středa 25. září 2013

Ruby Wing Desert Valley



Zdravím vás a přeju hezký den. :)

Dnes si dáme další Ruby Wing a to Desert Valley. Nejdřív jsem si myslela, že je to jen čistě efektový lak s kousky barevných glitrů. Tedy že barvu změní jen ty kousíčky. No to je celkem hloupá myšlenka, když teď nad tím přemýšlím, ale myslela jsem si to.

Nalakovala jsem tedy pod něj nude odstín od Essence s názvem 04 Iced Latte a přes něj dala dvě vrstvy Desert Valley. Vypadá to krásně jemně, čistě a snad i trochu elegantně. A upřímně se mi to tak líbí nejvíc. Z proměny laku jsem trochu rozpačitá, ale za to může asi hodně i nepovedený nalakování. Lak je díky těm kouskům příšerně hustý a už se moc nedařilo dostat se s ním až ke krajům, což normálně nevadí, protože to není vidět, ale když lak ztmavne ( a to hodně, jak uvidíte ), bije to pak celkem do očí. Jinak předešlý zlatý Ruby pěkně voněl, tak tenhle odstín parfemovaný není.
Teď to vezmu postupně.


1. Lak tmavne do světle fialové a už se dají pozorovat vynechané kraje.


2. Pořád tmavne a už získává intenzivnější tón fialové.

3. Tady byl původně konec focení s tím, že už to je zřejmě všechno. Jenže pak vylezlo slunce ještě víc, tak jsem rychle vyběhla zpátky na balkon a nestačila zírat, protože tohle rozhodně žádný finále nebylo.

4. Tak tohle už je fakt finále. :D Docela rozdíl, že ?? :))


Takhle v tý lahvičce to vypadá hrozně pěkně!

Obsah lahvičky je 15ml a koupit můžete na webu moješminky.cz za 219,-Kč

Tak co říkáte na tenhle kousek ? Líbí ?

Mějte pěkný den. :)

14 komentářů:

  1. Nooo, tak tomu říkám změna :) Ale ty střípky by mě v něm silně vytáčely... A nejvíc se mi asi taky líbí v té světlé verzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehký to s nimi nebylo, to je pravda. :D Mě nejvíc štve to lakování, pač ty okraje jsou hrozný..

      Vymazat
  2. fíha, to je pořádná změna.. :) já kolikrát nedokážku "zkopírovat" ani druhou vrstvu.. natož mít tento lak.. s ním bych asi měla problém velký, ale v lahvičce vypadá opravdu nádherně.. kéžby i vypadal tak, jako na té první fotce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se neuvěřitelně rychle mění. :D Chtěla jsem cvaknout i detail lahvičky v tý světlý neproměněný verzi, ale nedalo se. :)) Když fotim v místnosti, tak mi nevycházejí pěkný fotky.. No a lakování fakt zajímavý.. Protřepat, nalakovat, protřepat a nalakovat..:D

      Vymazat
  3. teda, toľko odtieňov v jednom laku :-))) svojím vzhľadom mi pripomenul tie šupinkové od She, ktoré som chcela, ale nakoniec ma recenzie odradili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to je pravda, na ty jsem si nevzpomněla. Já je viděla v DM a hned jsem nad nimi pochybovala, tak jsem ráda, že jsem je nevzala. :))

      Vymazat
  4. Líbí se mi oba odstíny jak před proměnou tak i po a asi bych taky nemela nervy na ty supinky :D vcera jsem byla u nas ve drogeriich koukat po polka dots a nemeli je. Ale to, ze jsem neodesla domu z jiným lakem, považují za velký uspech :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, on to taky úspěch je, já bych to nedokázala. :D V pondělí jak jsem byla ve městě, tak jsme s mamkou zašly do Rossmanna JEN pro mýdlo...no a co se nestalo..Gabriella Salvete v akci! Dál si to dovedeš představit..:D Ale odnesla jsem si jen dva kousky..:) Jo a taky ten top coat od NYC, o kterým jsi mi nedávno psala a je fakt super!

      Vymazat
    2. Ale zapoměla napsat, že jsem včera si koupila 2 bodkovače a dnes jeden štětec a samolepky :D u nás mají taky akci na GS radši jsem se u stojanu ani nezastavovala :)))

      Vymazat
    3. Super, tak to se máme asi na co těšit u tebe, zase jsi se pěkně vybavila. :)
      Jo a mimochodem, od tý doby, co jsi mi poslala Princess, tak je v Rossmannu mají pokaždý, když tam jdu. :D A ne málo. :D

      Vymazat
  5. Tenhle jsem chtěla nejvíc... Když jsem viděla, že sám os sobě není po ztmavnutí nic moc, vykašlala jsem se na něj. je krásný, ale to lakování... To lakování...
    Ha, aspoň ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vůbec netuším, jaký bych si vybrala. :D Když jsem koukala, kolik se jich nabízí...:))

      Vymazat
  6. No ten je boží!
    Prvně když jsem Ruby Wing viděla, tak jsem nechápala v čem tkví ta proměna, zřejmě byly nafoceny ne úplně nejlepší kousky na prezentování, ale ty, které vidím tady u tebe, to jsou teda pecky! :) S šupinkami bych se nějak vypořádala, ale... ach bože, tolik odstínů :( Z toho se nemůžu nikdy vybrat! (Asi jsem se měla narodit jako Váha...:))
    Těším se na toho posledního, na Zelenáčka :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ještě pořádně na žádný swatche nekoukala, ale teď mě to docela nahlodalo se mrknout. :)
      Brácha vybral fakt dobře, to mu teda musim nechat. :) Sama bych taky nevěděla jaký vybrat, když jich je tolik. :)) Zelenáček bude velmi brzy, snad ještě tenhle týden. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...