čtvrtek 21. listopadu 2013

Gabriella Salvete STARS Enamel - 17 Eleganza


Ahooj, přeju krásný den všem. :)

Mám hroznou radost a už jsem byla šíleně natěšená, až vám tady ukážu první kousek z nové kolekce STARS, takže nás čeká ještě dalších 8, jupí..:D

V podstatě jsem byla smířená s tím, že tuhle řadu vynechám, protože když si Gabriella řekne, že přijde před Vánoci s devíti pískáči, s cenou 90,-Kč jeden a vy jste blázni, co musí mít všechny, tak to se nedá, když chcete ještě kupovat Vánoční dárky..:) Naštěstí mám skvělou rodinku, která ví, jak zrovna na tyhle láčky trpím a zasponzorovali mi k svátku na ně. Představte si, že dostanete od bráchy malinkatou obálečku s penízky, ve který je přáníčko se vzkazem, že prý slyšel o tom, že maj nějaký nový supr lakování. :) Tak to je prostě krásný. :) A mamča vám pak v drogerii řekne ať vezmete ještě ty zbylý čtyři, že to platí. :D

No ale abych se nevykecávala. :) 
Eleganza má překrásnou hnědou barvu míchlou trošku jakoby s rusou a kapkou švestkové barvy. To všechno zahalené spoustou malinkatých třpytek, co se odrážejí do zlaté, bronzové, světloulince červené a snad do všech odstínů hnědé. Je fakt škoda, že se teď nedá tolik zachytit ten třpyt, tak jsem pořídila aspoň pár fotek pod žárovkou. Díky tomu, že lak nemá žádný větší glittry, se lakovalo moc dobře, postačí obvyklé dvě vrstvy. A protože se mi lak hrozně líbil ještě i v tý lesklý verzi, než plně uschnul, rozhodla jsem se poprvé na pískáč vzít top coat. Nejsem toho zastáncem ( ježiš, jako kdyby šlo o bůhví co :D ), ale tady tomu kousku to prostě sluší ! A protože se najdou mezi vámi určitě i takové, co by je zajímalo, jak to laku bude slušet/neslušet v lesklý verzi, zkusím to i s těmi zbylými. 







Pod žárovkou
Pod žárovkou
A přicházejí na řadu fotky s top coatem. Mám dvě vrstvy.
Pod žárovkou s top coatem
Na denním světle s TC

Na závěr bez TC



Co vy a přetírání pískáčů top coatem ? Taky se vám zdá, že pak ty laky ztrácejí jakoby svoje kouzlo, anebo se vám to líbí spíš ?

Mějte se moc fajn. :)

37 komentářů:

  1. Ach, ten je tak krásný - a bude muset počkat, přesně z toho vánočního důvodu :) Protože 810 Kč za laky to je děs...
    Jinak to gesto od bráchy je skvělý, od chlapa to vždycky potěší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný viď, taky mě to hrozně dojalo, kort od chlapa. :)) Jinak přesně, je to šílená darda, takže já s nimi moc nepočítala..tak jeden, jsem si říkala, že si koupím, hrozně jsem chtěla ten modrý. Jenže jak se znám, tak u jednoho by nezůstalo a plán byl takový, že se budu zkrátka drogeriím vyhýbat. :D

      Vymazat
    2. Ani mi nemluv... plány vyhýbat se drogérkám jsou nejlepší, třeba tenhel týden jsem si nečekaně koupila 3 laky a jeden nadlak :D I když nadlak a černý lak jsme vážně potřebovala :D

      Vymazat
    3. Jediný, co jsem fakt potřebovala dokoupit, byl base coat, tak ten jsem vzala od Miss Sporty, asi za 30,-kč ale ještě bych nutně potřebovala nový top coat a už dlouuuho pokukuju po Sally Insta Dry..jenže za 200,- či kolik stojí..to bude muset počkat. :D Nejhorší je, když do tý drogerie prostě potřebuješ jít kvůli něčemu jinýmu a vyhýbat se těm stojanům s dekorativkou...:)) nejlepší pak poslat někoho a počkat venku. :D

      Vymazat
    4. Už vidím, jak posílám Francouze pro NYC Turbo Dry :D Buď by přišel s něčím jiným anebo s ničím a ať si tam zajdu sama, že se v těhlech ženskejch serepetičkách nevyzná :D

      Vymazat
    5. :D Tak za předpokladu, že posíláš muže, by to asi chtělo minimálně pořídit fotku produktu, co po něm chceš, aby ulovil. :))

      Vymazat
  2. Krása, krása, krása :) U mňa tie laky trošku stratia čaro, keď sú pretreté nadlakom, ale prečo nie, pre zmenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem byla zásadně proti tomu, ale tenhle se mi líbil už jak schnul, ale stejně nejhezčí jsou v tý svý původní podobě. :)

      Vymazat
  3. Prave premyslam, ci ja vobec mam nejaky echt jesenny lak. A veru nemam. Mam sice nejake tmavsie ako bordo, cierno zlaty alebo hnedy, ale nie je to ono. Tento je podla mna dokonaly:) Viac sa mi paci nahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem víc za tu texturu, ale tohle je asi první Stars, co se mi líbí i v tom lesku. :) Taky zase tolik těch podzimních barev nemám, i když teď teda nějaký přibyly. :)

      Vymazat
  4. Nádherná, nádherná, nádherná.... (len tak btw, slová pesničky :o)). Takého brata chcem aj ja, čo mi tak originálne dá obáločku :-) Z fotiek mi trochu pripomína moju Chinu Glaze United :-)
    No a po tomto príspevku asi prekonám svoj odpor voči tomu, že to GS s tými pieskovými lakmi už trochu preháňa, lebo teraz ma očaril už tretí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. som rada, že sa ujo blogger rozhodol konečne môj komentár uverejniť :-)

      Vymazat
    2. Ujo dostane výprask, jestli mi tvoje komentáře bude schovávat ! :D No vidíš, tomu ChG je fakt podobný. Tak koukej odpor překonávat i nadále, u tebe přece nesmí chybět :) Brácha mě strašně potěšil, prý super nový lakování. :))

      Vymazat
  5. Nádherný odtieň, ako stvorený na jeseň:-)
    Páčia sa mi skoro všetky odtiene týchto nových GS lakov, ale ja by som ich brala skôr v klasickej verzii, mňa táto piesková štruktúra veľmi neočarila. Mám Mistero Grey a Lila, ale nosím ich väčšinou len na prstenníku v kombinácii s iným lakom a jednoznačne s topcoatom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, Mistero Grey a Lila, to byly nejhezčí odstíny z tý první kolekce, ty mám hrozně ráda. :) Já jsem zase pískovými laky posedlá, jak se zdá. :)) Ale začínám na ně být už zvědavá, jak budou vypadat ostatní v lesku. :)

      Vymazat
  6. Je fakt nádherný. Už ho taky mám a těším se, až ho budu lakovat. Já jsem měla docela štěstí, protože teď v drogériích Teta mají všechny laky od GS za necelých 60 Kč a v Rossmannu zase akci, že si můžete k řasence GS vybrat kterýkoli lak zdarma ;-). Momentálně mám na nehtech růžový pískový od Golden Rose, ale je prakticky totožný s Princess od GS, takže paráda. Top coaty přes tyto laky obvykle nepoužívám, výjimkou je u mě právě zmíněný růžový láček, přes který si dávám třpytečky od Golden Rose. Lak je (stejně jako u GS) obsahuje, ale jsou moc neyýrazné a já sehnala tyto třpytečky v bezbarvém laku, takže "topcoatuji". Krásný den. Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to v naší Tetě měli snad ještě tu úplně první kolekci, u nás nestojí Teta za nic. :/ Akcí jsem si tam nikdy nevšimla, ani pořádně novinek.. No ale za 60,-kč to už je rozhodně lepší ! Tos měla vážně kliku, krásná cena. Ani u Rossmanna jsem si tý akce nevšimla, ale je fakt, že jsem moc nepátrala, takže to asi můžu poděkovat své nevšímavosti. :)) Golden Rose mají taky krásný odstíny, co jsem tak letmo viděla pár kousků, ty by taky stály za to. :) Taky přeju hezký den, Leňo. :)

      Vymazat
    2. JJ je to fakt, že není Teta jako Teta. Byla jsem v jedné, kde měli taky jen tu původní kolekci, ale pak v nové Tetě (takové bílé obchody) a tam měli kompletní STARS edici za těch 60 Kč. Ale nic si z toho nedělej :-D, tentokrát jsem měla štěstí, ale jinak je tomu spíš naopak. Něco si koupím a druhý den to mají v akci... :-D Golden Rose Holiday jsou opravdu taky povedené, ale občas se dost špatně shání a některé odstíny z nové řady STARS jsou prakticky totožné. L ;-)

      Vymazat
    3. Jo, to naše Teta je ještě spíš taková komunistická, úplně to tam dýchne jen vkročíš. :D Starší paní prodavačky ještě takový ty zástěry na sobě a prodejna se nezměnila takových 20 let co tu je. :D Myslím, že vkročit do tý vaší, tak nestačím zírat. Jako jo, ty odstíny se pak už docela podobají. I Space Dust od Rimmel jsou některý docela podobný, třeba ta Aurora bude podobná se Stars Brown Sugar, i jsem viděla srovnání, ale už nevím kde to bylo.

      Vymazat
  7. Nádherný a moc ti sluší :) Těším se až ho nalakuju a že to bude brzo..:D Na podzim je dokonalý tak to musím stihnout. Já je nechávám hrubé, libí se mi to tak víc a někdy to šetří i čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně souhlasím Moni. :) Je super nalakovat klasicky nehty a už třeba za hodinku jít spát, protože laku se nic nestane. Na pracovní týden, kdy jsem v podstatě od rána do večera v práci, je to super, nahodit si Stars a být v suchu. :)) A děkujuuu. :)

      Vymazat
  8. Tak ten je eňo ňuňo! Ten prostě musím mít! Vypadá výborně bez TC i s ním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný kousek, těším se až ho u tebe uvidím. :) Překvapilo mě, jak mu to sluší i v lesku. :)

      Vymazat
  9. Tenhle jsem si taky před nedávnem koupila a je naprosto nádherný a na podzim jak dělaný. Taky se chystám si je postupně koupit všechny, zatím jsem na čísle 8, takže ještě 10 zbývá :-D a za plnou cenu mám pouze jeden, jinak mám skoro všechny z Tety, kde na ně je akce a dva mám dokonce za poloviční cenu, protože v Rossmanu měli velký výprodeje :)
    A top coaty na ně nepoužívám, ztrácí pro mě pak to kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sákryš, já chci taky ve městě takovou Tetu, proč jen my tady máme tu nepovedenou ? :))) Ale je to nejlepší, počkat si na akci..to já jsem vždy vystrašená, že když budu čekat, nebo kupovat postupně, tak se mi mezitím vyprodají. Když jsem sháněla tehdy tu Princess..no to bylo chození co týden do Tety a Rossmanna, jestli náhodou, až mi ho poslala Hanka, ta dobrá duše a já měla zas komplet. :) Teď je zase naopak Princess všude dost. :) Tak přeju hezky nakupování v akcích a ať si doplníš ještě těch 10. Je to fajn, mít je pak všechny pospolu. :)

      Vymazat
  10. Romanko, obdivuji Tvoji rychlost přidávání příspěvků. Já se s každým crcám skoro týden a ty jsi aktivní téměř každý den!!! Fakt smekám! Lak je samozřejmě krásný a přijde mi, že s top coatem velmi vyniknou jeho třpytky a vypadá to moc hezky! Ale zase proč si kupovat pískový lak, když to pak přetřu top coatem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju Adri. :)) Ono je akorát potom blbý, že se třeba u mě většinou nedozvíš, jak dlouho lak vydrží, protože lakuju tak obden, no teď se snažím trošku dýl, ale stejně k výdrži mi to moc nenapoví..kdo to ale má vydržet se stejnými nehty, když tu mám teď tolik laků, co chci vyzkoušet. :))) No jinak já s tebou souhlasím, taky se mi v původní texturovaný podobě líbí nejvíc. :)

      Vymazat
  11. Dneska jsem si koupila v akci v Tetě modrý a světle fialkový. Zítra se tam asi vrátím ještě pro další-
    Eleganza se mi líbí, ale mě by neslušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten modrý jsem si dělala hned zálusk, ten bude supr. :) Teď mám nalakovanou Clementinu a je boží. :)

      Vymazat
  12. Krása krása, jsem zvědavá, kdy ho nahodím já :) třeba Lilu jsem na nehtech ještě neměla. Až teď u poslední várky odstínů jsem se naučila nedávat Top Coat a musím říci, že bez něj se mi líbí více :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys ještě neměla nalakovanou Lilu ?? :)) To bych asi nevydržela ! Šup šup, lakovat, přispívat, chci se kochat. :)

      Vymazat
  13. Úžasný. Máš nádherný ruce, dokonalý nehty, super fotky. Jeden z nejhezčích blogů, co znám. Lak je skvělej s i bez TC.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé ♥ Moc děkuju za tak krásný komentář a pochvaly, moc si toho vážím a jsem ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...