pátek 15. listopadu 2013

Yves Rocher - Joli Turquoise


Ahoj všem.

Mám tu ještě jeden narozeninový láček od Yves Rocher, tak si ho dnes dáme. Joli Turquoise je strašně pěkný, světle zelený lak. No, váhám jestli mint s trochou tyrkysové..mint si představuju ještě o trochu světlejší a tyrkys zase o trochu víc do modra..Takže světle zelená. :)

Lakovala jsem ho podruhé, protože na poprvé jsem měla úplně otřesný fotky, tak teď se konečně trochu zadařilo, ale není to vůbec sranda fotit v tý tmě venku. Takže moc fotek na vybírání nebylo a jsem ráda aspoň za těch pár.


Lakovalo se mi docela špatně. S maličkým štětečkem jsem měla jeden nehet nalakovaný tak na čtyři tahy a hodně tahů, to tenhle lak nerad. V první vrstvě trošku děroval a druhou se to sice skryje, ale tím, že lakujete moc tahů ( a bohužel se jinak nedá ), se tam ty díry zase objevují..no fakt nic moc. Před třetí vrstvou mě ale zachránil top coat, který si s tím už celkem poradil.
Nosila jsem ho tři dny a po celou dobu byl v perfektním stavu.



No a pokud jste se ještě nezapojily do soutěže o dva laky od Max Factor a sadu pilníčků od Essence, tak se nezapomeňte podívat na narozeninový příspěvek, kde se můžete zapojit. :) Ale pozor, pouze do neděle.

Hezký pátek přeju. 

14 komentářů:

  1. Krásný!!! Mám pocit, že mě poslední dobou stále více zelené laky berou...asi bych si k tomu měla pořídit i nějaké zelené oblečení :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelená je krásná barva. :) A navíc třeba v kombinaci se zlatou ji úplně miluju. :))

      Vymazat
  2. krásny lak a veľmi podarené fotky, tie náušničky sa k nemu krásne hodia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale byla to fuška nafotit ho, protože zrovna tohle počasí mu moc nelichotí. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Zelenější azuro :)) Mně se s těmihle laky pracuje třeba o chlup líp jak s malým Color Cluby... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba s tím Vert Canard bylo fajn, že to není taková citlivka na ty tahy, ale zas mi stékal kam jen šlo a taky se mi s ním nelakovalo nejlíp. Nejhorší je, jak jsou ty lahvičky miniaturní, to se nedá nějak slušivě držet při focení. :D

      Vymazat
  4. Krásný odstín. Vůbec, tyhle malé laky se Yves Rocher povedly.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. No hádej trefa do černýho tedy spíš do zelenýho, tyhle odstíny já můžu :) a i tobě sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je fakt moc pěknej, jen škoda toho lakování. :) Možná je to i tím pidi štětečkem. :) A děkuju, Hani. :)

      Vymazat
  6. Tyhle pidi štětečky fakt nemusím, to je o nervy... Mám takový lak od Oriflame a fakt hrůza s tím něco nalakovat. Mi to přijde, jak dětské atrapy.. Ale barva je to hezká, to zase jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že být ta lahvička ještě menší, tak to může být verze pro Barbie. :D

      Vymazat
  7. uzasna farba! idealna na leto!

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...