středa 11. září 2013

Růžovo bílý nail art s kamínky :)


Ahoooj,

jsem tady s dalším nail artem a dnes tedy takovým hodně slaďoučkým. :)) Vyloženě jsem dostala chuť na kombinaci bílé a růžové a vzniklo z toho toto.

Po technický stránce se to úplně nepovedlo. Nechápu, proč nedokážu kamínky umístit pěkně rovně..prostě ne, nejde to. :D

Růžovou jsem si vybrala Naughty and Pink od Essence a k ní se mi přímo nabízela Lily Bloom, taková sladká bílá, jak našlehaný bílkový krém. Po obou stranách nehtu jsem udělala čtyři puntíky a ty hned přejela pomocí nejmenší zdobící kuličky, co mám. Doprostřed jsem umístila tři kamínky a na růžovo nalakovaný nehty je posázela po celý dýlce, někdy jen do půlky. A hotovo. :)








Použila jsem...

Essence 107 Naughty and pink
Essence Floral Grunge 02 Lily Bloom
GS Nail Care Gloss up
Zdobící kuličky
Kamínky


Mějte fajn den a doufám, že se líbilo. :)

12 komentářů:

  1. Moc krásné! Obzvlášť se mi líbí to "kuličkově propojené lemování" :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda já se snad taky do něčeho pustím :D Moc hezký to máš. To propojení teček je bezva nápad. Kombinace barev je skvělá, kamínky taky. No moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám radost, že se líbí, děkuju. :) To propojení jsem poprvé viděla u Veve, už hrozně dávno a zrovna jsem si na to vzpomněla..:)

      Vymazat
  3. Jé to je krásné :) a vůbec neva, že jsou kamínky trochu šejdrem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Ale stejně by to chtělo trošíčku vychytat. :D

      Vymazat
  4. veľmi sa mi páči, ako si to vymyslela s tými bodkami, ako je tam cez ne tá čiara. ja som sa pokúsila také čiarky spraviť v kvietkoch, ale pokazila som celé nechty :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevim jestli jsem zkoušela přesně to, co ty, ale něco podobnýho jsem zkoušela a nedařilo se. Ale tak ty jsi o pár "levlů" výš, než já, takže věřim, že při dalšim pokusu se povede. :) A děkuju Suzi. :-* :)

      Vymazat
  5. Krásné :)!

    Pokud chceš podívej se na můj blog, kde právě probíhá Giveaway - výběr ceny je na Tobě :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera :) můžu se zeptat, odkud máš ty zdobící kuličky? :) jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Zdobící kuličky jsem objednávala na Magic Nails, tady máš odkaz přímo k těm zdobícím kuličkám :
      http://www.magicnails.cz/manikurni-pomucky/manikurni-pomucky-magic/sada-zdobicich-kulicek-s-kaminky

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...