sobota 30. listopadu 2013

Měsíc listopad s Malý koutek krásy :)


Ahoj, pěkné sobotní ráno :)

Máme poslední listopadový den a tak jsem tu s krátkým měsíčním shrnutím. Co bylo určitě nejpodstatnější tenhle měsíc bylo to, že blog slavil rok existence, na počest toho se i soutěžilo a přečíst si o tom všem můžete tady. Tenhle měsíc byl i celkem bohatý na nail art. Dva narozeninové, zkouška pera od Essencestříbrno-fialovo-bílý nail art, který měl u vás docela úspěch a líbil se, zlato černá kombinace kde jsem použila už zase zlatýho Ruby Wing, kterýho stále bezmezně miluju :)) a nakonec inspirace od Chalkboard Nails :)

Měly jste možnost vidět tady první dva laky od Gabrielly Salvete z nové řady Stars a to Eleganzu a Clementinu. A taky byl po dlouhé době jeden nelakovací příspěvek a to ukázka vzorečků Barry M Duzzle Dust.

Řekla bych, že jsem zmínila asi to nejdůležitější, co jsem chtěla a nebudu se už dál vykecávat. :)

Přeju vám krásný víkend ! :)

2 komentáře:

  1. Krásně vyvedený měsíc s pěknými láčky a nail artem a líčení se mi také moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...