čtvrtek 24. října 2013

Max Factor Max Effect Mini Nail Polish - 45 Fantasy Fire ♥


Přeju pěkný slunečný den. :)

Příspěvek by byl už mnohem dřív, ale dneska mě opět zlobilo připojení a po nahrání dvou fotek mi na několik hodin vypadl internet. Taky se vám to stává ? Mně pořád. :(

Ale dneska vám chci ukázat naprosto nádhernej kousek od Max Factor. Určitě ho mnoho z vás dobře zná, protože mám pocit, že tenhle lak se už objevil na hodně blozích. Nerada používám tyhle výrazy, ale teď musim. Tohle je vážně takový "must have". :D

V lahvičce vás okouzlí nádhernými barvami, kterými lak hraje. Na nehtech je spíš světle fialový a moc pěkný je právě třeba na černém podkladu, který jsem si zvolila i já a akorát prsteníček jsem nechala bez podkladu, aby jste viděly, jak vypadá normálně. Bylo potřeba čtyř vrstev, aby takhle vypadal, protože opravdu není moc krycí a spíš ho využijete jako efektový lak. I dokonce po těch čtyřech vrstvách mi sem tam připadalo, že konec nehtu prosvítá.

Lak má v sobě tedy mnoho maličkatých částeček, asi třpytivý prach, protože vyloženě větší kousky třpytek to nejsou. Při různých úhlech se mění jeho barva od ohnivě bronzové, po magicky fosforeskující zelenou ( tu se mi nedařilo pořádně zachytit.. ), a při pohledu na lahvičku, když si ji tak obracíte na slunci, to vypadá jak kdyby v ní hořelo. :) Fantasy Fire je podle mě moc povedený název.
A navíc ten lesk.. nepoužila jsem top coat a takhle nádherně se leskne.

Následují fotky ve stínu..





Na slunci..



Pod žárovkou už nefotím, ale když jsem si všimla, jak lak přímo pod ní září, musela jsem vám to taky cvaknout !







Takže to je pro dnešek vše, doufám, že se líbilo a mějte se krásně. :)

Jinak lak má myslím nějakých 5ml a cena v Dm je 129,-Kč


18 komentářů:

  1. dokonalý lak, mám ho taky a dávám ho přes fialové odstíny, nádhera, na sluníčku je bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho chci vyzkoušet ještě na jiných barvách, obzvlášť by mě zajímalo, jak bude vypadat na bílém podkladu. :)

      Vymazat
  2. fialový a s takýmto krásnym efektom. ja som ho akosi inde nepostrehla, aspoň si nič také nevybavujem. veľmi sa mi to páči. aj tá verzia na čiernom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já celkem jo, ale je fakt, že už to bude asi dýl. :) Láček je super, strašně mě dostal a vůbec nechápu, jak jsem bez něj doteď mohla být. :D

      Vymazat
  3. Je fakt skvělej. Miluju, jak pozmění vzhled prakticky každýho laku, i světlýho, to se třeba u klasických šupinkáčů typu Nubar 2010 neděje ;) Samotný ho teda nedávám nikdy, to mi přijde škoda ho plýtvat když je to navíc takový prcek, ale na barvičky si s ním vyhraju. Díky za super fotky, na tohohle krasavce je radost pohledět! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já děkuju. :) Včera jsem si vyjela swatche a ještě krásnější je na tmavě modrém laku. :) A fakt je to krasavec, jsem ráda, že přibyl do sbírky, protože tenhle kousek by fakt neměl chybět. :)

      Vymazat
  4. Ježiš já už musím vypadat jako hrozný škrt, ale to je další lak, za který se mi nechce dávat takových peněz :D Jsem do něj zamilovaná od té doby, co jsem ho prvně viděla u Míny tuším... ale prostě pořád se nemůžu rozhoupat za takového prcka dát "takových" peněz :D Ale je vážně krásný, teda samostatně se mi nelíbí, ale jako efektový jooo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ještě počkej, v listopadu tady bude "dárečkobraní" ..;) Já mu nedokázala odolat, taky jsem se bránila, protože za drogérkový lak a ještě minibalení, je to dost, ale nakonec jsem podlehla. :D

      Vymazat
    2. Presne s týmto som bojovala, že je to také mrňo za kopec peňazí, ale asi len tri návštevy DMky... potom som si ho kúpila :D

      Vymazat
    3. Volal stále intenzivněji a intenzivněji. :D

      Vymazat
    4. Ja chodievam tak na tri, štyri razy okukávať niektoré laky... potom ich mám aj v ruke, aj v košíku... potom ich zas vyložím :D nakoniec aj tak kúpim. Výnimkou nebol ani Fantasy Fire...

      Vymazat
    5. Já mám vždy pocit, že když ho nekoupím hned, tak příště ho určitě nebudou mít.. :D Jsem hroznej alibista :))

      Vymazat
    6. Povídáš dárečkobraní, jo? :) Už jsem dlouho nikde nic nevyhrála :D

      Vymazat
    7. Jojo, na počest prvních narozenin. :) Třeba se na tebe opět usměje štěstí. :D

      Vymazat
  5. Je krásný, zajímavé, že při různém osvětlení hází jiné odlesky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to malý kouzelník. :) Tu zelenou jsem viděla asi jen na slunci, při žárovce myslím ne.

      Vymazat
  6. Wau, nemám slov...krásný lak!!! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...