku 2014. :) Prosinec se nesl v duchu nail artu a viděly jste tu moje první tvoření sobíka na nehtech, první zkoušku sandwich manikúry, moje sváteční třpytění s modrou, nude a zlatou. Pak jste viděly výtvor, kdy mě inspirovala stuha. Zkusila jsem netradiční kombinaci růžové s hnědou a taky jsem vám ukázala úplně první lak od P2. Ukázaly jsme si dva odstíny z kolekce Stars a to Sugarbabe a Lolu. Taky byly k vidění menší nákupy a naposledy nail art v pojetí ledové královny, který se vám moc líbil a já moc děkuju za všechny ty povzbuzující a krásný komentáře. :)


No a mám tu jedno video, kterým mě potěšil google+, menší výběr fotek z roku 2013. :)

Mějte se krásně, nepřežeňte to dnes s ničím, ať vám není špatně :) a po Novém roce se tu ukážu se sbírkou laků. :)

4 komentáře:

  1. Hodně vyvedený prosinec. Milá Romčo také Ti přeji jen to nejlepší do roku 2014 a jsem zvědavá co během toho nového roku všechny vytvoříme na svých nehtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Haničko. :) No to mi povídej, úplně se na novej rok těším, to zase bude u všech plno inspirace a krásnejch výtvorů. :)

      Vymazat
  2. Krásny a šťastný Nový rok :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...